۵۶۸۹۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فراهانی: شاید قهرمانی را از پرسپولیس بگیریم!

دروازه‌بان نفت تهران معتقد است برابر پرسپولیس از پیش بازنده نیستند.

ورزش سه: دروازه‌بان نفت تهران معتقد است برابر پرسپولیس از پیش بازنده نیستند.

میلاد فراهانی درباره ادامه حضور در نفت گفت: دو، سه روز با باشگاه نفت صحبت می‌کردم و بحث مطالباتم از فصل قبل مطرح بود چون می‌خواستم وضعیت آن مشخص شود؛ چند جلسه به توافق نرسیده بودیم اما با آمدن آقای درخشان که چند سالی هم در پیکان و داماش شاگرد ایشان بودم امروز صبح نشستی داشتیم و پیرامون مسائل مالی و امکانات صحبت کردیم؛ ایشان هم قوت قلب دادند و گفتند نگران نباشم چون موضوعات را پیگیری می‌کنند.

او درباره دریافت مطالبات فصل قبل خود از نفت اظهار کرد: باشگاه گفت طلب سال گذشته را با بازیکنانی که در تیم مانده‌اند تا پایان نیم‌فصل تسویه خواهد کرد.

دروازه‌بان نفت تهران اضافه کرد: یک سال دیگر با نفت تمدید کردم و امیدوار هستم سال خوبی برای من و تیم نفت باشد.

فراهانی در خصوص وضعیت نفت عنوان کرد: مسؤولان باشگاه با اینکه کار خیلی سختی دارند ولی پیگیر مسائل واگذاری هستند؛ آقای عرفانیان به جد دنبال این داستان است و پیگیری می‌کند؛ پستی و بلندی زیادی وجود دارد اما ایشان هم آمده تا کمک کند؛ صحبت‌های خوبی مطرح می‌کند و امیدوار هستم این حرف‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی که مد نظر دارد پیاده کند چون واقعا در صورت انجام آن نفت به شرایط آرمانی و روزهای خوب برمی‌گردد.

او درمورد بازی برابر پرسپولیس که کمتر از دو ساعت دیگر آغاز می‌شود، گفت: در اینکه پرسپولیس باشگاه بزرگ و یکی از تیم‌های خوب ایران است، شکی نیست اما ما هم سال گذشته نشان دادیم تیم خوب، قوی و منسجمی هستیم؛ الان هم با اینکه تیم ما دیر جمع شده و همین امروز صبح برخی بازیکنان، من و حتی آقای درخشان اضافه شدیم ولی ناامید نیستیم.

دروازه‌بان نفت ادامه داد: اینکه توقع داشته باشیم نتیجه خوب بگیریم ۵۰-۵۰ است چون فوتبال مشخص نمی‌کند؛ سعی داریم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا جام را کسب کنیم؛ با تمام توان در زمین حاضر می‌شویم تا پرسپولیس را شکست دهیم و قهرمان شویم.

فراهانی یادآور شد: شاید روی کاغذ پرسپولیس برنده باشد ولی هر بازی شرایط خاص خود را دارد؛ ما هم دست و پا بسته نیستیم و با اینکه خیلی از بازیکنان رفتند و جوانان آمدند اما امیدوار هستیم در این شرایط نتیجه بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج