۵۷۴۲۹۳
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان در خطر محرومیت

در استقلال استراتژی غلط هفته اول منصوریان را در معرض خطر قرار داد.

خبرگزاری مهر: فوتبال مثل شطرنج است، باید در همه ابعاد استراتزی و هدف داشته باشی و درست عمل کنی. هر اشتباهی در حرکت مهره ها می تواند منجر به شکست شود و کار را تمام کند.

در استقلال اما حرکت مهره ها در هفته اول از فونداسیون اشتباه بود. در واقع نه تنها تمرکز این تیم به هم خورد، نه تنها درگیری با فدراسیون فوتبال از ابتدا غلط بود بلکه ادامه مسیر هم غلط بود. به شب قبل از بازی بروید آنجا که در اتاق هتل منصوریان فیلمی را روی سایت باشگاه استقلال منتشر می کند که در حال تهدید فدراسیون فوتبال است. حتی بحث های بعدی به احتمال شکایت استقلال به فیفا می رسد. این یعنی عدم وجود تمرکز.

دیکتاتوری و ناسزا!

اشتباهات اما به همین جا ختم نمی شود بلکه در کنفرانس خبری بعد از بازی منصوریان فریاد می زند، ساکت را به سکوت دعوت می کند و از دیکتاتوری حرف می زند و البته بی سوادی در میان مدیران فدراسیون فوتبال. حتی در میانه بازی آنجا که سنگی از سوی هواداران فوتبال به سوی او پرتاب می شود منصوریان بلافاصله حرفی می زند و نشان می دهد که اصلا تمرکز ندارد. حالا او بابت لب خوانی هم ممکن است در کمیته اخلاق حاضر شود و از خودش دفاع کند. بابت حرف های علیه ساکت هم ایضا. بابت حرف های شب قبل از بازی هم ایضا.

منصوریان را فرستادند جلوی تیر!

در واقع به نظر می رسد در باشگاه استقلال مدیران به جای سینه سپر کردن پشت منصوریان سنگر گرفته اند. انگار در این باشگاه شاه در شطرنج به جای دفاع توسط سرباز پیاده ها و مهره های کم ارزش تر، وزیر را جلوی خود قرار داده و پشت او سنگر گرفته است. این حرکت در شطرنج اشتباه است، چون وزیر دارای ارزش زیادی است و اگر او از دست برود (منصوریان محروم شود) کل تیم به ریسک کشیده شده است و امکان ندارد که به راحتی بتوان کار را برای این تیم به راحتی تصحیح کرد.

در واقع به جای اینکه در استقلال خود افتخاری سینه سپر کند و جلو بیاید، یا سخنگو تعیین کنند و او از استقلال در برابر احکام دفاع کند و البته یا روابط عمومی در قالب بیانیه درگیر شود تا فدراسیون نتواند در پاسخ آسیب جدی به استقلال بزند، وزیر (منصوریان) را جلوی کیش حریف قرار می دهند که این اشتباه بسیار بزرگی است.

در هفته اول بیش و پیش از اینکه فدراسیون علیه استقلال باشد، تصمیم های مدیریتی بود که علیه استقلال بود. حالا منصوریان هم دم تیغ است و کمیته اخلاق در پی استراتژی های غلط استقلال می تواند منصوریان را هم بابت آن حرفها قبل، وسط و بعد از بازی دم تیغ ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه حقشون به منصوریان. از اون هوادار سنگ انداز بگیر تا فدراسیون! !!! همین منصوریان مربی تیم امید بود ولی بهش بازیکن ندادن اونم سر سنگین استعفا داد. هیچکسم محروم یا توبیخ نکردند! !!! ولی حالا چی؟ ؟؟؟؟ حالا مقابله به مثل کرد و دارن تیمش و هوادارانش رو میکوبن! !!! شما سایت خبری هم کاسه داغتر از آش شدید

      پاسخ ها

      • محسن

        فقط بلدی حرف بزنی وقتی به منصوریان بازیکن ندادن ایاتیم های که بازیکن ندادن مثل استقلال محروم شدن ؟؟؟؟پس چرت نگو

    • بدون نام

      خخخخ فقط میگم فرهنگ کیسه یا همان ششتقلال معروف بیشتر از این نیست اگر ادب داشتن که .....?

      پاسخ ها

      • محسن

        خخخخ دیگ به دیگ میگه روت سیاه شازده مثل اینکه دیروز مثل وحشیهای توی تمرین افتادید به جون هم رو یادت رفته شماها که...

    • بدون نام

      آهای داروغه شتابان به باشگاه کیسه برو وزیر کچل الدوله را به بند بکش وبه اینجا بیاور ،باید بخاطر این گستاخی اورا در میدان شهر تازیانه بزنیم !

    • بی نام

      منصوریان در زمانی که بازیکن بود خیلی آدم باوقار وبا معرفت وباشخصیت بود ولی حالا تمام این خصلتها را از دست داده ومثل وحشیها به همه گیر وناسزا میگه اخه استقلال که تیم بزرگ وپرتماشگری هست جای چنین روانیهای هست بابا یکی اینو ببر تیمارستان

      پاسخ ها

      • محسن

        فعلا تیمارستان پرشده از تماشاگرای لنگی و بازیکنایی لنگی

    • بدون نام

      نه اینکه شما لنگی های کیسه قرمز ۸به عدد هشت به حروف تایی الگوی اخلاق تمام عیار جامعه این خدا روشکر تیم شاهین منحل شد تا چرت پرت پولیس به وجود بیاد تا این فوتبال با زدو بندو سیاست خیانت به فنا بکشین

    • مصطفی

      مگه شهر هرته که علکی منصوریان رو محروم کنن

    • امیرطاها اسدی

      چرا اشاره ای نمیشه به اینکه فدراسیون مقصره...مگه میشه نامه گم بشه...اگه اینطوری بود که سنگ رو سنگ بند نمیشد...پس گم شدن نامه عمدی بوده...چرا پارسال اول فصل مهدی رحمتی رو محروم کردن؟؟؟به خاطر یک عکس...الان ورزشکارا و فوتبالیستهای زیادی هستن که از رحمتی بدتر هم عکس دارن...پس چرا اونا رو محروم نمیکنن...سیاست یک بام و دو هوا...خدا لعنت کنه آدمی رو که غرض ورزی میکنه...خدا لعنت کنه ساکت رو...امیدوارم همیشه روزگارش بدتر بشه...

    • بدون نام

      ............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      به؛؛؛نویسنده محترم مطلب......!!؟؟؟؟؟؟؟!!!
      از مثال و مطلب وبحث من برای تیتر و مطلب استفاده کردین....!!!
      ولی جواب بنده رو که پرسیدن سئوال ازشما درمورد مطلبی که اخیرا درباره اتفاقات اخیروماجرای محرومیت بازیکنان استقلال عنوان کرده بودین!ندادین....!!!؟؟؟!!!
      لطفا این حق روقائل باشین ، برای کاربرهاتون یا کسایی که اظهارنظر واقع بینانه نسبت به مطالبتون میکنند،توی نظرات همون پست یا به ایمیلی که براتون ارسال کردن،درمورد واقعیات و ارائه بدون غرض وقصد خاص یا هرگونه دخالت بی ربط واساس پاسخگوباشین...!؟!

    • امید

      حیفه ! این همش ما رو میخندونه!

    • یه استقلالی......

      غلت کردن فدراسیون رو روسرشون خراب میکنیم.نمیزاریم حق استقلال ضایع بشه...لعنت به بدخواه استقلال.......

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        کیسه کش اول برو نوشتن رو یاد بگیر بعد فدراسیون رو خراب کن

    • بدون نام

      دوست عزیزی که گفتی به خاطر یه عکس رحمتی محروم شد.
      اولا محروم نشد
      دوما سوشا مکانی تو پرسپولیس محروم شد به خاطر لباس .اونم بقل کسی نبود

    • پرسپولیس

      باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج