adexo3
۵۸۱۵۶۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برق منصوريان، نورافكن را گرفت!

بعد از بازي استقلال و تراكتورسازي، آبي‌ها برنده شده‌اند. قاعدتاً منصوريان بايد راضي باشد. او سه امتياز حساسي به دست‌ آورده است.

خبرورزشی: سه امتيازي كه خيلي روي كار او و تيمش اثر داشت اما جمعه شب فقط نتيجه به ميل منصوريان بود و بعضي اتفاقات داخل زمين نه. تراكتورسازي در اين بازي موقعيت‌هاي نسبتاً زيادي داشت و اگر مهاجمان اين تيم دقت مي‌كردند قطعاً سه امتياز به استقلال نمي‌رسيد. سرمربي استقلال هم به همين دليل تا حدي ناراضي بود.

پس از بازي منصوريان از عملكرد سه بازيكن اين تيم ناراضي بود كه در صدرشان اميد نورافكن قرار داشت. برق منصوريان اين بازيكن را در رختكن گرفت. نورافكن يكي از بدترين بازي‌هايش را براي استقلال انجام داد. يك اشتباه فاحش داشت كه نزديك بود باعث گل تساوي تراكتورسازي شود. منصوريان پس از بازي به اين بازيكن تشر زد كه چرا اين‌طور بازي مي‌كرد؟ سرمربي استقلال اميدوار است اميد ابراهيمي هرچه زودتر بازگردد و در تركيب تيمش قرار گيرد چون او مهره اثرگذاري است و مي‌تواند تيمش را در ميانه ميدان رهبري كند. يكي از فاكتورهاي برتري استقلال در نيم‌فصل دوم سال گذشته همين كمربند مياني قدرتمند با حضور اميد و نورافكن بود ولي امسال آنها مشكلاتي دارند.

دومين بازيكني كه منصوريان از او رضايت نداشت، وريا غفوري بود. اين بازيكن كه به جاي خسرو حيدري مصدوم در پست دفاع راست بازي مي‌كرد، عملكرد خوبي نداشت و در پايان مسابقه سرمربي استقلال از او هم گلايه داشت. سومين بازيكن اما بسيار نامي‌تر بود‌؛ پژمان منتظري. او با حضور در استقلال قرار شد رهبر دفاعي استقلال باشد. منصوريان حساب ويژه‌اي روي پژمان باز كرده ولي او در بازي با تراكتور عملكرد خوبي نداشت و اين مسئله براي منصوريان ناراحت‌كننده بود. هر چند منصوريان در رختكن به منتظري چيزي نگفت ولي قبل از ترك ورزشگاه تأكيد مي‌كرد توقعش از اين بازيكن ملي بيشتر است. منتظري هنوز نتوانسته به اندازه‌اي كه بايد در استقلال جا بيفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برق كله اش خخخخخخخخ

    • خاورخانم

      الهی. برقش. گردن. شکسته. میناوند. خانم را بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج