اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۹۸۲
۴ نظر
۱۰۱۰
۴ نظر
۱۰۱۰
پ

مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر بتوانیم حداکثر عطش و احساسات خود را با کیفیت فنی‌مان تلفیق کنیم، تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم شد.

خبرگزاری فارس: حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به این نکته تاکید کنم که به حمایت هواداران نیاز داریم و همه باید یکدل باشیم تا نشان بدهیم روی سکوها و درون زمین یک تیم هستیم. استقلال هم تیم قابل احترامی است اما اگر بتوانیم حداکثر عطش و احساسات خود را با کیفیت فنی‌مان تلفیق کنیم، تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم شد.وی افزود: یک تشکر ویژه هم از اهالی رسانه دارم که در هفته گذشته پس از ورود من به تبریز، حمایت ویژه‎ای از تیم داشتند. در نشست خبری قبلی هم گفتم خیلی دوست ندارم اما با احترام اهالی رسانه همیشه به کنفرانس آمدم و جوابگو بودم. از محمدرضا زنوزی هم تشکر می‌کنم که همه جوره تراکتور را حمایت می‌کند. امیدوارم همه گروه با هم یک تیم خوب و همدل باشیم. فردا هم مثل سربازان جنگی می‌جنگیم. با توجه به نکته‌ای که گفتم، می‌توانیم به هر کاری دست بزنیم. امیدوارم فردا یک روز خیلی خوب برای تراکتور باشد و هواداران را با دل شاد راهی منزل کنیم.مربی تراکتور تصریح کرد: پنجمین روزی است که به تراکتور آمده‌ام. در این ۵ روز و قبل از بازی با ذوب آهن تلاش کردم تیم را از نظر ذهنی و روانی به سطح خوبی برسانم. با توجه به نتایجی که قبل از آمدن من به دست آمده بود، تیم از نظر روانی شرایط خوبی نداشت.

مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم

استقلال صدرنشین و تیم بااصالتی است اما ما هم تراکتور هستیم

مطهری افزود: بچه ها کمک کردند. من هم با کادرفنی حداکثر انرژی را گذاشتم. هم از نظر فنی با توجه به تعداد جلساتی که می‌توانستیم تمرین کنیم و هم از نظر ذهنی، تیم را آماده کردیم. بچه‌ها آماده یک بازی بزرگ هستند. تراکتور قبلا ثابت کرده تیم بزرگ و با اصالتی است. استقلال هم تیم قابل احترامی است. انگیزه قهرمانی دارند و صدرجدول هستند اما نباید فراموش کرد که ما هم تراکتور هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      لتگیا بسیج شدند جلوی قهرمانی سرورشونو بگیرند کور خوندید🤣🤣🤣

    • ناشناس

      کیسه خواب سوراخه

    • ناشناس

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • معلم

      اره می دانیم تراکتور هستید پارسال ۷گل خوردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج