اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۶۷۹۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بیانی: هواداران تحمل ندارند تا ۱۴۰۳ صبر کنند!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران تحمل ندارند که تا سال ۱۴۰۳ صبر کنند ضمن اینکه در طرف مقابل پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد که این امر ناراحتی هواداران را مضاعف می‌کند.

خبرگزاری فارس: شاهین بیانی، پیشکسوت تیم استقلال درمورد شکست ۲ بر صفر این تیم برابر پدیده اظهار داشت: به نظر من استقلال اصلا خوب بازی نکرد آبی پوشان غیر از بازی با تراکتورسازی در سایر مسابقات نمایش خوبی نداشتند و فکر می‌کنم مشکلاتی وجود دارد که کادر فنی باید بیشتر در جریان آنها باشد تا بتوانند آنها را برطرف کند.

وی ادامه داد: هرچند که استقلالی‌ها در طول 90 دقیقه مالکیت توپ را داشتند اما نتوانستند از این برتری خود استفاده کنند. به نظر من استقلال از نظر فنی مشکل دارد و هنوز شکل تیمی خودش را پیدا نکرده است. در چند بازی اخیر کادر فنی استقلال سیستم‌های مختلفی را در زمین پیاده کرد و این نشان می‌دهد که استقلال از نظر فکر تیمی مشکل دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال سال گذشته مشکل داشت اما حداقل در هر مسابقه گل هم می‌زد، اما حالا مشکل بزرگی دارد و در بازی‌هایی که در تهران هم انجام می‌شود نمی‌تواند گلزنی کند. زدن یک گل در ۵ مسابقه آمار بسیار بدی است؛ ضمن اینکه بازی گرفتن از جباروفی که سال قبل نشان داد نمی‌تواند به استقلال کمک کند هم سودی ندارد. استقلال نیمکت خوبی دارد و نمی‌دانم چرا باز هم منصوریان از بازیکنی مانند جباروف استفاده می‌کند. نمی‌دانم چرا منصوریان متوجه مشکلات استقلال نمی‌شود.

بیانی درخصوص شعار هواداران علیه کادر فنی استقلال عنوان کرد: تماشاگران حق دارند که ناراحت و عصبی باشند‌، منصوریان هم شانس دارد و هم سال گذشته و امسال خیلی از او حمایت شد. فکر می‌کنم با شرایط کنونی تنها بدست آوردن یک جام می‌تواند تماشاگران را ارام کند اما با این شرایط طبیعی است که شانس قهرمانی از دست می‌رود هر چند که هنوز برای صحبت‌کردن در این خصوص زود است.

وی در ارتباط با اینکه منصوریان گفته تا سال ۱۴۰۳ استقلال بهترین تیم آسیا می‌شود، گفت: هواداران تحمل ندارند که تا سال ۱۴۰۳ صبر کنند ضمن اینکه در طرف مقابل پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد که این امر ناراحتی هواداران را مضاعف می‌کند. استقلال امسال باید حداقل یک جام بگیرد تا شرایطش کمی بهتر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد:منصوریان باید حمایت شده و به کارش ادامه دهد اما به شرطی که فکر جدیدی داشته باشد و بتواند تحول ایجاد کند تا استقلال شکل تیمی‌اش را بدست آورد. به عقیده من تنها راه خروج از بحران برای استقلال جابجایی چند مهره است.امیدوارم استقلال زودتر این بحران را پشت سر بگذارد و بتوانیم استقلال واقعی را ببینیم چرا که به عقیده من این تیم پتانسیل و مهره‌های خوبی برای قهرمان شدن دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاسم مهدوی

      خواهشا آقای منصوریان عزیز و گل با کمال احترام و ادب برو دنبال زندگیت استقلال مربی میخواد تاکتیک خاص و خوب و سطح بالا ارائه بده هی از کناره سانتر کن و شانسی پاس لنداز و از اینا تیم در نمیاد.هر هفته یه ترکیب و بهترین بازیکن چندبازی اخیر کلا بیرون بود جباروف بهترین بازیکن استقلاله در ضمن جباری بهترین بود یه زمان الان به درد استقلال اصلا نمیخوره لطفا بیخیالش بشین مثل فرشید باقری چرا یارگیری و یار حذف کردن بلد نیستین شما آقا منصوریان.الان محسن کریمی و جابر انصاری اصلا درسطح استقلال نیستن فرشید باقری که کلا چرا بار تیمتو کم نمیکنی بابا آبرو برامون نزاشتی بخدا لطفا با احترام ترک کن استقلال رو .تیم رو بده به یک مربی خارجی باحال و کار بلد

    • بدون نام

      استقلال واقعی رو که تو بازی با العین دیدیم.
      همون جا بود که منصوریان به شیشعلی خان تغییر نام داد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج