۵۹۴۲۴۵
۲۳۸ نظر
۱۲۵۷۳
۲۳۸ نظر
۱۲۵۷۳
پ

رایج ترین روش های خودکشی در ایران

اسدبیگی معتقد است: رایج‌ترین روش خودکشی در ایران که منجر به خودکشی کامل و مرگ فرد می‌شود «حلق آویز کردن» است و پس از آن استفاده از سموم همچون قرص برنج و ... در رتبه دوم قرار می‌گیرند؛ این در حالیست که رایج‌ترین روش اقدام به خودکشی که معمولا منجر به فوت افراد نمی‌شود نیز «مصرف قرص و دارو» است.

خبرگزاری ایسنا: ۱۹شهریور ماه،برابر با ۱۰ سپتامبر «روز جهانی مبارزه با خودکشی» در تقویم جهانی نامگذاری شده است؛ رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی، آمار خودکشی در ایران سالانه حدود ۵۰۰۰ نفر است؛ به طوریکه نرخ خودکشی در ایران معمولا پنج تا شش نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر است.

وی در ادامه با تاکید بر آنکه در زمینه ثبت آمار خودکشی، نظام ثبتی دقیقی نداریم، گفت: آمارهایی که در خصوص خودکشی مطرح می‌شوند تنها آمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی پزشکی قانونی، اورژانس اجتماعی، ناجا و ... هستند اما به علت آنکه این آمارها تجمیع نمی‌شوند و هر نهاد آمار خاص خود را منتشر می‌کند و نظام ثبتی دقیقی در این حوزه نداریم، آمار مشخصی را در خصوص میزان خودکشی در کشور نمی‌توان ارائه داد.

چلک افزود: به طور کلی نرخ خودکشی در ایران نسبت به میانگین جهانی کمتر است؛ به طوریکه بر اساس آمار سال ۲۰۱۲ در ایران در مقابل هر ۱۰۰ هزار نفر، ۵ تا ۵.۲ نفر نرخ خودکشی می کنند، این در حالیست که این نرخ جهانی ۱۱ تا ۱۲ نفر است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار سال ۲۰۱۲ سالیانه حدود ۸۰۰ هزار نفر در دنیا خودکشی می‌کردند که در این میان کره شمالی، هند، لیتوانی، ترکمنستان، بلاروس، روسیه و حتی ژاپن و ... آمار بالایی از خودکشی را به خود اختصاص داده بودند.

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران تاکید کرد: در استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان آمار خودکشی نگران کننده‌تر از سایر نقاط کشور است.

چلک خاطرنشان کرد: به طور کلی عمده خودکشی‌ها در کشور بیشتر جنبه «تهدیدی» داشته به همین دلیل استفاده از قرص و دارو و موادی از این قبیل رایج‌ترین روش خودکشی در کشور است. در حالیکه روش‌های خشن‌تری همچون حلق آویز کردن کمتر در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی در خصوص میانگین سنی اقدام به خودکشی در کشور نیز گفت: در برخی از کشورهای دنیا اقدام به خودکشی و همچنین خودکشی دربزرگسالان بیش از سایر افراد صورت می‌گیرد. این در حالیست که در ایران میانگین سنی افرادی که اقدام به خودکشی و یا خودکشی کامل می‌کنند کمتر از ۳۰ سال است. این در حالیست که نمی‌توان مدعی شد که زنان بیشتر از مردان اقدام به خودکشی می‌کنند اما به طور کلی خودکشی در جامعه شهری بیش از جامعه روستایی است.

روش‌های پیشگیری از خودکشی

حسین اسدبیگی، رییس اورژانس اجتماعی کشور نیز در خصوص میزان خودکشی در ایران اظهار کرد: گاهی به اشتباه رتبه ایران در زمینه خودکشی در مقایسه با سایر کشورهای جهان در رتبه‌های بالا قملداد می‌شود؛تاجاییکه برخی مدعی می‌شوند که ایران در رتبه دوم خودکشی در میان کشورهای جهان قرار دارد.

وی در ادامه در خصوص رتبه ایران در زمینه خودکشی بر اساس تحقیقات انجام شده گفت: ایران در میان سایر کشورهای جهان در زمینه خودکشی رتبه 108 را به خود اختصاص داده است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور همچنین عنوان کرد: در سال 94 تعداد 4029 نفر و در سال 95 تعداد 4405 نفر خودکشی منجر به فوت در ایران داشتند.

اسدبیگی در خصوص اقدامات اورژانس اجتماعی جهت جلوگیری از خودکشی نیز گفت: در اثر فعالیت‌های اورژانس اجتماعی (123) از طریق خدمات سیار و همچنین مراکز مداخله در بحران در سال 94، 4400 نفر و در سال 95، 5250 نفر در حوزه خودکشی پذیرش و از مرگ آنها جلوگیری شده است.

اسدبیگی معتقد است: رایج‌ترین روش خودکشی در ایران که منجر به خودکشی کامل و مرگ فرد می‌شود «حلق آویز کردن» است و پس از آن استفاده از سموم همچون قرص برنج و ... در رتبه دوم قرار می‌گیرند؛ این در حالیست که رایج‌ترین روش اقدام به خودکشی که معمولا منجر به فوت افراد نمی‌شود نیز «مصرف قرص و دارو» است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور در ادامه با اشاره به آنکه چند روزی است که در فضای مجازی اخبار و فایل‌هایی در خصوص یک بازی کامپیوتری که در نهایت منجر به خودکشی فرد می‌شود دست به دست می‌شود گفت: چند روزی است که در فضای مجازی اخبار و کلیپ‌های مربوط به بازی کامپیوتری که در نهایت منجر به آن می‌شود که فرد خود را از ارتفاع به پایین پرتاب و خودکشی می‌کند منتشر می‌شود که در ظاهر بیننده را در مورد این بازی هشدار می‌دهند و بر مراقبت از نوجوانان در مقابل این بازی تاکید می‌کند. این در حالیست که معتقدم این روش‌ها یکی از روش‌های تبلیغ غیر مستقیم است که باعث مشارکت بیشتر نوجوانان در چنین بازی‌هایی خواهد شد.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه خودکشی به علت شرکت در این بازی به اورژانس اجتماعی گزارش نشده است، این در حالیست که از افراد می‌خواهیم اخبار مربوط به این بازی را در فضای مجازی منتشر نکنند زیرا انتشار اخبار و فایل‌های مربوط به این بازی باعث می‌شود که ذهن کنجکاو نوجوانان به سمت آن رفته و به نوعی تبلیغ غیر مستقیم برای این محصول ایجاد شود. حتی ممکن است تهیه‌کنندگان این بازی به صورت تعمدی به منظور افزایش مشتریان خود این گونه مطالب را در فضای مجازی منتشر کنند، همانطور که در خصوص مواد مخدر و محرک و جدید نیز می‌بینیم که یک مرتبه موجی در خصوص یک ماده مخدر جدید در فضای مجازی به راه افتاده و ضمن توصیف آن ماده، مضرات آن نیز به افراد گوشزد می‌شود، غافل از آنکه هدف از دست به دست کردن اطلاعات و اخبار این مواد تبلیغ غیر مستقیمی است در جهت افزایش گرایش جوانان به مصرف ماده مذکور؛ به این ترتیب باید از این روش‌ تبلیغاتی در فضای مجازی جلوگیری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • iran

      بی خبری خبر نداری!
      حیف که نظرمو حذف میکنی وگرنه آمار خودکشی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سعی کنید به مشکلات زندگی کمتر فکر کنید کمی بیخیال تر باشید خودتون رو با علایقتون سرگرم کنید صبح خیلی زود در پارک پیاده روی کنید همیشه افرادی وجود دارند که شرایط بدتری از شما دارند ولی به خدا امید دارند
        الابذکرلله تطمئن القلوب

      • بدون نام

        خودکشی اغاز شقاوت و ذلت ابدی است . تصور می کنند راحت می شوند اول ناراحتی است. به بازماندگان فکر کنید نکنید این کارو به هیچ وجه نکنید.

    • بدون نام

      از به طرف میگن آمار دقیقی ثبت نمیشه از یه طرف هم این جوری بت اطمینان آمار میدن
      35 سال سن دارم و تو همین سن بین اطرافیان و دوستان 4 خود کشی منجر به فوت دیده ام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخوام خودکوشی کنم

      • هانا

        راحت می شی من فک میکنم ما اونقد بد نیستینم که بریم جهنم طبقه ی همکف بهشت رامون می دن

    • سام

      خودکشی مرگه قشنگی که بهش دل بستم دستکم هر دو سه شب سیر به فکرش هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم همین طور دارم بهش فکر می کنم

    • عباس

      خود کشی توی این شرایط جواب میده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط میخوام بدونم قرص برنج از کجا گیر میارین

      • بدون نام

        آره راحت می شی میری

      • حسین

        داروخونه دارن؟ قیمتش چنده ؟چنتا قرص برنج باید بخوری؟

    • مجید

      بچسبین ب زندگیاتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه فایده نداره

      • بدون نام

        اخه این زندگی چیه ک بخوایم بچسبیم بچسبیم بهش
        مرگ حقه منم حقمو میخوام

    • دنیا

      من هفده سالمه تا حالا سه نفر از دوستا و هم مدرسه ای هام خودکشی کردن که همه هم منجر به مرگ شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیکار کردن ک مردن؟

      • .

        به ماازقدیم اموختن مرگ حق است وزندگی باطل خودکوشی راهانسانهای بیداراست به هم دیگرکمک کنیدراحتر خودکوشی کنیم اگرکسی کمکم میکردسالهاپبس اینکار رومیکردم تا انقدرعزاب نکشم امیدوارم بهترین روش کم درد وارزان راپیداکنم ونجات یابمالهی امین

    • Saman

      همه بدنم و زندگیمو درد گرفته، نفسم تنگ و با بغض دائمی هست، هر روز و شب تنهام و با گریه و سیگار میگذرونم، از دست دادن مادرم، متلاشی شدن خانواده، شکست تو ازدواج، شکست تو عشق، شکست تو کار، امیدی برا فردا و ساعات بعدی زندگی ندارم
      تو 31 سالگی شرمم میشه به زندگیم با خودکشی پایان بدم
      خدایا دوستت دارم و مرگ و به من هدیه کن

      پاسخ ها

      • پ

        ای کاش راهی بود تا با شما تماس بگیرم

      • سحر

        منم مریضی روحی وجسمی شدیدی دارم صدهابارخودکشی کردم امادوباره زنده موندم اماناقص ...حتی گلوم هم بریدم ۴۵تاآمپول هواتزریق کردم زندع موندم .بخاری وازبالابستم وازلوله باز دوباره زنده موندم هیچ جای بدنم سالم نیس فقط یه پل مونده ک نمیخوام فلج ترشم یکساله روتختم .هیچ پناهی ندارم منم موندم چیکارکنم تاراحت بمیرم چون خودکشی های بادردزیادداشتم ازقرص۸۰تایی تاچاقو وتیغ امافایده نداشته ازآتیش میترسم خواستم چندبارخودموبسوزونم امامیترسم گیجم کاش به دنیا نمیومدم

    • بدون نام

      ...........

      پاسخ ها

      • تنها

        خدا منو دوست نداره خودم میخوام زندگیمو تموم کنم

    • مرده

      ی چیزی بود ک سریع می‌میردم خوب بود.. حوصله درد کشیدنم ندارم ...

      پاسخ ها

      • مصطفی

        منم بات موافقم .... اصلحه چطوره؟؟؟ یا مثلا از ارتفاع پرت کنیم خودمونو

    • 1234

      دنبال ی راهیم ک صد در صد جواب بده .ب دارو فکر میکردم ک گفت قطعی نیست

      پاسخ ها

      • babak

        اگه راه خوب میخوای یه خبر بده.

      • عرفان

        آقا من تا الان 5 لیوان وایتکس خوردم نه تنها چیزیم شده از شانس بدم اشتهام بیشتر شده ناموسا چیزی بلدید بگید(در ضمن هیچ وقت برا عشق و عاشقی خودکشی نکنید چون خریت محضه منی که به فکر خودکشی ام مطمئنم که ت این مملکت هیچ آینده ای ندارم) خدانگهدار

    • زهرا

      خسته شدم از زندگی کاش جرئت خودکشی داشتم

    • ف

      کاش گناه کبیره نبود تا همین الان این زندگیه لعنتی رو تمومش میکردم خسته شدم از بس به خدا التماس کردم و مسخره م گرفت

    • امین

      من برعکس خیلی ها که فکر خودکشی دارن خودکشی رو تجربه کردم. فقط خدا نخواست و یه شانس دوباره بهم داد. هیچوقت بهش فکر هم نکنید بخاطر خانواده و عزیزاتون.
      از خدا میخوام به داد همه جوونها برسه. شبتون آروم

      پاسخ ها

      • شیطونک

        منم یه بار با قرص قوی خودکشی کردم ولی نمردم البته کسی هم نفهمید ولی الان بازم میخوام رگ بزنم

    • پری

      از زندگیم متنفرم.دیگه هیچی نمیخام جز مرگ اما کاااااش گناه کبیره نبود همش میگم این دنیا عذاب کشیدم با خودکشی اون دنیاهم عذاب میکشم هر ثانیه از خدا مرگمو میخام برام دعا کنین خدا ب ارزوم برسونه منو....

    • ل

      ای کاش میشد

      پاسخ ها

      • بچه ی آدم

        بنظرم قویه

    • بدون نام

      ای کاش میشد

    • بدون نام

      حالا اون دنیا چه خبره که میخان خودکشی کنین

      پاسخ ها

      • هیلستور

        اون دنیایی نیس همش چرته یه خواب راحت و آروم

      • حسین مدرسی

        این دنیا همش توهم هست ، هیچی اونور نیست.آدمی که مرد،مرده؛دیگه وجود نداره

    • شکارچی

      به نظرتان آدمی که خودکشی میکنه آدم ضعیفه یا قویه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قوی

      • رها

        ار یه ضعیفم ضعیف تره چون قادر به ادامه زندگیش نیست چه بد چه خوب

      • رها

        من خیلی از این زندگی لعنتی خسته شدم دلم میخواد فقط بمیرم چون بد خیانت دیدم خیانت همیشه تو اوج اعتماد اتفاق می افته

      • دلخسته از عشق

        ضعیفه

      • بدون نام

        به نظر منم‌جرات میخواد پس باید قوی باشی

      • نسرین

        اگر خودکشی جدی باشه، حداقل اون فرو جرات خودکشی و روبه رو شدن با مرگ رو داره.. وقتی جدی به خودکشی فکر می کنم می فهمم که شجاعت زیادی می خواد.

      • بدون نام

        قوی

      • بدون نام

        قوی

    • sara

      ته خورکشی به جزشرمندگی چیزی نیس من زیادتجربش کردم بنظرمن آدم بایدانقدقوی باشه که بتونه زندگیشوبسازه نه باخودکشی خراب ترش بکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا زندگی کردن ما با ادمای اطرافمون خیلی شرمندگی داره

    • Asall

      خشته شدم دیگه بیشتر از نمیتونم

    • zahra

      میخوای خودکشی کنی که از زندگی راحت بشی اما خبر نداری که بدتر میشه

    • اسکندر زالی

      سلام من ادم قویی هستم تاحالا خیلی تحمل کردم اما دیگه از این زندگی بریدم دونبال راهی هستم که خیلی زود بمیرم لطفا یه راه کم درد برام نشون بدید

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        من ۲۴ سالمه نا کار دارم نه پول نه زندگی همیشه هم تنهام دیگه خسته شدم لطفا یه راه بدون درد نشون بدین تا خودمو راحت کنم قصدم جدیه

    • بدون نام

      من دیگه هیچ انگیزه ندارم فقط می خواهم بمیرم از تون می خواهم دعا کنید زودتر راحت شم

    • مريم

      دلم ميخواد زودتر بميرم تا تموم شه اين زندگي لعنتي
      تا حالا دو بار اينكارو كردم امانمردم خدا مثل اينكه سرش شلوغ اصلا توجهي نداره نميدونم اون دنيا چيكار ميكنن اما حداقل به خاطر گناه خودم كار بدم غذاب ميشم نه براي چيز ديگه اي مردن ارزوي من باورتون نميشه هرثانيه تو خوشي تو بدبختي فقط ارزوي مرگ دارم همين

    • مریشکو

      بیخیال مرگ میگذره چ خوب چ بد باید عادت کرد رفقا

    • بی نام

      سلام منم خودکشی کردم ولی نمردم منم فک کردم خدا هوا مونداره و فراموشم کرده ولی این طور نیست مطمئنم همه شما ها که مرگ میخواید ی کوچولو امید تو زندگیتون هست ب اون فکر کنید خدا از اون چیزی ک فکر میکنید بهتره و حواسش ب همه بنده هاش هست چ خوب چ بد پس با اشتباهتون ب زندگیتون پایان ندید ب همون خدای ک منو دوبار برگردوند قسم که زندگی خیلی زیباست همین ک سالم هستید کافیه قدرش رو بدونید تحمل کنید یا علی

      پاسخ ها

      • هیلستور

        خدایی نیس گشتم نبود نگرد نییس

    • حلما

      به قدری توی زندگیم سختی کشیدم که امیدی به بهتر شدن اوضاع ندارم اما چون همیشه تظاهر کردم قوی هستم و زندگیم خوبه ادامه دادم خیییلی وقتا دلم میخواد زودتر بمیرم که از این زندگی و حتی این تظاهر هم راحت بشم ظاهرا ادم شنگول و بی غم وغصه ای هستم کمتر کسی گریه منو دیده و کلا همه فکر میکنن ته بیخیالی ام و همه چی رو به راهه! پارسال اول فروردین تا مرز خودکشی رفتم ولی نتونستم! دو سه سالیه زندگی برام تحملش سخته کسی رو ندارم که بهش اعتماد کنم حتی مادرم و به کسی دلبستگی ندارم خودکشی برام یه ضعفه و همون تظاهر جلوشو گرفته یه چیزی هست که نمی ذاره تمومش کنم نمی دونم چیه

    • بدون نام

      یه جوون هستم به خدا از همه چیز خسته شدم من تازه اول جوونیمه از زندگی خسته شدم وایی به حال چند سال دیگه لطفا یک راه روش خودکشی بدون درد برام بگین

    • س ر

      منم خسته ام خیلی کاش بمیرم

    • بـــ

      من فقط ۱۵ سالمه و انقدر مادر و پدرم برای درس بهم فشار آوردن دیگه نمی تونم

    • بدون نام

      منم دیگه نمیتونم خیلی خسته ام خسته از همه چی

    • هلنسا

      کاش بمیری ولی بببینی کیا دلشون برات تنگ میشه...ببینی همه اونایی ک براشون مهم نبودی چجوری بالاجنازت دادمیزنن..کاش بمیری یه شب بهشون خبر برسه ک فلانی مرد...کاش بشه ببینی بعدتو چجوری میگذرونن روزاشونو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره واقعا

    • F

      اگه گناه کبیره نبود حتما انجامش میدادم

    • آر.بی

      سلام ..بغییر از خودکشی مگر چاره ای هست بهترین گزینه...لطفا راهنمایی

    • کوثر

      منم خودکشی کردم اما نشد .. اخه مرگ رو ترجیح میدم به اینکه کسی رو که دیوانه وار دوستش داشتم هر لحظه تهدیدم به ابرو بکنه ..در مقابل این همه ظلم سکوتت حرف قشنگی نبود خدا خسته ام صبح بیدارم نکن

    • امین

      منم میخوام بمیرم ولی جرئتشو ندارم فقط میخوام خدا روحم رو از تنم بگیره به همین راحتی

    • آرمین

      خدایا خودت برسون نگذار گناه کنم

    • فرید

      ظرف امروز و فردا اقدام میکنم. سخت نگیرید.

    • بدون نام

      منم دیگه الان بزرگترین ارزوم مردنه و سر نماز همش از خدا اینو میخام اگه گناه کبیره نبود تاحالا مرده بودم دیگه هیچ انگیزه ای ندارم

    • بدون نام

      افرین ب نظرمن شما بهترین کار رو میکنی اما من هم خستم از همه ی اشکام من الان 4ساله هرروزدارم گریه میکنم اما ی روز ی فیلم سینمای ترکیه ای نگاه میکردم دیدم ی دختر خودکشی کرد بعد از اون مامنش و باباش هم خودکشی کردن بعد فهمیدم ک اول ازهم همه زندگی ی هدیست ک خدا اونو بهت میده پس اون باید ازتو بگیره و بهد هم اینکه ب این فکر کنید که شما مادر یا پدر یک فرزند هستید وجگر گوشه ی شما انقدر خسته میشود ک خودکشی میکند بعد ان وخت جگر شما نمیسوزد؟پس جگر مادر و پدر تو هم میسوزه هرچقدر هم ک خسته شدی خود کشی نکن

      پاسخ ها

      • مجمد

        تو درک نمیکنی بعضیا چی میکشن

    • م ج تهران

      خودکشی راه خوبی واسه پایان دادن مطمن باش نمیری جهنم چون صدردر هزار تو این دنیا هم تو جهنم بودی که به فکرت رسیده فقط حیف نیست ساده بدون یه ارمان یه هدف یا...بمیری اونطوری دلیل تو دلالت به کارت میکنه ارامش بهت میده من هم تو این اوضاع دارم بهش فکر میکنم اما........گاهی باید فقط کمی بیشتر نگاه کنی به نتیجه میرسی

    • م ج تهران

      خودکشی راه خوبی واسه پایان دادن مطمن باش نمیری جهنم چون صدردر هزار تو این دنیا هم تو جهنم بودی که به فکرت رسیده فقط حیف نیست ساده بدون یه ارمان یه هدف یا...بمیری اونطوری دلیل تو دلالت به کارت میکنه ارامش بهت میده من هم تو این اوضاع دارم بهش فکر میکنم اما........گاهی باید فقط کمی بیشتر نگاه کنی به نتیجه میرسی

    • اکل

      خسته ام دیگه به اخرخط رسیده ام

    • خستع

      منم مثل شما به فکر خود کشیم اما به خودم قول دادم قبل از خودکشی اونایی رو که اذیتم کردن منو بکشم بعد خودمو

    • بدون نام

      ان الله مع الصابرین

    • بدون نام

      حیف حیف ک کناه کبیرس
      ما ک این دنیا و اون دنیامون جهنمه پس خدااااااا ما رو واس چی افریدی اخه

    • بدون نام

      کاش میشد مرد بی آنکه مادرم بفهمد...

    • بدبخت

      خدایا خسته شدم از بس بهت گفتم به ولله خسته شدم کی راحتم میکنی اخه کی

    • یه مادر داغ دیده

      سلام عزیزانم من یه مادر م که ۲سال پیش پسرم خودکشی کرد از اون روز من دیگه زندگی نکردم همش تو قبرستونم همش گریه همش ناامیدی بعضی وقتا که دیگه طاقت دوری پسرم رو ندارم من هم میخام خودم رو خلاص کنم و برم پیش پسرم اما حیف که یه دختر کوچولو دارم تورا خدا یکم به پدر مادراتون فکر کنید اونا هر کاری میکنن به خاطر خود شماست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دلسوزی هم باید منطقی و عقلانی باشه،من یه پسر ۲۶ ساله ام که تمام سعیم همیشه این بوده که خانوادم و به خصوص مادرم و خوشحال کنم،از شانس بدمه که توی این برهه زمانی با این شرایط بد جامعه داره جوونیم به شکلی افتضاح سپری میشه،وقتی پدر و مادرم درکم نمیکنن و مثل بچه باهام رفتار میکنن،وقتی با پدرم ۶ ماهه که صحبت نکردم،وقتی مادرم میگه نمیخواستم به دنیا بیای پدرت مقصر بود،وقتی دو تا خواهر دارم که هر محبتی بهشون میکنم یادشون نمیمونه و حتی باهام حرف نمیزنن،وقتی حتی کار درست و حسابی ندارم،وقتی همدمی ندارم، و به طور کلی وقتی انگیزه ای برای زندگی ندارم...الان که زنده ام پدر و مادرم اینا رو میفهمن که به فکر خودکشی نیفتم؟خوش به حال پسرتون که جرات خودکشی داشت،من نمیدونم شما داستانتون چی بوده و قضاوتی نمیکنم و نمیگم شما مقصری،ولی منظورم اینه که خیلی از والدین نوشداروی بعد از مرگ سهرابن،تا طرف زندست به مردن میندازنش وقتی که میمیره غصش و میخورن،به قول پروفسور دامبلدور که دیالوگ قشنگی توی هری پاتر داره:دلت برای مرده ها نسوزه هری،دلت برای زنده ها بسوزه،مخصوصا اونایی که بدون عشق زندگی میکنن

    • بدون نام

      كاش مي شد مرد من تا الان سه بار خواستم با مصرف قرص اين كارو بكنم اما نمردم
      من ١٨ سالمه اما واقعا خسته شدم از همه چيز و دلم مي خواد بميرم همشم به خاطر فشار درسي كه مامان و بابام روم ميارن
      پارسال ٦٠ ميليون برام خرج كردن واسه درسم ولي هيچ نتيجه اي نداد
      خسسسسسسسسته ام خييييييييييييلي
      خدايا منو بيار پيش خودت
      اينجا تو اين دنيا دارن اذيتم مي كنن
      خيلي تنهااااااااااام
      از همه متنفرررررررررم
      امشبم قررررص خوردم خداكنه تا چن ساعت ديگه بميرررررررم و همه چي تموم شه اررررروم و بي دغدغه بخوابم
      فوقش تا ي ماه برام گريه مي كنن و ناراحت مي شن ولي كم كم يادشون مي ره و اونا هم راحت زندگي مي كنن
      خدايا مي خوام بيام پيشت تو اغوشت دلم مي خواد بي هيچ انتظاري نوازشم كني

      پاسخ ها

      • ای گفتی

        منم همینطور اومدم یه مدرسه سخت گیر فقط نمرات زیر 10 حالم خوش نیس خدایی فقط پزشکی ، کنکور، تست، قلمچی، پول ، زندگی ، کتاب های آَشغال ، دانشگاه و و و زندگی بسه دیگه بسه نمی خوام دکتر شم می خوام حمال شم

      • سعید امیدیان

        سلام.نوجوان عزیز .امیدوارم که به وعدت عمل نکرده باشی.نباید با خودت اینطوری تا کنی کنکور لجنزاریه که قاتل روح و روانه ماست من 26 سالمه و 4 سال از بهترین و باکیفیت ترین و پر انرژی ترین سال های عمرمو قربانی کنکور کردم.اگه الان به اون زمان برگردم.تمام کتاب های لعنتیمو پاره میکردم.میرفتم دنبال ورزش (والیبال،شنا،کاراته)کلاس های عملی تئاتر و بازیگری میرفتم.به جای تست زدن و توی کلاس های لجن قلم چی و گاج وقت تلف کردن سفر میرفتم.علایقم رو کشف می کردم.دست به کارای مختلف میزدم.خلاصه زندگی میکردم.الان که توو اوجی نزار اهریمن کنکور زندگیتو ببلعه.

      • فریده

        خوشبحالت ک ب این دلیل دوسداری بمیری برو خدارو شکر کن انقد خانوادت دارن ک بفکر درس و ایندتن ک برات خرج میکنن ۶۰میلیون ن من ک نتونستم درسمو ادامه بدم بخاطر بی پولی تازه کارکردم خرج خونه رو بدم پول نون شب و نداریم من باید ارزوی مرگ بکنم ک اینده ای ندارم تو چرا اخه

      • بدون نام

        !!من از درس نخوندن خسته ام تو از درس خوندن

    • ...

      من مرده ام فقط جسمم داره تکون میخوره
      میخام جسمم ازبین بره...خستم خسته
      ازهمه متنفرم حتی از خانوادم
      وقتی کسی نمیفمتت مردن قشنگه
      خستم خسته

    • مهدی

      اون خدایی که من میشناسم آتیششم قشنگه بریدم بدجور بریدم از‌دنیای لعنتی تف تو این جهان لعنت به این زندگی

    • بدون نام

      چندتا قرص برای خودکشی کافی.خواهش میکنم بدون مسخره کردن جواب بديد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردی یا زنده هستط

      • بدون نام

        واقعاخودتومسخره کردی
        این تاریخ مال چن سال پیش

    • بدون نام

      کاش خدا خودش مرگ منو میرسوند مرگ روحیه منو که فرستاده نمیدونم چرا میخاد انقد لحظه به لحظه زندگیم ناراحتی باشه کاش منو از رو زمین هم بر میداشت من الان مرده هستم خدایا جسمم رو هم از رو زمین بردار

    • ERROR

      چهار لیتر آب بخور می میری

    • رها

      سخت ترین درد اینه که خانواده ت دلیل خسته شدنت از دنیا بشن!
      هفته دیگه من تو جهنم اون دنیام نه اینجا...

    • اِل

      خییلی خسته ام ولی ی چیزی مانع خودکشیم میشه

    • بدون نام

      امروز روز عاشورا بود .
      روزتولد عشقم
      خیلی زشته ادم براعشقش خود کشی کنه
      هیچ فایده ای نداره فقط ضعیف میشین
      تاحالا سع بار خودکشی کردم و خدا نجاتم داده هرچقت خیلی از زندگی نا امیدم صدای اذان میاد خیلی اروم میشم ته همه نا امیدیاتون ب خدا تکیه کنید و بخاید براتون درست کنه
      خیلی خستم خدا ی نیم نگاهیم ب من بکن

    • مهدی

      سلام ۴ ماه پیش زن من تو گلبهار مشهد از طبقه ۴ خودشو انداخت پایین و مرد من همون جا بودم ..دعا کنین یه شهامت به دلم برسه که جرات کنم عین زن گلم خودمو بکشم ..دوست دارم برم پیشش ..دلم واسش تنگه خیلی خیلی

    • برباد

      میدونید برای یک مرد خیانت خوده مرگه 17سال جهنمی رو شب روز باهاش هستم اخرمه چون قطعا تصمیم گرفتم دوتاشونو بگشم و خودکشی کنم چیزی از روحم نموده هرلحظه تو کابوسم شب و روز برام حروم شده درد خیانت بزرگ ترین و وحشتناگترین دردها مثل خوره افتاده به جونم چیزی ازم نمونده درود بر مرگ

    • بدون نام

      من ام دلم میخاد بمیرم ای کاااااااش
      که گناه کبیره نبود
      ولی دیگه طاقت اش و ندارم بالاخره تمومش می کنم

    • ارغوان

      امشب تصمیم دارم خودمو بکشم.به نظرم الانم تو جهنمم و برام فرقی نداره بعد مرگم چی در انتظارمه...

    • بدون نام

      خسته ام از زندگي تنهاو بي كس حتي يكي نيست باهاش دردو دل كنم بگم دردم چيه تو اوج جوني مريض شدم بيكارم بي پناهم داروهام گرونه پول خريدشم ندارم خدايا خلاصم كن جرات خودكشي ندارم ميترسم انجامش بدم ناموفق بشه اينجوري سرافندگي ميمونه واسه ادم

    • بی نام

      فقط یه چیز مانع از خودکشیم میشه و اون اینه که جهنم بدتر از این دنیاست

    • ......

      هی چی بگم مک خیلی ناراحتم همش میگم چرا ایرانم هی میرم ادمای خارجی یا اونایی که پولدارن میبینم چیزایی که دلم میخاد بخرم دستم تو جیبم باشه من جوانم نمیخوام ردردنخور باشم اما نه درس نه هیچی و هیچ کاری نمیتونم بکنم .... انگار فلج شدم هر کاری میکنم بازم فکرم ب چیزای دیه میره..‌..خدا لعنتتون کنه این زندگیرو نصیب ما کردید ..

      پاسخ ها

      • Klmnbgx

        ای بابا منم هر کاری میخوام بکنم نمیتونم هیکل ندارم حال ندارم پول ندارم منم جوانم دلم خیلی چیزا میخواد همسونم پول نمیدونم چرا خدا یکی این خرابشده افرید یکیو تو اروپا بهترین زندگی امکاناتو دارن داریم تلف میشیم انگار بدنیا اومدیم که برای جهنم رفتنمون بهونه ای باشه که گناه کردییممممممم........خیلی سخت شده

    • بدون نام

      وقتی خانوادت بهت محبت نمیکنن وقتی مادر داری ولی مادر نداری وقتی هرشب بخاطر بدبختیهات گریه میکنی وقتی مشکلات کاری میکنن یک عوضی بشی ک به خدا و خانوادت فحش میدی وقتی ک دیگبخشش معنی نداره وقتی میفهمی خدا طردت کرده بهترین کار کشتن خودته تا از این زندگی لعنتی و سرنوشت لعنتی خلاص بشی

    • بدون نام

      وقتی خانوادت بهت محبت نمیکنن وقتی مادر داری ولی مادر نداری وقتی هرشب بخاطر بدبختیهات گریه میکنی وقتی مشکلات کاری میکنن یک عوضی بشی ک به خدا و خانوادت فحش میدی وقتی ک دیگبخشش معنی نداره وقتی میفهمی خدا طردت کرده بهترین کار کشتن خودته تا از این زندگی لعنتی و سرنوشت لعنتی خلاص بشی

    • میلاد

      من میخوام خودکشی کنما ولی میترسم بمیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من میخوام خودکشی کنما ولی میترسم نمیرم

    • بدون نام

      خسته شدم

    • رضا

      وقتی ۶ ماه مریضی وقتی توی این شیش ماه ماشینتو دانشگاهتو از دس دادی و دکترای باهوششش جامعه حتی نمیتونن تشخیص بدن بیماریتو توی این شیش ماه نه خوب ببینی نه خوب بشنوی ن بتونی بخوابی تو این مدت هرکسی که اعتماد داشته باشی برن این حالت تهوع همیشگی اون خدا که نه مهربانه نه بخشنده از کدومممم جهنمی حرف میزنی من بی غیرتم که با این همه درد با خونه نشین شدنم هنوز عرضه ندارم خود کشی کنم

    • م

      زندگی هیچی نداره هر چیز خوبی هم ک داشته باشه انقد غما پر رنگ هست ک تو شادیات گند بزنه ب همه چیز
      وقتی پنج سال تمام التماس خدارو میکنی بدادت نمیرسه
      بنظر من ک اونی ک بابت خودکشی جواب باید پس بده خداست
      چطور دلش اومد بندش انقد احساس بدبختی داشته باشه
      چطور دلش اومد ولش کنه
      اونه ک از عدالت حرف زده همه عادل نبوده بین بنده هاش فرق گذاشته
      این همه صدا زدمو جوابمو نداد
      من ک فقط دنبال خودکشی بی دردم وگرنه اون دنیا از این چیزایی ک این دنیا تجربه کردم بدتر نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا حرفای منو زدی.منم رسیدم به اخر خط بعد ۳ سال التماس خدا ولی هرروز بدتر از دیروز. فقط از سکته کردن پدر و مادرم میترسم وگرنه همین الان خودمو راحت میکردم.
        قاطع هم میگم ۹۹درصد این خودکشیا بابت شرایط بد اقتصادیه و گناهش گردن مسولا.
        پول نداری که عشق میره
        پول نداری که افسرده میشی
        پول نداری که ضایع میشی جلو زن و بچت
        بیپولی=مرگ

    • Gham

      من تا پای خودکشی رفتم یهو نتونسم.ولی از فکرش بیرون نمیرم بهترین راه سرنگ هوا

      پاسخ ها

      • بدشانس

        منم رفتم ولی نتونستم .

    • بدشانس

      من دلم میخواد بمیرم راحت شم بنظر من چه سن پنجاه سالگی بمیری چه الان اخرش مرگ هست زندگی کنی اخرش که چی بمیری راحت تری نه کسی کارت به کارت داره،نه کسی بهت زور میگه،نه منت کسی رو میکشی راحت چشمات رو هم هست داخل قبر خوابیدی. فقط زود میگذره خیلی وقته دارم خودمو اروم میکنم ولی دیگه تحمل ندارم فقط مرگ راحت ترین کاره که میتونی کرد چون زندگی اخرش مرگه.

    • بدون نام

      سلام
      منم بریدم خسته شدم از دست این همه خیانت و بی توجهی و بداخلاقی و غر و دعوا وکتک....با دوتا دختر خیلی وقته بهش فکر میکنم قرص هم چن بار خوردم فقط هر دفعه۲۴ یا ۴۸ ساعت خواب داشتم نمیدونم چکار کنم با چی بتونم خودمو راحت کنم اگه کمکم کنید ممنون میشم

    • الو

      خدا کریمه وارحم راهمینه

    • ...

      من جلوي دوستام خيلي شادم و باهم مچيم ولي توي خانواده اصلا بهم اهميت داده نميشه ميدونم دوسم دارن ولي اصلا هيچ توجهي بهم تميكنن نميخام دوستام و خونوادم ناراحت بشن ولي ديگه خسته شدم

      پاسخ ها

      • سعید

        غصه نخور من که نه خونواده اهمیتی میده نه دوستی برام مونده.نه عشقی دارم نه امیدی.ولی اگه قرار باشه خودمو بکشم ترجیح میدم بیدرد ترین راه ممکن باشه که موجود نیست

    • سعید

      به خداقسم که خداهوای همه روداره که خودم بارهامعجزهاش رودیدم ولی این خودآدمهاهستندکه به هم رحم ندارندوهمین باعث شده که زندگی سخت وطاقت فرسابشه وخیلی ها به خودکشی فکرکنند

    • اسرافیل

      منم میخوام خودمو بکشم امشب تمومه

      پاسخ ها

      • شیطونک

        هنوز زنده ای؟

    • شیطونک

      یک هفته پیش سی تا قرص خوردم ولی هنوز زندم اینم از بد شانسی من

      پاسخ ها

      • فرزاد

        ی دونه قرص برنج بخور ۳ ساعت کار تمومه

    • شیطونک

      یک هفته پیش سی تا قرص خوردم ولی هنوز زندم اینم از بد شانسی من

    • شیطونک

      یک هفته پیش سی تا قرص خوردم ولی هنوز زندم اینم از بد شانسی من

    • شیطونک

      میخوام رگ بزنم نظرتون چیه؟ خواهش میکنم بگین برام مهمه

    • شیطونک

      میخوام رگ بزنم نظرتون چیه؟خواهش میکنم نظر بدین برام مهمه

      پاسخ ها

      • Mary

        برو بچه سوسول ..تو اگه رگ بزن بودی چیزی برات مهم نبود .جمع کنید بابا

      • بچه ی ادم

        رگ بزنی دردش شدیده امکان مرگش کمه افتصاحه اه حالم بد شد.اصن مشکلت چیه

    • k

      .بدبخت میخای خودکشی کنی که چی

      پاسخ ها

      • شیطونک

        میخوام از جهنمی که برام ساختن راحت بشم اگه راه بهتر از مرگ سراغ داری بگو

    • بی نام

      گاهی وقت نمیدونی دنبالچی هستی وگرنه خودکشی راحت ترین راهه

    • شیطونک

      زندگی من داغونه اگه راه بهتر از مرگ داری بگو ممنون میشم:(

    • شیطونک

      زندگی من داغونه اگه راه بهتر از مرگ داری بگو حتما

    • شیطونک

      خودکشی آسون نیست اگه یک بار انجام داده بودی میفهمیدی

    • k

      همتون رد دادین:))

      پاسخ ها

      • شیطونک

        اسمت چیه؟ فقط میخوام بدونم دختر یاپسری؟ که این حرفارو میزنی

      • Mary

        والا...یه مشت احمق دور هم جمع شدن

    • سهیلا س

      منم خيلي خسته ام يه بار خودكشي كردم به خاطر يه حرف كه شوهرم از طرف من تو جمع گفت ولی خيلي پشيمون شدم الان بعد از ده سال زندكي بازم ميخام خودكشي كنم ولي جرات اون روزو ندارم من دلم فقط يه ني ني ميخاد چیز زیادىه به نظرتون?! دارم ازتنهايي عذاب ميكشم اي كاش خدا بهم يه اميد به زندكي كوچولو بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانمی من یک روزی بچه نداشتم بچه نداشتن دلیل خودکشی نیست حکمتی توش هست الان 3تادارم ولی میخوام خودمو بکشم چون خیلی سخته ببینم بچه هام نمیتونن با عزیزانشون درارتباط باشن اسرار نکن به فرزند چون حکمتشو نمیدونی که بچه دار نشدی خداخودش بهتر میدونه بهت بچه بده یانده

    • حسرت

      حسرت آرامش
      خیلی دلم میخواد بمیرم چند بار خواستم خودمو خلاص کنم ولی بازم گفتم خدا هست وخودش درستش میکنه وجواب تمام بدیهایی که بهم شده رو میده ولی نمیدونم این کرسیه حق کجاست که خداوند برش تکیه زده الان دنبال راهش هستم تا خلاص بشم وفکر میکنم من نباشم باعث زجر پدر ومادرم نیستم بچه هامم دخترن میرن دنبال زندگیشون بااینکه میدونم براشون سخته ولی عادت میکنن به نبودم24ساله فقط صبر کردم ولی اشتباه کردم حالا هم طاقت طلاق رو ندارم درآمد ندارم وجایی برای رفتن

    • شیطونک

      این روزا فقط آهنگای مهراب حال منو میفهمه:((

    • بهارِ همیشه پاییز

      ناامیدم بیش از حد ناامید هیچ چیز شادم نمیکنه،چند ساله دلم میخاد خودکشی کنم اما نتونستم، به تازگی نامزد کردم هیچ اتفاق بدیم نیوفتاده شرایط فعلیم خوبه شاغلم سالمم از فقط از خودم متنفرم و ناامیدم، بازم بفکر خودکشیم اما بیاد نامزدم میوفتم دو دل میشم. ایکاش خدا خودش جونمو بگیره...

    • سعید

      به خدا از زندگیم خسته شدم اگه کسی راهی داره برای خودکشی بدون درد بگه ترو خدا بگید. الان زنم 5ماهه زندگی رها کرده رفته دلم برای بچم یک زره شده دیگه خسته شدم ترو به اون خدایی که میپرستید ی راهی اسون بدون درد بگید.منتظرم.

    • ا

      منم خسته شدم از این دنیای کثیف سه ماهه ک دختر هشت سالمو از دست دادم دیگه خسته شدم از گریه کردن از مرور خاطراتش میخوام خودمو بکشم ولی بخاطر پدر مادرم نمیتونم

      پاسخ ها

      • Mary

        فقط میدونم درد تو وحشتناک ترین درده..متاسفم..امیدوارم بتونی طاقت بیاری

    • Eli

      یه سوال با مرگ موش هم میشه خودکشی کرد؟؟؟

    • مصی

      من یه خائنم به عزیزترین فرد تو زندگیم خیانت کردم اونم یه خیانت خیلی کوچیک همین باعث بود برای همیشه از دستش بدم واقعا نداشتنش برام عذابه فکر نکنید بچه هستم یا عشق بچگی دارم ۳۵ سالمه خیلی تلاش کردم بدستش بیارم اما خریت کردم حالا هم باید تاوانش رو خودم بدم فردا تموم میشه

    • شیطونک

      به قول مهراب: حال من حال اونا که وسط راه موندن

    • Mary

      بدترین دردها رو هم داشته باشید باز هم باید زندگی کرد ....گرچه این دنیا جای ادم های بزدل نیس همون بهتر هر کسی میخواد خودکشی کنه زودتر انجام بده

    • یکی

      توروخدا لابیاپلاستی نکنید من یه ماه قبل عقد کردم الان بعد 7 ماه هنوز تو تخت افتادم درد دارم دکتراهم نمیفهمن چمه منم میخام خودمو بکشم شاید نفهمین چمه بگین آره هیچکس نمیفهمه مشکلات از اول عمرم بوده الانم ک گند خورده تو زندگیو آرزوهام من ی دختر شادو خوشگل بودم همه حسرت بودن جای منو میخوردن اما الان همه چیو از دست دادم حتی زیبایی.پولم دارم اما پول بدردم نخورد وختی سلامتی ندارم
      میخام بمیرم راحت شم برای همیشه در آرامش ابدی یاشم حیف ک اون دنیا وجود داره

    • ماهی

      تروخدا یکی هیچ راهیو سراغ نداره که بشه خودکشی کرد ولی معلوم نشه که با خودکشی مردم ؟؟؟؟؟ هرکی میدونه اگه بگه مرتکبه صوابه کبیره خواهد شد نه گناه کبیره چون زندگی من از جهنمم بدتره 18 سال زندگی برام بسنده بوده برا یه ساعتم شده درطول این 18 سال خوشحال نبودم بدبختی و مصیبت و مشکل وافسردگی... خودکشی برای من مثل دروازه ای برای رو به بهشت میمونه

    • سمیرا

      خودکشی به معنی این نیس که دوس نداری زندگی کنی خودکشی یعنی اینکه یه جاهایی مجبوری مجبوری زندگیتو خاتمه بدی تا ازاد بشی

      پاسخ ها

      • :)

        دقیقا

    • aida

      همه ادمو ول میکنن تهش ک میمیری میان میگن خیلی دوست داشتیم تا نمیری قدر ادمو نمیدون این زنیایی ک حتی عشقت هوادارت نیست رفیقتم ولت میکنه دیگ زندگی چ فایده داره:(

    • مطهری

      من درخدمت سربازی ازکارافتاده شدم.رسیدگی ازسال۷۹ نشده.راهی جزخودکشی ندارم.

    • پ

      خدا برای بندگانش دو چیز نخواد، یکی نداری و یکی بی کسی ، و وای به اون ردزی که دوتاشو باهم تجربه کنی، خدا برا هیچکس نیاره،خیلی درد بدیه، خیلی نامردی خدا ، خیلی بی معرفتی که با من و زندگیم اینجوری تا کردی، تو خدا بودی تو میتونستی همه چیو درست کنی ولی نکردی، شکایته تورو پیش کی ببرم خدا ؟؟؟؟ خودت بگو

    • سعید

      26 سالمه.دنیا برام مثل جهنمه.از بی کسی دارم خفه میشم.فقط مرگ بی درد میخوام چون توو زندگیم به اندازه کافی در حال زجه زدن هستم.دنیای پلیدیه.نه روحی برام مونده،نه عشقی که بتونم باهاش امیدوارانه زندگی کنم.تا چند سال پیش فکر میکردم خیلی بچه باحالی ام اما الان به این نتیجه رسیدم که هیچی نیستم جز یه آدم ضعیف و مفلوک.هر کس منو ببینه در بدترین حالت میگه جوونه سالمیه.ولی من مثل یه کالبد رباتیک فقط دارم روزامو شب میکنم.کاش راهی بود که میشد بدون درد بمیرم.

    • علیرضا دریندیان

      راهی هست که بشه خوابید و دیگه بلند نشد ، یکبار خودمو دار زدم . خوب خیلی باهام صحبت شد که درست میشه ، هرکاری کردم تا زندگیم درست بشه ، الان دیگه تعداد روزهایی که شرمنده زن و بچه ام میشم بیشتر شده . بدون من مطمعنم زندگی اونها بهتر میشه . کمکم کنین تا برای همیشه بخوابم و تموم بشه این زندگی شرم اور من

    • دلتنگشم

      سلام منم دلتنگ عشقمم عشقی که ی هفته ای میشه صداشو نشنیدم شبو روز کارم گریست زندگی ندارم ادم زودرنجیم هستم هشت ساعت ازش دورم هست بیمارستان بخاطر تپش قلبش که عصبیه بستریه بنظرتون چکار کنم ی عااااالمه قران خوندم دعا کردم تروخدا بگین چکار کنم میشه بازم بیاد دیر میاد یا زود؟

    • دلتنگشم

      سلام ببخشید کسی ک میره ای سی یو بخاطر تپش قلبش که عصبیه خوب میشه؟تروخدا دلداریم بدین میخوام خودمو بکشم

    • وحید

      دنبال مرگ راحت و بی سرو صدام..
      خستم دیگه نمیتونم بغض گلومو گرفته دارم خفه میشم

    • رضا

      قصد دارم خودکشی کنم دنبال راهشم. رضا تهران.

    • اميد

      جوون ٢٣ ساله از دانشگاه انصراف دادم اومدم سربازي به حد فاجعه باري افسردگيم بدتر شد از خونوادم ترد شدم و هيچ جوره نميتونم ادامه خدمت بدم مگه برم شهر خودم، فردا ميرم انتقالي بدن ميرم شايد اميدي به ادامه زندگي باشه انتقالي ندن طنابو آماده گذاشتم خلاص كنم ذره اي اميد ندارم

    • دلخسته از عشق

      خودکشی کنید تا راحت شید از زندگی

    • نسرین

      میخام خودمو بکشم دیگران از شرم راحت بشن شبو روز همه مواد و میزنم ولی هیچیم نمیشه فقط فراموشی گرفتم .بگین چکار کنم .

    • بدون نام

      منم میخوام خودمو بکشم .وقتی به تنها کسی که سالها دل بسته بودی یهو از پیشت بره سخته سریع ترین راه خو کشیو به من بگین

      پاسخ ها

      • سسس

        منم می خواستم خودکشی کنم ولی بعضی از مطالب خوندم خیلی خندیدم منصرف شدم ترجیح دادم مبارزه کنم تلاش کنم خودکشی برای اطرافیان خیلی سخته بزرگترین ظلم به خانواده. و همه کسانی که می شناسید هست

    • ی

      خودتونو نکشین

    • دختر تنها

      خدایا خیلی خستم فردا بیدارم نکن من بیماری نرو دارم نه درمان داره ن امپول فقط پوست عصب درگیر خودش میکنه ب فکر خودکشی افتادم

    • زنجان

      من ۳۴سال دارم .مرد .متاهل.داری یه پسر ۲ساله.
      کاش یه نهادی تشکیل بدن واسه کمک به خودکشی.

    • كيميا

      خودكشي نميكنم ولي تنهاترينم دلم داره ميتركه دلم واسه مامانم ميسوزه واسه خودم ،ولي ي پيام ميزارم اينجا به عنوان يكك ادم كه شوايط روحيش افتضاحه اگه كسي قصد خودكشي داره اين پيام ميبينه قبل اين كارش بره مامانشو ببينه ، ببينه چه بلاي سر مادرش مياد بعد مرگش يا بره با يكي حرف بزنه ،ولي اين كارو نكنه ، خودكشي اخرين راهه ولي از كجا معلوم بهترين راه باشه . نكنين اين كارو فقط نكنين اين كارو مخصوصا بخاطر كنكور و ذوست دختر پسراتون.

    • كيميا

      خودكشي نميكنم ولي تنهاترينم دلم داره ميتركه دلم واسه مامانم ميسوزه واسه خودم ،ولي ي پيام ميزارم اينجا به عنوان يكك ادم كه شوايط روحيش افتضاحه اگه كسي قصد خودكشي داره اين پيام ميبينه قبل اين كارش بره مامانشو ببينه ، ببينه چه بلاي سر مادرش مياد بعد مرگش يا بره با يكي حرف بزنه ،ولي اين كارو نكنه ، خودكشي اخرين راهه ولي از كجا معلوم بهترين راه باشه . نكنين اين كارو فقط نكنين اين كارو مخصوصا بخاطر كنكور و ذوست دختر پسراتون.

    • ارکین

      من انقدر بدهی دارم که میخوام خودکشی کنم

    • حمید

      کسی سیانور سراغ داره بهم بگه

    • قلدر جهنم

      چند روز دیگه که اومدم پیشت طوری میزنند که بگی قلط کردم تو را آفریدم . پس آماده باش . آدم نیستی که بفهمی چی میگم

    • خنده تلخ

      اون قرصا هیچ وقت حالمو خوب نکرد از اون دوست دارمو می خوام که دلمو قرص میکرد نه از روی احساس نه از روی اجبار نه از روی دلتنگی فقط همین یکبار ....د لعنتی تو چرا اینقدر دلت سنگه....

    • bahar

      خدااا چرا نمیمیرم قبلا یکیو میخاستم نشد بهش برسم ازدواج کردم حالا اون میخاد زندگیمو خراب کنه فقط از خدا میخام قبل از اینکه آبروم بره منو بکشه اینقدر دلم مرگ میخاد این روزا وقتی ب این فکر میکنم ک چه خطایی کردم از خودم بدم میاد تازه داشتم ب زندگیم علاقه پیدا میکردم تازه داشتم عاشق شوهرم میشدم تورو خدا یکی راهنماییم کنه چیکار کنم من

    • مهرنوش

      من تجربش کردم ولی فقط برا لوس بازی جلو پدرومادر بود, انگار ميخواستم گناه خودمو گردن اونا بندازم, چون خودم ضعیف بودم, الان از اون روز شش سال میگذره, با یک هدف پلید وارد این صفحه شدم ولی باعث هوشیاری ام شد,هنوزم نفس میکشم و زنده ام,من ارزشم بیشتر از اینهاست, اشرف مخلوقاتم, همون نیرویی که تمام این شش سال ازم مراقبت کرد از این به بعدم ميتونه ازمن مواظبت کنه

    • بدون نام

      من دوسال افسردگی شدید دارمطوری که توجمع مخم هنگ میکنه نمیتونم حرف بزنم میل جنسی ندارم هیچ چیز هیچ چیز هیچ چیز سشادم نمیکنههمیشه احساس خستگی میکنم باکل فامیل و دوستام به خاطر بیماریم قطع رابطه کردم چون میخوام جلوشون بحرفم دستو پامو گم می کنمیجا نشستم یهو یچیزی از درون منو میرنجونه باعث میشه خودنی کنم اگه اینجا کسی شرایط منو داره تورو خدا بگه یا اگه داشت خوب شد بگه که من دست به خودکشی نزنم تورو خدا جواب بدین چون موضوع مرگو زندگیا

      پاسخ ها

      • سحر

        عزیزم خودکشی نکن من صدهابارکردم نشد نمردم فقط ناقص ترشدم یکساله روتخت افتادم ...ب خودت رحم کن اگه میتونتی تحمل کنی چون شایدمث من بشی وتمام خودکشی هات ناموفق باشه

    • leila

      سلام من میخوام خودکشی کنم توروخدا خیلی سریع یه راه اسونو بهم بگین طوری که بعدا نفهمن خودکشی بوده

      پاسخ ها

      • سحر

        من همه مدل خودکشیهای وحشتناک ودردآوروکردم ک نمیتونی فکرش وکنی فکرکردی چی شد ؟؟؟ناقص شدم بدترشدم وقتی خدانخواد هرکاری بکنی لامصب نمیشه حتی گردنم هم بریدم اماناقص شدم پس نکن چون حس میکنم توهم مث من بدشانسی

    • دختر آتش

      چرا هرچی از خدا میخام منو بکشه نمیکشه؟؟ خستم خیلی.. تا نرسیدم ب خودکشی من بکش خداااااا دیگه نمیتونم

    • سحر

      من هزاران بارخودکشی کردم همه جورش ازگردن زدن وقرص ۸۰تایی خوردن ورگ زدن وبخاری وگازگرفتگی شدید اماچی شد ناقص ترشدم روحم بیشترآسیب دید یکساله روتختم بلندنمیتونم بشم نکنید این کارو چون شایدخدانخواد ومث من یه معلول بدبخت وبی کس وافسرده بشید لعنت ب این دنیا وزندگی سخت وبی پولی ودرد وبیماری ومعلولیت ...من خسته شدم شماهانکنید ماها شانس مردن نداریم ناقص میشیم عین من بدبخت

      پاسخ ها

      • محمد

        این دنیا عالیه و جاییه که ما از اون باید لذت ببریم اما بعضی از انسان ها باعث میشند این دنیا به جهنمی برای انسان تبدیل بشه و هر لحظه تو اون بشه رنج کشیدن و در نتیجه تنها راهی که به ذهن ما میرسه خودکشیه اما غافلیم از اینکه نه اومدنمون دست خودمون بوده و نه رفتنمون

      • بدون نام

        خاک تو سر بی عرضت کنم
        پس چیکار کنیم؟
        یعنی برای مردن هم حق انتخاب نداریم
        چقدر بدبختیم ما...
        من همه درزهای اتاق رو بستم لوله بخاری رو درآوزدم یه اجاق هم روشن کردم، یه بکس دیازپام خوردن، رگمم تا میتونستم عمیق با تیغ زدم بازم صبح پاشدم دیدم زندم.... لعنت به زندگی لعنت
        حتی حق مردن هم نداریم

      • مردن

        اگه ناقصی و نمیتونی بلند شی پس چجوری اینجایی خخخ

    • یگانه

      من از اول بچگیم زندگی بدی داشتم پر از غم و بدبختی بعداز از دست دادن عزیز ترین کسام دیگه هیچ امیدی ندارم فقط میخوام بمیرم حالا خدا خودش میدونه بکشتم یا خودم خودمو بکشم. تا الانم خواستم خود کشی کنم ولی یه چیزی که نمیدونم چیه جلومو میگیره

      پاسخ ها

      • بی کس

        ترس

    • بدون نام

      منم خیلی خستم ازاین زندگی

    • یه بدبخت

      22 سالمه همه دندونام داغونه و دوتاشم کشیدم و جاش خالیه چون پول ندارم درست کنم . یه دخترم ک خیلی دوس دارم ازدواج کنم اما خانوادم پول ندارن دندونامم ک داغون . سعی میکنم با کسی زیاد حرف نزنم و نخندم ک دیده نشه دندونام . درسمم تموم شده اما امیدی ب زندگیم ندارم . بی پولی هیچوقت ادمو ول نمیکنه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاضرم کمکت کنم

    • آ

      هیچکس وضعیتش از من بدتر نیست ،،،، من دیگه تنها راه حلم مرگه، آرزوی قشنگم مرگه، اما فقط و فقط بخاطر دخترم زنده م، هیچکس و ندارم حتی حرفامو بفهمه و درکم کنه

      پاسخ ها

      • بی پناه

        سلام من شیش ماه فهمیدم هپاتیت دارم متاسفانه زنمم مبتلا کردم الان اونم نمیدونه اصلا نمیتونم ادامهبدم فقط راه نجاتم مرگه بس میخام باماشین برم زیر تریلی تنها راهم همینه

    • بچه ی آدم

      انصافا مشکلتون چیه که رگ میزنید و گردنتونو میبرید تروخدا اگه یه درصدم میتونید زندگی کنید با همون یه درصد بمونید اخه این مسخره بازیا چیه؟ به خدا یکیتون مشکل منوداشتید میچسبیدین به زندگیتون
      یه بار پنجاه تا قرص خوردم متاسفانه فقط بیهوش شدم الان میخوام یه چیزترکیبی بزنم یه راست بمیرم.

    • بدون شرح

      حالم بده همیشه استرس دارم و افسردگی کاش بمیرم

    • بدون نام

      من ی راهی میخوام ک نمیرم ولی خانوادم ب خودشون بیان بفهمن ک دارن سخت میگیرن

    • بی نام

      آرزوی مرگ دارم ولی به خاطره دخترم موندم چیکارکنم

    • جمشیدجعفری

      سلام هم اکنون قسد خودکوشي دارم خانندی عزیز خاهشن طلب رحمت کن

    • جمشیدجعفری

      سلام هم اکنون قسد خودکوشي دارم خانندی عزیز خاهشن طلب رحمت کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودکشی

    • s

      یه روش قطعی بدون درد بگین ! قطعی ام باشه اگه نشه و زنده بمونم بدبخت تر میشم..

    • جغد

      اززندگی خسته م ،ازخودم ،اتلاش بیهوده،ازابینکهنمی دونم باید چیکارکنم ،۵۰ سالمه ولی باید سختی ودربه دری ونداری وبی محبتی بکشم،ازخودم متنفرم،خسته م ،بریدم،خواهش می کنم راهی برانم نمونده راهنماییم کنید راجت بمیرم بلکه به آرامش برسم

    • بدون نام

      مامان بابام و خانواده منو به زور با اینکه ۱۳ سالمه بدون اینکه نظرم و بپرسن شوهر دادن الان بهترین راه خودکشی رو بهم بگین

    • بدون نام

      مامان بابام و خانواده منو به زور با اینکه ۱۳ سالمه بدون اینکه نظرم و بپرسن شوهر دادن الان بهترین راه خودکشی رو بهم بگین

    • بدون نام

      همه میگن وضعیت من ازهمه بدتره.هیچکس وضعش خوب نیست.اونی که پول داره میناله اونی که ندارن میناله.اونی که سلامتی داره میناله.اونی هم که ندارن ه میناله.عجب وضعیتی شده.

    • بی نام

      من و همسرم پاک ترین عشق را نسبت به هم داریم اما عشق ما با شکست مواجعه شد و در کنار آن به انواع بیماری های لاعلاج مواجعه شدیم و اکنون طلاق گرفته ایم و جدا از هم زندگی میکنیم و تصمیم گرفتیم که یکی پس از دیگری خودکشی کنیم و تو یه دنیای دیگه همدیگرو ببینیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم مثل تو هستم دارم اماده میشم واسه خودکشی خانوادگیخیلی زن بچم دوست دارم ولی مجبورم باید تمامش
        کنم یعنی سختی ها تمام میشن من با یک اشتباه یک لقزش کل خانوادمو بدبخت کردم از این زورم ماد

    • گل گندم

      من مشکل بزرگ انچنانی اصلا ندارم اونقدر جزئی ک گفتنش باعث خنده میشه.ولی دوس دارم بمیرم،زندگیو دوس ندارم......هیچ چیز نمیخام تو این دنیا هیچی شاد خوشحالم نمیکنه....فقط زمان داره میگذره..

    • دختر مرده

      من هیچ کس رو تو دنیا ندارم و خیلی تنهام اونقدر که احساس می کنم مرده ام و ادما منو نمی بینند احساس می کنم توی دنیای زنده ها نیستم شاید باورتون نشه اما توی چهار سال گذشته با هیچ موجود زنده ای صحبت نکردم حتی یه جمله. انگارکه بین و دیگران یه دیوار نامریی کشیده شده اگه خودکشی کردم اصلا تقصیر من نیست چون کم کم دارم به زوال عقل میرسم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم همینطورم ولی وقتی خیلی جوون بودم دوستی داشتم که خودکشی کرد . شاید اصلافکرشو هم نمی کرد ولی زندگی منو خیلی داغون کرد . بعضی وقتا فکر میکنیم هیچکس مارو دوست نداره ولی واقعا اینطور نیست . اگه متنم رو میخوانی خواهش میکنم از این فکر بیرون بیا. شاید خوندن چند تا کتاب حالت رو خوب کنه . زندگی هدیه خداست هدیه رو پس نمیدن . ضمنا" من شنیده بودم که کسایی که خودکشی میکنن روحشون در برزخ میمونه تا به روزی برسن که واقعا باید می مردن . من هیچوقت خواب این
        دوست صمیم ام را را ندیده بودم تا سال
        گذشته که متاسفانه وضع و حال و روز بسیار بدی داشت . خیلی متاسف شدم . . جوونی اش رو که خودش از خودش گرفت الان هم حال و روز خوبی روحش نداره . خواهش میکنم این فکر رو از سرتون بیرون کنید . بدترین راه حل خودکشیه . این رو با تجربه خودم میگم. گاهی وقتا که به عقب بر میگردم فکر میکنم چه خوب شد که من هم با دوستم خودکشی نکردم . نمیگم الان همه چیزم روبراهه ولی خودکشی بدترین کاره .

    • مهسا...

      خستم از زندگی به هردری میزنم بسته ست.ذوق هرچی و ک دارم سریع کور میشه ذوقم .مگه از زندگی چی خواستم من.نه پدر درست حسابی نه رفیقی هیچکس و ندارم. چرا زنده ام نمیدونم.مگه انسان حق اختیار نداده؟ منم بین مرگ و زندگی انتخابم مرگه توروخدا کمکم کنید ک بمیرم

    • مهدی

      مرگ به نظرم بزرگترین نعمت هس که خدا الان میتونه به من بده هیچی نمیخوام جز مرگ

    • ستاره

      سلام..داشتم گریه میکردم دنبال راه برای خود کشی بودم و درباره قرص برنج مطلب میخوندم..نوشته بود مرگ دردناکیه..اومدم اینجا نظراتو خوندم...عزیزای من..الهی فدای تک تکتون بشم..همتونو دوست دارم..امیدوارم مشکل همتون حل شده باشه..وسلامتو شاد باشید.. آرزو میکنم خدا شما رو سرشار از عشقی ناب کنه که تمام ناملایمات زندگیتونو از خاطرتون ببره...آروم باشید ..همه چیز گذراست..هیچی برای همیشه قرار نیست بمونه...زمان میگذره..همه چیز درست میشه..همه چیز رو به راه میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر تو مهربونی

    • بد آورده

      به نظر من زندگی خیلی سخته منم مث شما همیشه به فکر خودکشی و مردنم از یه طرفم جرئت همچین کاریو ندارم ولی همیشه بد آوردم دل به کسی دادم ک خیلی دوسش داشتم واقعا تموم زندگیم بود ولی نشناختمش ... چه آدمی بود مامانو بابامم که جدا شدن اعصاب ندارم هر روز با مامانم دعوام میشه خیلی خودزنی کردم با تیغ دستمو بریدم ۲۱ تا بخیه خورد بابام ورشکسته شده آوارس واقعا حالم خیلی بده بیزارم زندگی خاک توسرت

    • اره

      والا ن مشكل مالي ن مشكل عشقي ن مشكل روحي
      ولي كلا حال نميده ينواخته شايد ما سياهي لشكر زندگي ادماي خوشبختيم

    • @

      باید چی خورد تا مرد

    • زهیر

      من فقط از تنهایی زجر میکشم،شاید اگه دوستای خوبی داشتم الان تو اینجا دنبال راههای خودکشی نمیگشتم

    • ناشناس

      شاید اگراز خودمون می پرسیدن هیچکدوم به دنیا اومدن رو انتخاب نمی کردیم ولی امیدتون رو از دست ندین . ورزش , کتاب خوندن و حتی پیاده روی حالتون رو خوب میکنه . منم روزگاری حالم انقدر بد بود که میخواستم خودم رو بکشم . سختی زیادکشیده ام . ا خودم میگفتم خدا که منو دوست نداشت چرا منو آفرید ؟ اما الان که سنی ازم گذشته میفهمم که چرا زنده موندم . من تونستم مانع خودکشی دو تا دختر بشم . تو رو خدا به فکر خودکشی نباشین

    • بدون نام

      تاریک ترین لحظه شب درست قبل از طلوع خورشیده

    • فاطمه

      منم می خوام بمیرم از زندگیم خسته شدم ولی وقتی چاقو رو می ذارم نمی تونم دردم می گیره از درس خوندن خسته شدم ار همه چی یه راه لطفا

    • بدون نام

      سلام منم خستم ۲۵سالمه لیسانس از خدمت اومدم و بیکارم چارماهه دیگ روم نمیشه به ننه بابای مریضم ک تو خونن نگاه کنم دیگ راهی جز خودکشی ندارم ای کاش مامان بابام بعد من زیاد اذیت نشن یاعلی

    • بدون نام

      شرمنده جوانی که تو را چه تلخ می گذرانم

    • بدون نام

      خیلی تا حد خودکشی رفتم،ولی میترسم،میترسم اگه اون دنیا...
      نمیدونم چیکار کنم

    • بدون نام

      چه خاکی بریزیم اینجا هم عذاب بکشیم اون ور م عذاب بکشیم اخه چرا آفریده من بی خاصیت و چه نیازی به وجود ما بود یکی رو پیامبر آفریدی یکی رم مثل ما آفریده هرچه بودم هرچه هستم ساخته دست توام امشب یه مرگ یا یه ارامش بده

    • بدون نام

      یا حضرت عباس کمکم کن از این زندگی راحت شم خداروبگو یاارامش
      بده یا جونم رو بگیرخسته ام ازاین زندگی بی پولی بی کاری

    • بدون نام

      سلام من از همتون بدبخت تر هستم چون چون با دست خودم خودم مریض کردم و زنم هم مبتلا کردم ولی الان خبر نداره اگر بفهمه از قصه میمیره یه بچه هم دارم الان بگید من با این قم قصه چکار کنم ایا راهی جز مرگ برای من باقی مونده بخدا میخام خودمو بکشم میگم زنم چی تنها میمونه با مریضی که از من گرفته یا همه با هم شب روز کارم گریست خدا لعنت کنه اونی که منو مبتلا کرد

    • بدون نام

      کلا یک بار تو زندیگم خیانت کردم همون یه بار نابودم کرد

    • بدون نام

      کسی نیست

    • بدون نام

      من یه باراشتباه کردم زندگی مو خراب کرد زندگی ام نداشتم دیگه فکر نمی کنم جبران بشه انقدر میسوزمومیسازم تاتمام بشم نمی دونم چراخداهوای مارونداشت

    • بدون نام

      من یه باراشتباه کردم زندگی مو خراب کرد زندگی ام نداشتم دیگه فکر نمی کنم جبران بشه انقدر میسوزمومیسازم تاتمام بشم نمی دونم چراخداهوای مارونداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج