۵۹۴۳۳۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مرکل: مسیرهای گفت‌وگو با ترکیه هنوز باز است

صدراعظم آلمان ضمن دشوار توصیف کردن امکان گفت‌وگو با ترکیه و رد ادامه مذاکرات برای پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا در عین حال اعلام کرد که همچنان امکان گفت‌وگو با آنکارا وجود دارد.

خبرگزاری فارس: صدراعظم آلمان ضمن دشوار توصیف کردن امکان گفت‌وگو با ترکیه و رد ادامه مذاکرات برای پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا در عین حال اعلام کرد که همچنان امکان گفت‌وگو با آنکارا وجود دارد.

«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان اعلام کرد که تعامل با ترکیه مسیری طولانی را می‌طلبد. مرکل با وجود انتقادهای شدید از سیاست‌های ترکیه در ارتباط با برلین گفت: «کانالهای گفت‌وگو باز است اما برخورد با شرکا دشوار است.» وی این سخنان را در جریان آخرین نشست فراکسیون دموکرات‌مسیحی و سوسیال‌مسیحی که در ارتباط با انتخابات پارلمانی آتی ابراز شد، بیان کرد.

صدراعظم آلمان گفت: «شرایط سیاسی در ترکیه روز به روز دشوارتر می‌شود. اما این کشور یکی از اعضای ناتو است و علاوه بر این باید به زندانی‌های آلمانی در ترکیه هم کمک شود با این همه، تعامل با ترکیه مسیر طولانی دارد.»

مرکل در این نشست بار دیگر مواضع خود مبنی بر اینکه مذاکرات برای پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا باید متوقف شود را تکرار کرد. همچنین قرار است در نشست آتی کشورهای اروپایی که ماه اکتبر برگزاری می‌شود، پایان یافتن مذاکرات پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا پیگیری شود.

در نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات پارلمانی آلمان، مرکل و «مارتین شولتس» هر دو تاکید کردند که مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا باید متوقف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهناز

      المان داره تسلیم میشه در برابر ترکیه. این غربی ها و امریکایی ها عین سگ ترسو هستن اگر از جلوشون فرار کنی دنبالت میکنن.اگر ایستادگی کنی عقب میکشن. افرین بر ترکیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج