اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۶۷۱۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

رادوشوويچ: وارد حواشی نمی‎شوم

همان‌طور كه مي‌دانيد، براي ديدار پرسپوليس مقابل گسترش فولاد تبريز قرار بود بوژيدار رادوشوويچ دروازه‌بان اول سرخپوشان باشد. بوژيدار با تيم به تبريز رفت و اميدوار بود اولين بازي خود در اين فصل را در اين شهر انجام بدهد ولي اتفاقي كه رخ داد، جالب بود.

خبرورزشی: همان‌طور كه مي‌دانيد، براي ديدار پرسپوليس مقابل گسترش فولاد تبريز قرار بود بوژيدار رادوشوويچ دروازه‌بان اول سرخپوشان باشد. بوژيدار با تيم به تبريز رفت و اميدوار بود اولين بازي خود در اين فصل را در اين شهر انجام بدهد ولي اتفاقي كه رخ داد، جالب بود.
عليرضا بيرانوند به فاصله چند ساعت مانده به شروع بازي اعلام كرد خسته نيست و مي‌تواند براي پرسپوليس به ميدان برود كه اين امر باعث نيمكت‌نشيني دوباره رادو شد. با اين بازيكن براي دقايقي صحبت كرديم. او در ابتدا گفت: «پيروزي بسيار مهمي را به دست‌ آورديم. كسب ۳ امتياز در بازي خارج از خانه به خصوص در تبريز براي همه ما انگيزه‌هاي زيادي به وجود آورد و شرايط خاصي قبل از ديدار حساس با الاهلي ساخت. اين برد، قلب ما را روشن كرد.»

اين بازيكن اضافه كرد: «در نيمه دوم تيم ما به خوبي توانست خودش را نشان بدهد و شرايط خاصي براي كسب برد ساختيم. تلاش همه بازيكنان و تاكتيكي كه كادر فني در نظر گرفته بود، منجر به كسب برد براي ما شد. حالا با روحيه خوبي راهي امارات مي‌شويم و اميدواريم كه بتوانيم الاهلي را نيز شكست بدهيم و در ليگ قهرمانان آسيا كه جزو مهم‌ترين تورنمنت‌هاي دنياست، پيشرفت كنيم.»

از رادو در مورد نيمكت‌نشيني دوباره‌‌اش پرسيديم كه گفت: «من از اين موضوع ناراحت نيستم. در واقع آن‌قدر از كسب پيروزي تيمم خوشحالم كه وقتي براي ناراحتي و فكر كردن به مسائل ديگر ندارم. ما مجدداً به صدر جدول برگشتيم و وضعيت‌مان بسيار خوب است. اين امتياز و كسب پيروزي مقابل گسترش فولاد مي‌تواند ما را به قهرماني در ليگ برساند.»

او ادامه داد: «قبل از بازي هم گفته بودم براي من و ساير بازيكنان فرقي نمي‌كند چه كسي به ميدان برود چون هر كسي كه در تركيب اصلي قرار بگيرد يا به عنوان يار ذخيره به تيم اضافه شود، بهترين عملكرد را خواهد داشت. عليرضا بيرانوند توانست بار ديگر كلين‌شيت كند و به خوبي از پس مأموريتي كه داشت، برآمد. ما اينجا هستيم تا به پرسپوليس در جهت كسب امتياز و موفقيت كمك كنيم. اميدوارم روزهاي خوب‌مان فرابرسد و به تيم بهتري تبديل شويم. من هرگز وارد حواشي نمي‌شوم چون كارهاي مهم‌تري دارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید

      احسنت به رادو

      و
      ایکاش بازیکنای ایرانی فقط دنبال تقلید مدل مو و لباس این خارجیا نباشن و کمی هم مقلد تفکر حرفه ای شون هم باشن

    • بدون نام

      بازیکن حرفه ای ب تمام معنا❤❤❤

    • حمیدرضاحسین زاده

      برای همینه که همه دوستت داریم باتعصب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج