۶۰۳۵۵۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سرمربی استقلال مقابل سپیدرود کیست؟

مربیان و سرمربیان زیادی هستند که نام‌شان به عنوان مربی موقت در یک تیم مطرح شده که یک بازی یا بیشتر را روی نیمکت یک تیم بنشینند تا سرمربی آن تیم معرفی شود. مطمئنا برای یک بازی و به صورت موقت نیازی به تجربه بالا و کارنامه قابل قبول نیست.

وب‌سایت نود: استقلالی‌ها که در چند فصل اخیر سریالی از تصمیمات عجیب و غریب را به نمایش گذاشته‌اند با انتخاب یک آنالیزور و یک مربی بدنساز به عنوان مربی موقت، بدعت جدیدی را پایه‌گذاری کرده‌اند. مک در موت مربی ناشناخته‌ای نیست و کارنامه قابل قبولی هم دارد اما فقط به عنوان مربی بدنساز. او همچنین در چند تیم غیرحرفه‌ای هم دستیار بوده است. با این حال سرمربی استقلال در بازی مقابل سپیدرود به دلیل محرومیت او هم نخواهد بود و صالح مصطفوی است. فردی کاملا ناشناخته. صالح مصطفوی یار قدیمی منصوریان است. او از زمان تیم ملی امید این مربی را همراهی کرده است و با او به نفت و سپس استقلال آمده است. شاید جالب باشد بدانید که جی‌پی اس و حوضچه یخ که در نفت تهران توسط منصوریان انجام شد و در استقلال سروصدا و حاشیه‌های زیادی به پا کرد را مصطفوی پای‌شان را به این دو تیم بازکرد. مصطفوی همچنین یک بار توسط منصوریان از استقلال برای مدتی کنار گذاشته شد. گویا یکی از مصاحبه‌های مصطفوی به مذاق سرمربی استقلال خوش نیامده بود. البته مطمئنا ماندن او در استقلال بعد از استعفای منصوریان و جدایی چینی و خرمگاه یکی از تصمیماتی است که سرمربی سابق استقلال را چندان خوشحال نکرده است.

البته شاید ماندن مصطفوی در استقلال ادامه‌دار تر باشد و حتی منجر به حضور یکی از گزینه‌های مدنظر مدیران استقلال در این تیم هم شود. مصطفوی در العین، آنالیزور والتر زنگا بود و رابطه بسیار خوبی با این مربی دارد. در لیست استقلالی‌ها هم دروازه‌بان سابق اینترمیلان به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری وجود دارد و قطعا یکی از راه های ارتباطی باشگاه استقلال با این مربی مصطفوی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روزبه

      والتر زنگا فقط در دوران بازیگریش موفق بوده و گرنه در دوران مربیگریش هیچ موفقیتی نه در ایتالیا نه در کشورهای حوزه خلیج پارس نداشته, استقلال مربی خارجی بزرگ و کارنامه دار میخوااااااااااد, تازه مگه تا کی این زد و بندها و کانال زدن های پشت پرده ادامه پیدا کنه, باز باید شایسته سالاری فدای روابط و آشنابازی بشه ؟ بابا یکی دلش برای تیم ما بسوزه, به استقلال و طرفداراش چه که کی با کی دوستی و روابط داره و قبلا کار کرده ؟ فقط مونده یه دستیار درجه چندم مسبب انتخاب سرمربی مون شه, مطمئنا اگه پی اینآقای مصطفوی رو بگیرین معلوم و مشخص میشه که حضورش در این جایگاه فعلی هم دلیلی بجز ژن خوبش نیست,
      تو را باور کنم با چه امیدی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج