۶۰۴۱۵۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

دو راهی پرسپولیس؛ لیگ قهرمانان یا منافع ملی؟

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که روز دوشنبه و بعد از گذشت روزهای تعطیل اروپایی، با فرستادن پرونده طارمی به دادگاه CAS بتواند اجرای حکم محرومیت را چندین ماه عقب انداخته، و در بازی‌ برگشت مقابل الهلال و چند بازی مهم لیگ از جمله دربی از طارمی استفاده کند.

وبسایت نود: باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که روز دوشنبه و بعد از گذشت روزهای تعطیل اروپایی، با فرستادن پرونده طارمی به دادگاه CAS بتواند اجرای حکم محرومیت را چندین ماه عقب انداخته، و در بازی‌ برگشت مقابل الهلال و چند بازی مهم لیگ از جمله دربی از طارمی استفاده کند.

تعویق محرومیت طارمی و استفاده از او در چند بازی حساس شاید در ابتدا راه‌حل خوبی به نظر بیاید و بتواند بحران پرسپولیس را کمی کمرنگ‌تر کند اما قضیه به همین راحتی نیست. اگر پرسپولیس بخواهد با فرستادن پرونده به دادگاه CAS اجرای حکم را عقب بیندازد، رسیدگی به این پرونده در اسفند انجام خواهد شد و با اجرای حکم در اسفندماه، طارمی جام‌جهانی را از دست خواهد داد. یعنی اگر طارمی محرومیتش از جمعه این هفته شروع شود می‌‌تواند بعد از پایان این مدت برای پرسپولیس و تیم‌ملی بازی کند اما اگر اجرای حکم به اواخر امسال برسد، جام‌جهانی که خرداد برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

پیچیدگی این شرایط باعث می‌شود تا باشگاه پرسپولیس در دوراهی بزرگی قرار بگیرد. از یک طرف پای منافع باشگاه در چند بازی بسیار حساس و مهم مطرح است که می‌تواند سرنوشت باشگاه را تعیین کند و از سوی دیگر پای منافع شخصی طارمی و منافع ملی در میان است که قطعا پای کی‌روش و فدراسیون فوتبال را هم به قضیه بازخواهد کرد. اگرچه باشگاه پرسپولیس موظف است منافع خودش و هواداران پرتعدادش را در اولویت قرار دهد اما شاید کشیده شدن بحث تیم ملی و شخص طارمی نگذارد که قضیه به همین سادگی پیش برود و مشکلات بیشتری را برای مدیران این تیم به وجود بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اقایی

      چه عشقی کردیم وای خدای من قربون بزم تو را که جواب آه 50 میلیون هوادار اس اس را به تیم اسمشو نیار دادی که دیگه به مربیان استقلالی مثل داش علی توهین نکنند

      پاسخ ها

      • ♡پرسپولیسی ام♡

        ۵۰ میلیون خخخخخ بابا از کجا در اوردی ته جدولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج