اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۷۲۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونمایی از سیاه‌جامگانِ «مرزبان»

در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، امروز (پنج‌شنبه) و فردا(جمعه)، ۶ دیدار برگزار خواهد شد و داربی پایتخت، تنها دیدار باقی مانده این هفته نیز روز پنج شنبه چهارم آبان انجام می‌شود.

روزنامه شرق: در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، امروز (پنج‌شنبه) و فردا(جمعه)، ۶ دیدار برگزار خواهد شد و داربی پایتخت، تنها دیدار باقی مانده این هفته نیز روز پنج شنبه چهارم آبان انجام می‌شود.

گسترش و اندیشه فرار از بحران

تیم فوتبال گسترش فولاد، با وجود تغییر و تحولات در کادر فنی خود همچنان در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و با هفت امتیاز در قعر جدول قرار دارند. شاگردان فیروزکریمی هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل شاگردان مجید جلالی شکست خوردند و از انتهای جدول رهایی پیدا نکردند. حالا آن‌ها قصد دارند از میزبانی خود در این بازی استفاده کرده و با پیروزی برابر زردپوشان اصفهانی از وضعیت بحرانی خارج شوند؛ هرچند کار سختی مقابل حریف اصفهانی خود دارند. در آن سوی میدان، تیم سپاهان اصفهان بعد از چند هفته ناکامی در لیگ برتر، هفته قبل توانست از سد سیاه‌جامگان عبور کند و با ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفته است. خیال کرانچار با پیروزی تیمش در هفته نهم راحت شد و خطر اخراج، این مربی را تهدید نمی‌کند. با اين حال مسئولان سپاهان برای تقویت کادر فنی خود تصمیم گرفتند که یک مربی خارجی به کادر فنی اضافه کنند تا وضعیت تیم را سر و سامان بدهند. کرانچار قرار است دستیار جدیدش را به باشگاه معرفی کند تا آن‌ها اقدامات لازم را برای جذب مربی جدید انجام بدهند. هر دو تیم به برد این بازی نیاز مبرم دارند و همین موضوع باعث جذابیت این بازی می‌شود. کوپال ناظمی، بابک داوری، علی دودانگه و سعاد وفا پیشه تیم داوری این بازی هستند و محمود رفیعی نيز ناظر بازی است.

كار سخت شاگردان جلالی برابر تراكتورسازان

شاگردان مجید جلالی در تیم پیكان، تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و با ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند. آن‌ها قصد دارند که روند رو به رشد خود را در بازی با تراکتورسازی تداوم ببخشند امابه‌طور حتم کار سختی پیش رو خواهند داشت.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی تبریز با بازیکنان جوان خود توانسته تاکنون در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد و با ۱۱ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.مصدومیت چند بازیکن تراکتورسازی دغدغه اصلی یحیی‌گل‌محمدی است که سیناعشوری به بازی با پیکان می‌رسد و محمدابراهیمی نيز یک هفته دیگر به میادین باز می‌گردد.تراکتورسازی هفته گذشته در حالی برابر پارس جنوبی جم به تساوی یک بر یک دست یافت که درگیری مهدی کیانی و عارف آغاسی در رختکن حاشیه‌هایی برای این تیم ایجاد کرد. در حالی که گفته می‌شد که کیانی روی آغاسی چاقو کشیده است و باعث آسیب دیدگی آغاسی شده اما تراکتورسازان، چاقو کشی در رختکن را تکذیب کردند و درگیری میان این دو بازیکن را شوخی قلمداد کردند. البته با وجود اینکه باشگاه تراکتورسازی درگیری کیانی و آغاسی در رختکن را تکذیب کرد، کمیته اخلاق این دو بازیکن را برای ارائه توضیحات احضار کرد تا جزيیات این درگیری بررسی شود.در حالی که گفته می شد کیانی و آغاسی تا اطلاع ثانوی محروم هستند، محرومیت این دو بازیکن به سازمان لیگ ابلاغ نشده است و به نظر می‌رسد که این دو بازیکن می‌توانند برابر پیکان بازی کنند و مشکلی در این باره ندارند.علیرضا پژمان مربی تراکتورسازی به علت محرومیت نمی‌تواند این تیم را برابر پیکان همراهی کند.وحید کاظمی به همراه کمک‌هایش آرمان اسعدی، فرزاد بهرامی و حسین زمانی قضاوت این دیدار را برعهده دارند. علیرضا کهوری نيز ناظر بازی است.

رونمایی از سیاه‌جامگان ِ مرزبان، در جوار امام رضا(ع)

تیم سیاه جامگان هفته گذشته با دو گل از سپاهان شکست خورد و با هفت امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد. مسئولان سیاه‌جامگان بعد از باخت برابر سپاهان، تصمیم گرفتند که شوکی بر تیم وارد کنند تا وضعیت تیم خود را بهبود ببخشند. براین اساس، میثاقیان از سرمربیگری سیاه جامگان کنار رفت و مرزبان جایگزینش شد تا تغییر و تحولات در کادر فنی به نفع تیم مشهدی باشد.به هر حال باید دید مرزبان می‌تواند وضعیت تیم سیاه جامگان را بهبود ببخشد یا تغییر و تحولات در تیم مشهدی تاثیری نخواهد داشت.در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان، توانست وضعیتش را هفته گذشته با برتری مقابل همنام تهرانی خود بهبود ببخشد و با ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم قرار بگیرد. هر دو تیم به برد این بازی نیاز مبرم دارند و همین موضوع به جذابیت این بازی می‌افزاید. امیرمحمد پناهی به علت محرومیت قادر به همراهی تیم سیاه جامگان در این بازی نیست.یاسر همرنگ به همراه کمک‌هایش مهدی‌عالیقدر، محسن سلطانی و احمد موسوی این بازی را قضاوت می‌کنند. حاتم بک‌پور ناظر این بازی است.

جدال پدیده و سپیدرود در شهر باران

تیم سپیدرود رشت، هفته گذشته برابر نارنجی پوشان سایپا به تساوی یک بر یک دست یافت و با ۹ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت. شاگردان نظرمحمدی قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود برابر پدیده مشهد به برتری برسند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند اما کار سختی مقابل پدیده دارند. در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد با نتیجه تساوی دو بر دو برابر ذوب‌آهن متوقف شد و با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. شاگردان مهاجری تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و یکی از پدیده‌های لیگ هفدهم هستند. البته نوار پیروزي‌های مداوم این تیم در لیگ برتر هفته گذشته قطع و در مشهد برابر ذوب آهن متوقف شد.محمدرضا ناصحی بازیکن پدیده به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر سپیدرودرشت نیست.پیام‌حیدری، مهدی الوندی، یعقوب حجتی و علی اصغر مومنی تیم داوری این بازی هستند. رسول فروغی نيز ناظر این بازی است.

اهوازی‌ها و میزبانی از نارنجی‌پوشان پایتخت

تیم فولاد خوزستان هفته گذشته توانست یک تساوی با ارزش برابر آبی‌پوشان پایتخت به‌دست آورد. براین اساس این تیم با روحیه بالا به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا می‌رود. شاگردان پورموسوی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر نارنجی پوشان سایپا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند. در آن سوی میدان، سایپا هفته گذشته در دقایق پایانی برد را با تساوی تعویض کردند و تنها یک امتیاز از این بازی کسب کردند.آن‌ها وضعیت خوبی در جدول رده بندی دارند و با ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته‌اند.مهدی ترابی بهترین بازیکن سایپا، به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و باید دید جایگزین ترابی می‌تواند در نبود این بازیکن عملکرد خوبی در سایپا داشته باشد یا خير؟رضا مهدوی، حسن‌یوسفی، محمد‌راهی و جواد رحیم زاده تیم داوری این بازی هستند و ابراهیم میرزابیگی نيز ناظر این بازی است.

صدرنشین، میهمان سبزپوشان اصفهان

تیم فوتبال ذوب آهن، هفته گذشته به تساوی دو بر دو مقابل پدیده دست یافت و با دوازده امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت. این تیم قصد دارد از میزبانی خود در این بازی استفاده کرده و با پیروزی برابر صدر نشین لیگ برتر جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد اما کار سختی برابر حریف قدرتمند خود دارد. ورزشگاه نقش جهان، محل مناقشه تیم‌های اصفهانی شده است و هر کدام از آن‌ها علیه یکدیگر بیانیه صادر می‌کنند.

ورزشگاه فولاد شهر اصفهان قرار است زیر کشت برود؛ براین اساس، ذوبی‌ها قصد دارند بازی‌های خود را در نقش جهان برگزار کنند اما مسئولان سپاهان مبلغ بالایی برای اجاره این ورزشگاه در نظر گرفتند و همین موضوع باعث اعتراض ذوبی‌ها شد.البته هیات فوتبال استان اصفهان اختلاف این دو باشگاه را حل کرده و قرار شد ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان بازی کند. در آن سوی میدان، تیم پارس جنوبی که به تازگی به لیگ برتر آمده، نتایج دور از انتظاری کسب کرده است و اکنون نيز با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. البته تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی اعلام کرده که تیمش به دنبال قهرمانی در لیگ برتر نیست و فقط می‌خواهد در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند. حسین زرگر، سجاد طوری، محمد جواد مداح و محمد حسین ترابیان تیم داوری این بازی هستند و خداداد افشاریان نيز ناظر این بازی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج