جاباما
۶۱۸۶۵۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

پسر خردسال، قربانی پرونده قصاص شد

شامگاه جمعه در شهر فاضل آباد استان گلستان زن و شوهر جوانی همراه با کودک ۱۵ ماهه‌شان سوار بر خودروی پراید از خیابان می‌گذشتند که ناگهان دو مرد جوان موتورسوار سدراهشان شدند.

روزنامه ایران نوشت: شامگاه جمعه در شهر فاضل آباد استان گلستان زن و شوهر جوانی همراه با کودک ۱۵ ماهه‌شان سوار بر خودروی پراید از خیابان می‌گذشتند که ناگهان دو مرد جوان موتورسوار سدراهشان شدند.

آنها بی‌درنگ با اسلحه شکاری به سوی سرنشینان خودرو تیراندازی کردند که در این جنایت کودک خردسال با اصابت گلوله‌ای به سینه‌اش جان سپرد. مادرش نیز با چند گلوله مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت. اما موتورسواران پس از ارتکاب این جنایت فرار کردند.
سرهنگ مروتی -رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان- گفت: مأموران پس از چند لحظه به محل واقعه رسیدند. در بررسی‌های مقدماتی روشن شد عوامل تیراندازی از آشنایان خانواده بودند که ازدوسال قبل با هم درگیری و اختلاف‌های شدید داشته‌اند.
تحقیقات پلیسی نشان داد دوسال قبل شخصی در جریان تیراندازی، عمویش- پدربزرگ کودک ۱۵ ماهه کشته شده-را به قتل رساند و به زندان افتاد.
افراد فامیل طی این مدت تلاش بسیاری کردند تا رضایت خانواده مقتول را کسب کنند اما موفق نشدند. قاتل نیز از داخل زندان پیغام های تهدید آمیزی برای شاکی‌ها می‌فرستاد تا اینکه شامگاه پنجشنبه پسر بزرگ مقتول همراه با همسر و فرزند ۱۵ ماهه‌اش سوار بر خودرو پراید هدف حمله دو موتورسوار قرارگرفتند. حال آنکه به احتمال زیاد عوامل تیراندازی از بستگان خانواده قاتل بودند که در رابطه با قتل ۲ سال پیش قصد انتقامجویی داشتند چون پدر کودک ۱۵ ماهه حاضر نبود قاتل پدرش را ببخشد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی به هرحال شک پلیسی در این راستا بیشتر به بستگان این دو خانواده است و در این رابطه ۴ مظنون دستگیر شده‌اند که تحقیقات تخصصی از آنها درجریان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من میگم که این جامعه هنوز در دوره قبایل گیر کرده .در چنین جامعه ای چرا باید بچه دار شد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر خوب. 09/56 بچه دار شدن چه رلطی به این موضوع و زمینه داره؟؟ قرلونت برم وقتی که امنیت که ارکان مهم جامعه است اگر ضعیف عمل کند و یا عملکرد ان درست نباشد، نه طفل معصوم بلکه رستم دستان هم باشی در مقابل گلوله دوام نمیاری!! و باز اینکه در اکثر مناطق و شهرها به راحتی و آسانی، قتل انجام میشه، تجاوز میشه، دزدی که باب شده، غارت و کشتار یک امر عادی شده، لطفاً از بچه دار شدن انتقاد نغرما، اگه راهکار بهتری سراغ دارید ارائه فرمایید، این مورد یکی نمونده ریز و کوچک بوده، شاید موضوعات بزرگ و چشم گیر را ندبدی با نشنیدی، امنیت همه اینگوته مشکلات و معضلات جامعه را مرتفع خواهد کرد، به امید امن بودن جامعه و درست زندگی کردن همه آرزوی همه است،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج