۶۳۳۲۲
۲۲۹ نظر
۱۹۰۰۹
۲۲۹ نظر
۱۹۰۰۹
پ

رفع لاغری صورت با ۸ کلید جادویی

لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد. بسیاری از ما با کوچک‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم.

برترین‌ها: لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد. بسیاری از ما با کوچک‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. کافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت‌مان را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌کنند.

اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد، اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آن‌ها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

۱. معجون شگفت‌آور خیار و گلاب

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

رفع لاغری صورت با ۸ کلید جادویی

۲. آب میان‌بافتی را زیاد کنید

یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند.

نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می‌کند، چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

۳. فیبردرمانی را فراموش نکنید

با خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید، چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فود‌ها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

رفع لاغری صورت با ۸ کلید جادویی

۴. از چینی‌ها کمک بگیرید

اگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌کنند. آن‌ها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می‌توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

۵. روزی ۵ تا ۱۰ عدد حب بخورید

یکی دیگر از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آن‌ها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغز‌ها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز ۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغز‌های روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

۶. این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنید

اگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید.

لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

۷. هر شب این سالاد را بخورید

گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

رفع لاغری صورت با ۸ کلید جادویی

۸. چاقی و زیبایی صورت با یک نسخه

ماسک گِل رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آن‌ها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید.

ماسک‌کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

رفع لاغری صورت با ۸ کلید جادویی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معین

      با تشکر عالی بود من که خیلی استفاده کردم

      پاسخ ها

      • احمدنجفی ازمشهد

        ما که متوجه نشدیم مورد اول؛گلاب بود یا گلابی؟؟؟!!!

      • بدون نام

        سلام ممنون از پیشنهادات خوب. هنوز امتحان نشده ولی چون طبیعی ان جواب میده. عضلات صورت هم مثل سایر قسمتهای بدن احتیاج به تمرین و نرمش مرتب دارن وگرنه می افتن. خواب و استراحت و دوری از استرس برای صورت عالیه

      • behnam h

        میشه یجور مشکل من ک گونه هام تو رفته و شقیقه هام استخوانیه جایی اشترک بزارید چون پول خرید کرم وووو ندارم مربی رزمیم همین باعث شده متادونم مصرف کنم انگیزم نابودهووو...

    • مریم

      سلام راهکارهای خوبی بود انشااله جواب بده

    • samiraasadi

      salam man ruzi ye parch ab minoosham ama sooratam dar on had por nashode migan ab laghar konandast mishe rahnamyii konin

    • سیما

      ممنون، راهکارهاتون رو امتحان می کنیم امیدوارم نتیجه بخش باشه

      پاسخ ها

      • نیما

        در صورتیکه قصد لاغر شدن ندارید،قبل از وعده های غذایی و در حین غذا خوردن و صبح ناشتا آب مصرف نکنید

    • بدون نام

      مرسی امیدوارم جواب بده

    • شیدا

      انجام میدم امیدوارم جواب بده

    • لیلا

      یه رنیاممنون.مرسی.خداخیرت بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وآااااای

    • یه تپلی

      بچه ها اینا همه الکیه یا لااقل دیر نتیجه میده"
      فقط از رژودرم استفاده کنید.........................!!!!
      اااااااااااااااااااااااااااااااااااه ببخشید اون که واسه جای جوشه!کلا بیخیابل شین خودتون باشین"

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



        چه باهال سوتی دادی

    • مهسا

      مرسی از راهنمایی هاتون امیدوارم جواب بده،اما درجواب اون دوست عزیزی که گفت الکی ولش کنین؛هرچی باشه بهترازمصرف کردن پودروقرص واینجورچیزاست

      پاسخ ها

      • بتوچه

        برعکس خیلی بده قرس و دارو خیلی خیلی بهتره :)

    • بدون نام

      سلام ممنون ازراهنماىى هاتون دعاکنىد اىشالا صورتم جاق بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالا ج میده

    • بدون نام

      به نظرمن حرف نداشت حتما استفاده میکنم.

    • مهدی

      با سلام مرسی از راهنماییاتون ولی بچه ها از همه مهمتر یه مسئله هست که خیلی برای چاقی صورت ضرر داره و اونم خود ارضائی زیاد هست که با این کار صورت خیلی لاغر نشون میده گفتم بگم شاید کمک کنه.......

      پاسخ ها

      • علی

        با این جواب کاملا موافقم واقعا تاثیره بدی داره زیر چشم رو هم سیاه میکنه خیلی بده خیلی بده تو اینترنت در موردش سرچ کنید مضراتش رو میبیبنین

      • بدون نام

        ببخشید خود ارضائی یعنی چی

    • فرهاد از زنجان

      سلام بچه هاخوبید-دوستان هیچی عین سیگار باشکم خالی وقلیون ومواد مخدروقرصهای ترامادول وبایامادول وبی خوابی شبانه و...صورت رو لاغر نمیکنه-از اینا بر حذرباشید.متاسفانه من خودم تفریحی سیگار میکشم.موفق باشید

      پاسخ ها

      • بتوچه

        چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • آزاد از تکاب

      هر کی میخواد صورتش چاق شه از قرص دگزا استفاده کنه واقعا جواب میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب به خاطر اینکه کورتون داره والا چاق کننده طبیعی نیست

    • parnia

      سلام ممنون ازراهنماییتون امتحان میکنم خداکنه تغییرکنم

      پاسخ ها

      • سمیرا

        پوکی استخوان میگیری با دگزا دوست من

    • رويا

      سلام
      راهنمايي‌هاي خوبي كردن اما اين راهنمايي‌ها به تدريج جواب ميده نه دو هفته‌اي.

    • آرمین زارعی

      نه خوب نبود :(
      خوشم نیومد


      قک کردم بهتر از این هستش
      ولی میتونی بهترش کنی

    • بدون نام

      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

    • بدون نام

      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

      پاسخ ها

      • سلام

        کم این کلمات را بکشید ، مگه طناب کشی مسابقه میدی

    • نیما

      امتحان میکنم امیدوارم که جواب بده ... خیلی ممنون

    • ساسان

      خود ارضاعی صورت رو لاغر و دور چشمارو گود میکنه مشکلی که من الان باهاش مواجهم.

      پاسخ ها

      • سلام

        عزیز غلط املایی داری پس آقا معلم برایت درستش میکنه : خود ارضایی ، ای بابا حالا شما هم چه چیزهایی میگید یکی میگه سیگار ، یکی میگه..... این و اون

      • بدون نام

        فقط خوراک

    • سميرا

      اميدوارم اين 8راهكار منو از لاغري صورت نجات بده خيلي صورتم بده

      پاسخ ها

      • سلام

        همه جای بدن درشت بشه خوبه.

    • اسرا

      عالی

    • پیمان

      دگزا باسیپرو

      پاسخ ها

      • سلام

        سیپروهپتادین فقط خواب زیاد میاره با اشتهای زیاد آخرش باید صبور باشی و ورزشت بکنی وگرنه.... همش میره

    • sevin

      بچه ها امیدوارم صورت همتون چااااااق شه......

    • hossein

      سلام یه سوال داشتم.بنظرتون پسته و بادام خام باشه بهتره یا پخته؟

      پاسخ ها

      • سبحان

        شیره ی انگورخیلی خوبه تپل میکنه صورتو

    • mona

      خدابخیرکنه ناکارنشیم

    • مهدی

      انشالله خوب باشه

    • سانچی

      به موقع غذانخوردن وکم خوابی وفکرزیادتاثیرمستقیم توی لاغری داره

    • وحید

      خیلی عالیه ولی اگه میشه از عکس هم استفاده کنید

    • بدون نام

      خیلی باحال بود

    • reza

      آقایون خانما . من چند سال پیش وزنم 125کیلو بود !!! باسختی خودم رو لاغر کردم و الان وزنم 98 کیلو . صورتم بدجور لاغر شد ولی الان صورتم به هیکلم میاد و صورتم جذاب شده .چندتا توصیه میکنم اگه عمل کردین نتیجه خوبی میگیرین .1- اگه سیگار میکشین مصرف سیگار رو کم کنین که این مورد خیلی مهمه 2- روزی 6 لیوان آب بنوشید . 3- حرص خوردن خیلی روی صورت تاثیر داره چون صورت رو کبود و لاغر میکنه سعی کنین حرص نخورید دنیایی نیست .4-ورزش کنین مخصوصا بدنسازی البته واسه آقایون . واسه خانمها هم ورزش ایروبیک مناسبه 5- هرروز میوه بخرین مخصوصا سیب قرمز و پرتقال و خیار سبز این چیزایی که بهتون گفتم واقعا موثره و ظرف مدت 2 ماه جواب میگیرین . با آرزوی سلامتی برای شما

    • بدون نام

      نمیدونم ولی امیدوارم ج بده

    • بدون نام

      عالی و مفید بود . متشکرم .

    • یه دوست

      بچه ها من امتحان نکردم اما خواهرم رفته بود دکتر بهش گفته بود هر روز سه تا لیوان شیر موز بخور البته خودتون باید درست کنید از بیرون نگیرید
      امیدوارم جواب بده

      پاسخ ها

      • رضا

        دکترش خیلی بی سواد بوده فکر کبد رو نکرده که خراب میشه روزی سه تا لیوان شیر موز

    • رابی

      من ی سوال دارم میگن مصرف زیاد آب باعث چاقی صورت میشه ولی پرکاری کلیه میاره لطفا راهنماییم کنین

    • الهه

      به قول دوستمون برا منم دعا كنيد

    • حمید

      یه سوال:بعدازاینکه این کارهارو انجام دادیم صورتمون پرشد اگه ادامه ندیم دوباره روز ازنو

    • بدون نام

      جالبه

    • پيكان

      اميدوارم صورتتون لاغربشه

    • tara

      قرص دگزا فقط باعث پف صورت میشه بنظرم بایداز استرس دور بود آب زیادنوشید

      پاسخ ها

      • شاهرخ

        قرص دگزا هزار تا عوارض داره خان

    • محمود

      خوب بود.

    • بدون نام

      بد نبود

    • ali

      بعید میدونم.ولی بعضیاشو امتحان میکنم واسه زحمتی که کشیدید .مرسی

    • زهرا

      سلام
      من این مشکل و ندارم یعنی وقتی لاغر میشم صورتم تغییر نمیکنه ولی خیلی میخوام لاغر شه یکی راهنماییم کنه

      پاسخ ها

      • سلام

        بستگی داره عزیز ، گاهی لاغری صورت خودش میاد مثلا من دندانهای عقبم را کشیدم صورتم لاغر شد البته دندانها خراب بود ، نری بکشی که خطا ست ،پس نکنی

      • بدون نام

        محتاد شو

    • سارا

      باسلام.بچه ها من قرص دگزا استفاده کردم.فقط صورتو چاق نمیکنه.کل بدن و صورتو چاق میکنه اما خیلی ضرر داره و هورمونیه.ضررش بیشتر از فاییدشه.اگر خودتونو دوست دارید اصلا استفاده نکنید.

      پاسخ ها

      • سلام

        یه پودری بود ، کراتین ، آره دخترا و پسرا میخورن چاق میشن

    • غزل

      آقا من همه اینارو امتحان کردم ... خیلی خوب جواب میده ... در عرض 1ماه جواب میده اما به محض اینکه قطع کنی دوباره میشی مثه روز اول ... باید همیشه استفاده کنی ک من یکی اعصابشو ندارم :|

    • بدون نام

      وممنون خدا کنه جواب بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ار خوبه

    • بدون نام

      خیلی.خوب

    • بدون نام

      پاسخ بچه ها بیشتر بدرد میخوره. خخخ

    • اعظم

      بچه ها منم صورتم لاغر هست ولی فعلا هیچ کاری واسش نکردم ولی سخت نگران صورت خودم هستم یه راهی هم جلوی من بذار ید.

    • ایلیا

      به نظر من برید دکتر متخصص و جواب میگیرید من خودم صورت لاغری داشتم و همه روشهای سنتی رو امتحان کردم و جواب نگرفتم ولی از زمانی که رفتم دکتر خیلی خوب شدم زیاد هم خرجی نداره هیچم ضرری نداره:

      پاسخ ها

      • سمانه

        عزیزم ممنون میشم اگه لطف کنی من رو راهنمایی کنی چون من هم دوسالی هست که خیلی صورتم لاغر شده طوری که زیباییم رو تحت تاثیر قرار داده نمیدونم باید چیکار کنم که واقعا جواب.
        بگیرم

      • سلام

        چیزی که خودت میدانی رو ، دکتره میچرخونه بهت میگه ، کلی هم پول میگیره

    • نیما

      خب آخر چی شد به منم بگین. ...

    • نیما

      بهتره بیخیال شیم. هر روز باید به فکر صورتمون باشیم. چه کاریه والا..زندگی کنیم خوش باشیم

      پاسخ ها

      • عسل

        آره بابا بیخیال نیما جون

      • سلام

        این جنگولک بازی ها برای اونایی که سیرند و مال مفت زیر دستشونه ، آره بی خیال

    • بدون نام

      توكل به خدا ولي بهتر روشهاي پروتزيه لااقل ضرر نداره

    • نهال

      سلام بچه ها من تازه به جمتون اومدم صورت من خیلی لاغرتر از اونیه که شما فک میکنین یعنی ببخشید کیرییه راه اساسیتر نشون بدید

      پاسخ ها

      • رضا

        دوست گلم باید مشخص بشه که علت لاغری زیاد صورتت واسه چی هست بعد برید دنبال چاق کردنش

    • بدون نام

      به نظر من استرس اولین عامل لاغری صورت هست و بعدش بی خوابی این تجربه شخصی خودمه اگر از استرس بدور باشید و به موقع بخوابید و رژیم مناسبی داشته باشید همه چیز حله در ضمن همسر من پزشکه به هیچ عنوان قرص دگزا وسیپرو توصیه نمیکنه واسه سلامتی واقعا مضره

    • بدون نام

      سلام بچه‌ ها نازنینم، قارچ و کره خیلی تاثیر داره اما رو بدنم بی تاثیر نیست .ویتامین e هم موضعی بد نیست

    • زهرا

      سلام بچه هاخوبین تازه به جمعتون اضافی شدم منم دنبال درمون لاغریم هسم به منم کمک بکنین مرسی دوستان

      پاسخ ها

      • رضا

        باید دلیل لاغریتون مشخص بشه سوالی داشتین

      • رضا

        سلام شماباید دلیل لاغریتون مشخص بشه بعدبرین دنبال درمانش

    • سالار

      اون ديوونه اي كه ميگه دگزا استفاده كنيد!!!!!
      فقط از يه دكتر سوال كنيد يا تو اينترنت بزنيد تا عوارض دگزا رو ببينيد
      واقعا كه؟

    • مجتبى

      سلام به همه دوستان.ميگم نظرتون درباره الوئه وراچيه؟

      پاسخ ها

      • رضا

        خوبه یکی از بهترین گیاهان هست که همه جا کاربرد داره ولی واسه چاقی کاربرد انچنانی نداره

      • سلام

        آلوورا ، هم مثل همه جوشانده های دیگر ، اثر معجزه آسا نداره

    • متین

      از اینکه صورتم لاغر هست خیلی ناراحت هستم امیدوارم راه کار هااتون جواب بده

    • مه لقا

      خداکنه تاثیرداشته باشه.دوستان اگه یراه راهترپیداکردیدخبربدید.مررررسی

    • گلدسته

      ههههههههههههه چقد خوشکل شدین شماها

      پاسخ ها

      • فریبا

        چشمات خوشگل میبینه

      • بدون نام

        سپاس سپاس سپاس عجقم گنجژکم

    • سمیرا

      ده روز روزی سه تا بستنی عروسکی بخورین صورت چاق میشه البته اگه قند خون ندارین
      دلیلش اینه که شیر باعث چاقی صورت میشه حالا که گلوکز و ثعلبم توش باشه بهتر جواب میده که همه ی اینا توی بستنی موجوده

    • سپیده

      سلام.منم قبلا لاغربودم ولی با رعایت برخی مواردمثل نوشیدن زیادآب،خواب بموقع،خوردن غذای مناسب،نخوردن ترشیجات ولواشک وپفک وچیپس زیاد.تونستم درعرض 1سال که قبلا50کیلوبودم وزنموب65برسونم.ولی صورتم زیادفرق نکرد.

      پاسخ ها

      • مرجان

        ببخشید حالا ۱۵ کیلو چاق شدی ولی صورتت فرقی نکرده میشه بگی چه کمکی در این زمینه به بچه ها میکنه که نظر فرستادی

      • بدون نام

        خسته نباشئ دلاور

      • سلام

        داره میگه ، انتظار بیهوده نداشته باشید ، خانمها وزن اضافه کنید با ورزش تا صورتتون چاق بشه ، همین

      • زینو

    • mohsen

      مرسی از راهنمایی هاتون خوب بود

    • سارا

      سلام بچه ها روزی یه بشقاب سیب زمینی اب پز یا سرخ کرده خیلی خیلی خوبه

    • نگین

      برای برجسته شدن لب ها باید چیکار کرد؟؟لطفا راهنمایی کنین مرسی

      پاسخ ها

      • رضا

        یکی از راه ها بوتاکس هست ولی بی عارضه نیست راه های بدی هم استفاده از ساکشن میباشد

      • رویا

        به نظرم بی‌خیال شین هیچ کس هیچ گروهی نمیخوره

    • بدون نام

      سلام دوستای گلم ب هیچ وجه دگزا استفاده نکنین خییییییییلی ضرر داره

    • ناشناس

      آقایون داداا اینجی کلا ماس ماس همه ش چیرت بی

    • سوگند

      سلام.دوستان یه دونه سیب و یه دونه خیار آبشون رو بگیرید و مخلوط کنید و روی پوست کاملا تمیز صورتتون بمالید.من خودم کمی بخور میدم تا منافذ پوستم باز بشه وبعد این ماسک رو استفاده میکنم تاثیر خوبی داره وپوست رو شفاف هم میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزان دوستان ببخشد معضرت میخام ولی دلیل اصلی لاقری صورت وبدن مال خود ارضای یه شما قول صدرصد میدم اگه ترک کنین صورتتون ماه میشه

      • سلام

        این بابایی که هی میگه.... خود.... بابا ولش ، اصلا میفهمی چه میگی ، حالا تو چکار به اون مساله داری

    • کوروش

      سلام زیبایی به صورت نیست به سیرته واس سیرتتون معجون گلابی باخیار درست کنید.

      پاسخ ها

      • سلام

        نظر ننه عروس هم شنیدیم ، پند و اندرز

    • پروین

      من که نفهمیدم چی شدد!!!

    • بدون نام

      اولین عکستون کدو هستشاااااا

    • zeibab

      مرسی خیلی عالی بود♥

    • رضا

      دوستان خود ارضایی یکی از شایعترین عوامل لاغری صورت هست چ دختر چ پسر/برای پرکردن ان هم بهترین راه خوردن سبزیجات و میوه و خوردن اب فراوان درطول شبانه روز هست به ویژه درشب باارزوی سلامتی برای همه ی دوستان

      پاسخ ها

      • سلام

        آدم خسته میشه ، نظر یکی مثل شما خوانده بشه ، همه رو متهم میگنی

    • زهرا

      هرروز 3قاشق شیرخشک رو بااب مخلوط کنین وبخورین صورتو چاق میکنه اگه باشیر مخلوط کنین بهتره. دیدین بچه های شیرخوار چه لپای تپلی دارن. شیر صورتو چاق میکنه,اگه شیرخشکم باشه چه بهتر

    • سینا

      خسته شدم ازصورتم ادرس دکتر خوب بدین لطفا

    • sayda

      وای همه که تپل شدن اوفففف چه خوشکلین

    • سمیرا

      بچه ها اینا همش حرف اگه راستم باشه خیلی دیر جواب میده بهترین راه تزریق چربی به صورت

    • مهران

      خواستن توانستن است اگه بخوای میتونی

    • بدون نام

      مرسی ممنونم از راهنمایتون

    • درسا

      سلام دوستان تجربه شخصى من اينه كه با غصه خوردن و حرص خوردن و استرس داشتن اول از همه صورت لاغر و تكيده ميشه
      من صورت فوق العاده پر و گردى داشتم كه هيچوقت با كاهش وزن تكون نميخورد ولى در اثر موارد بالا در عرض مدت كوتاهى خيلى لاغر و بد شكل شد

      پاسخ ها

      • صبا

        خو پس تو چرا حرص خوردی!!!!!!!
        دنیا ارزششو نداره
        نه اینکه خودم اصلا حرص نمیخورم:)

    • زهره

      سلام چه قرص ویتامینی استفاده کنم که رو صورت عصر بزاره تورو خدا راست بگین نیاز دارم مرگ بر لاغری صورت

    • شیدا

      صورت منم لاغره ميخوام ی دوره مکملی برم

    • صبا

      سلام
      بنظر من راه اول برای پر شدن صورت نوشیدن آبه هر یک ساعت نصف لیوان اب
      راه دوم خوردن سیب زمینی سرخ کرده اس البته نه خیلی زیاد
      روش بعد خوردن سیب پخته اس ترجیحا سیب زرد و حالت کمپوت
      راه بعد خوردن ۴مغزه البته نه زیاد چون باعث جوش میشه خوردن جوانه گندم بعد از هر وعده ی غذایی ب مقدار ۲قاشق و نه بیشتر عالیه و چیزی ک بنده تجربه کردم اصلی ترین عامل لاقری صورت استرس و کم خوابیه
      فی امان الله

    • آرام

      منم کاملأ با نظر صبا خانم موافقم.من خودم قبلا همه ی اینارو امتحان کردم،همشون ظرف مدت 2هفته جواب میدن ولی مشکلی کههست اینه اگه روش هارو قطع کنیم بلافاصله طی چندروز صورت بازم به حالت سابقش برمیگرده

    • مهدي

      حالا بريم انجام بدیم ببینیم چی میشه .

    • پرستو

      منم بدن چاق وصورتي لاغر دارم چيکار کنم

    • بدون نام

      خیلی عالیه

    • الناز

      بچها موز عالی روزی دوتا دونه موز بخورین

      پاسخ ها

      • سلام

        پولش را تو میدی ؟

    • زینب

      سلام منم برای چاقی دکتر رفتم گفتن که پودر جوانه گندم با شیر یا ابمیوه استفاده کنم. همچنین شیرخشک با شیر عسل هم میخورم و خوبه

    • میترا

      من میخواهم این کار را انجام بدهم امیدوارم نتیجه بدهد

    • شکوفه

      بنظرم فقط باید تحت نظر یک متخصص تغذیه بود
      چون هر کسی علتی داره لاغریش و اونا خوب تشخیص میدن

    • بدون نام

      مرسی از راهنمایی هاتون صورت من خیلی لاغر هست ازراهنمایی هاتو استفاده میکنم

    • مسعود

      اقا من صورتم یهوی لاغر شد الانم شبیه یه معتادد موادی شدم بگین چیکار کنم

      پاسخ ها

      • سلام

        ناراحت نباش ، دنیا همینه همش تهمت

    • سحر

      بچها هر شب بعداز شام یعنی قبل از خواب یک سیب زمینی اب پز بخورید واقعا خوبه

    • حدیث

      چرا تقلید میکنید?????

    • شیلان

      یه بار جوانه ی گندم خیس شده خوردم خیلی بد نود ولی بعدا کلا حالم به هم ریخت خییییییییلی حالم بد شد

    • سارینا

      عالی

    • بدون نام

      خرما خیلی حوبه

    • موووونا

      سلام دوستان خواستم بگم ک به هیچ وجه ازقرص دگزامتازون استفاده نکنیدچون باعث ازکارافتادن کلیه ها وترک بدن وپرموکردن بدن وپوکی استخوان میشه.پس اصلا استفاده نکنید.بهترین روش چاقی صورت خوردن سیب زمینی ابپزقبل ازخواب واستفاده کردن ازماسک خاک رس هفته ای دو یا سه باردرظرف یک ماه بهترین نتیجه رومیگیرید.

      پاسخ ها

      • سلام

        گفتم اطلاع سراسری بدهند ، دیگه همه عوارض این داروها میدانند

    • رزیتا

      شیرخشک وشیره انگور وشیر ومالت جو ترکیبی از این مواد میتونه کمک کنه به صورت های لاغر

    • میرا

      سلام بچه هاخوبین؟منم صورت خیلی خیلی کوچیک ولاغری داشتم ولی دراثررعایت این مواردخیلی صورتم توپرشداونم درعرض ی ماه.اول اینک هرروزصبح ناشتا ی کاسه ژله بخورید.وبعداز صبحونه مولتی ویتامین وظهرویتامین e ژلشوبمالین ب صورتاتون.وعصرونه سیب زمینی ابپزبخورید وشب قبل ازخواب حتماشیرخشک روباشیریااب قاطی کنیدوبصورت گرم بخورید.درضمن ازماسک خاک رس هفته ای سه الی چهارباراستفاده کنید.وماسک خیارم ب مدت دوهفته هرروزاستفاده کنید.صورتاتون محشرمیشه .موفق باشیدفقط ب مدت ی ماه اراده لازم دارین

    • توکا

      به نظر من دست نزنید به کار خدا همین که هستید اگه هزاررررر چیز استفاده کنید همین صورتتون بر میگرده اونای که صورتشون لاغره نگران نباشید شما هم یه زیبای دارید دیگهههههههههههههه

    • بدون نام

      س دوستان لك صورتم زياده خيلي ناراحتم لطفا بگين چي استفاده. كنم ممنونم

    • زهرا

      سلام من میتونم یه پیشنهادصددرصدبدم

    • khg

      شیرخشک آیا باعث چاقی سایراجزای بدن نمیشه اینکه هرشب بخوربم؟؟

    • راد

      سلام بر همه دوستان جویای زیبایی و ثپل صورتی
      به نظر شما دوستان بهترین، مفیدترین وماندگار ترین روش از روشهای بالا کدومه؟

      پاسخ ها

      • سلام

        جواب همتون در طب گیاهی ، که من می دانم ولی...

    • سعیدم شناختی ک

      ههه ههه هه کلی هه

    • حمید هستم

      عالی بودددد

    • somaye

      بادوم زمینی بخورید خیلی تاثیر داره

    • حسین

      سلام دوستان من دوماه سیپرو و دگزا مصرف کردم وزنم زیاد شد صورتم هم بحساب چاق ولی پف هست الانم زانو درد و مفصلا پاهام از درد ...بعدشم تا دوهفته نخورین حالت اول رو دارین

    • روشنک

      سلام صورت لاغرای عزیز به هیچ وجه دگزا و سیپرو مصرف نکنین که واقعا پوست رو خراب میکنه و ترک میندازه رو پوست.بعدشم فقط پف میکنی بعد یه مدت لاغرتر از قبل میشی

    • رها

      سلام منم خیلی لاغرم

    • بدون نام

      به نظر من لاغری صورت ژنتیکی هم هست.ما خانوادگی تپل هستیم ولی صورت های لاغری داریم.فک نکنم این راهکارها برای ما جواب بده.

    • مریم

      دوستان گلم سلام میخوام تجربه چند ساله خودمو در اختیارتون بزارم اولا حرص نخورید و خوب بخوابید بعدم اگه دنبال یه محصول عالی هستید که نتیجش خیلی خوب باشه و عوارضم نداشته باشه و خیالتونو راحت کنید از یه جای مطمئن کپسول فول فت فیسو بگیرید استفاده کنید تا معجزه شو ببینید خیلی زود چاق می کنه و البته من خودم استفاده کردم و دیدم که میگم اگه جای مطمئن سراغ ندارید از گردونه بخرید یه فروشگاه خیلی قدیمی و باحاله که همه این محصولاتو اصلشو داره و منم بعد از شنیدن تعریفش توی نظرات پیداش کردم واقعا متفاوت از جاهای دیگه بود .........میتونید با روغن خراطین استفاده کنید که خیالتون کامل از ثابت موندن چاقی راحت بشه

    • سمیه

      سلام منم صورتم خیلی لاغره بدنم چاقه .البته شاید دلیلش اینه زیاد گریه میکنم آخه زندگیم خیلی بده هرشب با گریه میخوابم توروخدا برام دعا کنید زندگیم رو به راه بشه

    • بدون نام

      الان صورت استخوانی مده چاقی قدیمی شده هرس نخورید

    • بدون نام

      من خیلی لاغرم چیکار کنم

    • سسس

      او مای گاد
      اخرش نفهمیدم چی بخورم
      ولی در کل براساس تجربه من سیب زمینی پخته با ناشتا مصرف کنید
      شیر موز و شیر بخورید
      از گلاب برای شستن صورت استفاده کنید
      ورزش صورت هم انجام بدید

    • بدون نام

      بچه های عزیز لطفا از ماسک خیار استفاده کنید عالیه

    • علی نیرابادی

      عالی

    • رباب

      سلام بچه ها صورت من هم خیلی لاغره چیکار کنم

    • فاطیما

      غصه استرس صورت لاغر میکنه ،موسیقی شاد گوش کنید،فکر زیاد‌ ضرر داره، جک بخونید زیاد بخندید،از ادمای بدبین‌دوری کنید قول میدم صورتتون توپل میشه،تهمتم نزنید،

    • نفس

      من ۱۷ سالمه قدم ۱۷۰ وزنم ۵۵.بدنم لاغره ولی شکم دارم صورتمم لاغره الان مدتیه ک اب زیاد میخورم پودر جینسینگ استفاده میکنم میوه زیاد مصرف‌میکنم مخصوصاخیار بعدازبیدارشدن اول صبح.امیدوارم بهترازاینم شه چون ی ماهه دیگ عروسیمه صورتم لاغره

      پاسخ ها

      • مریم

        امنه جان بمحض اینکه عروسی کنی بشدت چاق میشی چون پهلوی شوهرت به ارامش میرسی چاقت میکنه ک

    • آمنه

      گیج شدم بدجورحالاچکارکنم دقیقا؟من مشکل ورم معده دارم ولی فقط دردموکم کردن الان میخوام هم بدنم وهم صورتم چاق بشه اگه میشه راهنماییم کنید

    • بدون نام

      من با خیار و ماسک خیار وگلاب ونوشین آب زیاد وشیر خشک موافقم چون میدونم اثر داره حتما امتحان کنید.حتما نتیجه میگیرین.

    • زهرا

      ماهی و موز و خرما در چاقی صورت موثره

    • غزاله

      سلام بچها خوردن شیرخشک و کلن سردیجات لک و پیس میاره من برا چاقی صورت اینا رو میخوردم چاق شدهم بدن و هم صورت ولی متاسفانه لک و پیس گرفتم دوتا لک سفید لبام زد .باروغن زیتون صورتتون رو مالش بدید واینکه خرما و چهارمغزمرتب بخورید.ولی شیرخشک و قرص مصرف نکنید پوستتون داغون میشه

    • غزاله

      اصلا هم قرصدگزا واین چرت وپرتا و آشغالها رو نخورید کبدتونداغون میشه اونوقت پوست صورت و بدنتون داغون میشه.روغن زیتون یا روغن کنجد یا حداقل روغن خراطین اصل تهیه کنید براچاقی بدنتون.مراقب سلامتیتون باشید.واقعا بعضیا نظراتشون خیلی چرته

    • هلن

      درود.به خانوما یه توصیه دارم میزان استروژن خونشون رو ببرن بالا
      با استفاده از عرق رازیانه.صورتشون تپل میشه با کلی مزایای دیگه.

    • نیلا

      چکونه اخ

    • غزاله

      پودررازیانه بمدت ده دقیقه بجوشونید بایه قاشق عسل درلیوان بریزید هرشب بعد ازشام میل شود حواستون باشه بعدازشام بمدت یکماه.باعث چاقی صورت اندام و سینه میشه.شک نکنید.فقط درزمان عادت ماهانه مصرف نکنید خونریزی بیشتر میشه.

    • هستی

      این راه حل ها همش فقط تا وقتی که استفاده میکنی جواب میده بعد ولش کنی دوباره صورت لاغر میشه من خودم امتحان کردم همه ی این ها حتی دکتر طب سنتی هم رفتم اولش خوب بود ولی بعد داروها رو ول کردم همونجوری شد
      بهترین راه همین پروتز چربی هست من انجام دادم الان 3 سال هست که صورتم خیلی خوب شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من هیچ اطلاعی در این مورد ندارم میشه توضیح بدین عوارض نداره برگشت نداره هزینش حدودی میگید مرسی

    • رها

      بچه ها منم صورتم خیلی لاغره لطفاً راهنمای درست کنید

    • مینا

      دوستان اشتباه نکنید امپول یا قرص دگزا ک خیلی از ورزشکاراهم به اشتباه استفاده میکنن کورتون هست و خطرات خیلی زیادی داره به هیچ وجه اینکار رو نکنید

      پاسخ ها

      • Z

        سلام دوستان.مینا خانوم راست میگن یلی قرص دگزا بد من شوهرم خورد کل بدنش چاق شد ضرر دار تا قطعشون میکنه بیش از حد لاغر میشه

    • جانگم

      صورت شما خيلي بدم مياد
      دهن تان هم بوي ميته گوساله

      پاسخ ها

      • محیا

        خخخخخخخخ

    • Z

      سلام دوستان.راست میگ مینا خانوم قرص دگزا خیلی ضرر داره من شوهر خودم استفاده میکنه کل بدنش چاق شده تا قطعشون میکنه بیش از حد لاغر میشه

    • سارا

      خدا کنه مفید باشه
      من خودم لاغر بودم اما صورتم تپل بود،همه تعجب میکردن و میگفتن پادشاه صورت!! هیچی دیگه چشمم کردن خخخ
      بعد از دنیا اومدن پسرم صورتم لاغر شد!!و دیگه چاق نشد...
      حالا گل رس از کجا بیاریم؟!!

    • مبینا

      ممنون مطالب خوبی بود امیدوارم روی من اثر کنه..

    • مریم

      با سلام اگه اب منی به صورت ماساژ بدین خیلی سریع چاق میکنه البته بحساب بد اموزی نزارید این کار با توصیه پزشک انجام شده وجواب هم داده

    • بدون نام

      عزیزم آب منی خوبه ولی شوهرمن ویروس تبخال داشت که به خاطر استفاده ازاین روش ویروس به چشمم منتقل شد اول نابیناشدم ولی بعداز کلی درمان بیناییم برگشت ولی نه کامل

    • تجربه

      عزیزانم دوست دارم این حرفموجدی بگیرین رابطه های پنهانی حتی صیغه باعث فراگیری بیماریهای لاعلاجی مث ویروس تبخال وزیگیل تناسلی میشه حتی باوجودوسیله های جلوگیری چون ازطریق بخاربدن منتقل میشه ممکنه اولش خاموش باشه ولی یه دفه عودمیکنه ممنون

    • محیا

      ممنون از نظرات شما خیلی استفاده کردیم..تشکرررررر

    • لیلا

      عالی بود،ولی اگه لاغری صورت کسی شدید هست و با رعایت کردن این ها هم خوب نمیشه بهترین راه دکتر پوست و زیبایی هست

    • بدون نام

      سلام خودارضایی باعث لاغرشدن صورت نمیشه چون خودمن اینکارکردم هیچ تغییری نکردم

    • بدون نام

      سلام خودارضایی باعث لاغرشدن صورت نمیشه چون خودمن اینکارکردم هیچ تغییری نکردم

    • للوذد

      رداتزلنرزرمور

    • مروا

      سلام من صورتم خیلی لاغر نمیدونم چیکار کنم چشمان هم گود افتاده دیگه از خودم بدم میاد

    • رویا

      سلام دوستان ...قرص دگزا تومور سر میاره. .دوست من صورتش لاغر بود با خوران ژله البته ناشتاواب زیاد صورتش خیلی تپل شد ...شما هم امتهان کنید ..

    • م

      من پرکاری تیروئید دارم خیلی لاغر م. تورابه خدا بهم بگید چکار کنم دکتر غدد رفتم تاثیر نداشت

    • زهرا

      سلام بهترین روش ماسک سیب و خیار من خودم نصف سیب و نصف خیار یک قاقش هم عسل بیست دیقه روی پوست صورتم ماساژ میدم

    • بدون نام

      سلام به همه دوستان يه راه خوب براى افزايش وزن بگيد

    • نرگس

      برای چاقی صورت که خیلی سریع جواب بده بفرمایید.

    • نرگس

      برای چاقی صورت که خیلی سریع جواب بده بفرمایید.

    • آیدا

      سلام دوستان .من صورتم خوبه ولی بدنم لاغر..الان مدتیه حرص نمیخورم .اب زیاد میخورم روزی ی دونه ویتامین cمیخورم عالیه پوستم خداروشکر

    • فرزانه

      اب زیاد، سیب زمینی اب پز، ماسک خیار وگلاب، یک روز درمیون قرص ویتامین ای، مصرف زیاد میوه و سبزی، مخلوط شیرخشک وشیر ولرم

    • پرستو

      خیار واقعا ن جواب میده برا چاقی

    • بدون نام

      امیدوارم جواب بده

    • الهام

      اگه کسی این راهکارو انجام داد وصورتش چاق شد لطفا بگه من بدنم چاقه ولی صورتم افتضا لاغر یچیز عجیبی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هفت گیاه بگیر عطاریا دارن همش هم گیاهی هس چاقی طبیعی عالی هس بگیر بخور اگه خوب نشد صورتت هر چ دلت خاست بگو ی ماه مصرف کن دگه یواش یواش بزترش کنار چاقی طبیعی هست نکه مثل ای قرصا ووو پف کنه ادم..یا علی .بگیر بخور پودر هفت گیاه لامرد اصل و خوبش گیر میاد

    • الهام

      جوانه گندوم عوارض زیادی داره من استفاده کردم .بعدازاستفاده جوانه گندم چندباردکتررفتم مخصوصاب زانواسیب میرسونه مث رباط پاره کردن

    • پریا

      من صورتم خیلی لاغره هر کاری که شما ها نوشتین انجام دادم اصلا هم فرق نکرد که دیگه آخرین تصمیمم فقط جراحی زیبایی وسلام خودتونو خسته نکنین

    • سارا

      سلام منم صورتم زیاد لاغر هر کاری انجام میدم هیچ اثری نداره دوستان شما راهنمایم کنید مرسی

    • حنانه

      خوبه ولی یکم سخته ولی به هر حال دستتون درد نکنه خیلی ممنونم

    • حنظله

      ممنون از شما من انجام دادم فكر كنم كم كم تاثير كرده

    • مرادی

      همتون دیوانین برین خدارو شکر کنین ک سالمین مریزی بعدی ندارین هرکس به نو خودش خوشگله هتی اونی ک فکر میکنه خیلی زشته

    • مرادی

      همتون دیوانین برین خدارو شکر کنین ک سالمین مریزی بعدی ندارین هرکس به نو خودش خوشگله هتی اونی ک فکر میکنه خیلی زشته

    • میکاییل

      به نظر من فقط روزانه 8لیوان اب بخورید و شب قبل از خواب وازلین برنید صورت .بهترین درمان چاقی صورت .من سه سال این کار میکنم .عالیییه .

    • مری

      دوستان چیکارکنم زیرچشمام خالیه
      صورتم خیلی پرنیس دوست دارم صورتم پربشه لطفاراهنمایی کنید

    • یگانه

      من صورتم خیلی. لاغره اولا احساس میکردم گرده ولی نه یکم کشیدس میخوام صورتمو چاق کنم خیلی خوب بود ممنونم

    • یگانه

      من صورتم خیلی. لاغره اولا احساس میکردم گرده ولی نه یکم کشیدس میخوام صورتمو چاق کنم خیلی خوب بود ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج