۶۳۵۱۲۰
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

همامی: پرسپولیس به من ضربه زد و آنها را نمی‌بخشم

دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها به من ضربه زدند و نباید توقع داشته باشند که به آنها بابت طلبم تخفیف بدهم.

خبرگزاری فارس: مسعود همامی درباره رأی کمیته استیناف مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۷۸۰ میلیون تومان به او بپردازد، گفت: من مبلغ یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلبکار بودم و حتی کمیته انضباطی و کمیته استیناف هم این رأی را تائید کردند اما بعد از آن این رأی به دادگاه تجدیدنظر خواهی ویژه رفت و این در حالیست که فقط با رأی رئیس فدراسیون فوتبال پرونده‌ای به تجدید نظرخواهی ویژه می‌رود، جالب است که این بار بدون اینکه لایحه جدیدی از سوی پرسپولیسی‌ها ارائه شود کمیته استیناف ۳۰۰ میلیون تومان از این طلب را کم کرد و پرسپولیسی‌ها مبلغ ۷۸۰ میلیون تومان باید به من بپردازند.

وی ادامه داد: شاید پرسپولیسی‌ها فکر می‌کردند که باید طلب من از این باشگاه صفر می‌شد که ادعا کرده‌اند با طلبکاران تسویه‌حساب انجام شده است اما تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ تماسی از سوی این باشگاه با من گرفته نشد و الان هم مجبور هستند که طلبم را بپردازند چرا که من شکایتی از این باشگاه ترجمه کرده‌ام و اگر مجبور شوم از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می‌کنم، اگر این اتفاق بیفتد محرومیت بدی در انتظار پرسپولیس خواهد بود، حتی دیدید آقایان دایی، قلعه‌نویی و کریمی هم در این‌باره مصاحبه کردند و به قول آقای کریمی شاید سندسازی کرده‌اند که این اصلاً کار درستی نیست. مطمئناً اگر کار به AFC بکشد پرسپولیس متضرر خواهد شد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درخصوص اینکه به نظر شما با رأی مهدی تاج شکایت شما از پرسپولیس به دادگاه تجدیدنظرخواهی ویژه رفته یا نه، اظهارداشت: چیزی که من می‌دانم این است که رفتن یک پرونده به دادگاه تجدیدنظر خواهی ویژه فقط با دستور رئیس فدراسیون فوتبال انجام می‌شود. شاید پرسپولیسی‌ها ادعا کرده‌اند که مدارک جدیدی دارند اما باور کنید آنها هیچ مدرک جدیدی ارائه نکرده‌اند. در کمیته استیناف یکسری قاضی بی‌طرف حضور دارند که به نفع کسی رأی نمی‌دهند بلکه با عدالت رأی را صادر می‌کنند. وقتی اعلام شد که ۳۰۰ میلیون از طلب من کم شده و آنها باید ۷۸۰ میلیون به من بدهند من تمکین کردم اما پرسپولیسی‌ها به نظر می‌رسد که به این رأی هم راضی نیستند و انگار انتظار دارند که من ۳۰۰ میلیون هم به آنها بدهم.

همامی در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیسی‌ها با این قضیه موافقت نکنند تکلیف چه خواهد شد؟ بیان داشت: نمی‌توانند قبول نکنند چرا که کمیته استیناف گفته بود که ما با هم توافق کنیم اما باید بگویم پرسپولیسی‌ها به من ضرر زدند و من آنها را نمی‌بخشم. من به خاطر حضور در پرسپولیس ۲۰ میلیون نقداً به پیکان دادم و ۲۰۰ میلیون هم چک ارائه کردم اما این چک به دلیل پول نگرفتن از پرسپولیس پاس نشد و من امروز بابت شکایت پیکان دادگاه داشتم که البته نتوانستم در این دادگاه شرکت کنم. الان هم که رأی صادر شده این رأی هرگز قابل تجدیدنظرخواهی نیست.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس اظهارداشت: وکیلم امروز در دادگاه حاضر شد و قرار شد که مدت زمانی به من بدهند تا پول دستم بیاید و این طلب‌ها را تسویه کنم. من در تیم‌های سیاه‌جامگان و تراکتورسازی هم بازی کردم و در هر تیمی که بازی کردم پولی به دستم نرسید. پرسپولیسی‌ها به من ضرر زدند و توقع نداشته باشند که به آنها تخفیف بدهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه دلال بازیهایی که نمیشه.مدیران ودلالان ومربیان همه همدستند.امثال این آقا با چه سابقه ای باید یک میلیارد قراردادشون باشه .فکرنکنم دوبازی هم واسه پرسپولیس کرده باشه.بودجه بیت المال یه سفره س که پهن شده بین خودشون تقسیم میکنن

    • بدون نام

      خخخخ تواون زمان حمیددرخشان بودی همه ی هواداران پرسپولیس تورا نمی خواستند

    • بدون نام

      واقعا روی چه پیشینه ای با این دروازه بان بالای 1میلیارد بسته شده!!!که الان اینجوری زبونشم درازه واقعا باید مدیران سابق پرسپولیس رو دادگاهی کرد این چه وضعشه طرف 200میلیون نمی ارزه ولی قرارداد بالای میلیارد بسته چرا و به چه توجیهی؟؟؟؟

    • هوادار

      اینان آیا فوتبالیست بودن ما که تاالان اسمشان نشنیدیم دریغ از یک ریال ارزش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز فکر کردی باید طلبش ببخشه نه خیر پرسپولیس باید تا ریال اخر پول مسعود همامی بپردازه اگر بازیکن بدرد نمیخوره چرا بهاش قرارداد امضا کردن حالا موقع پول دادن یادشون افتاده که این اقابدرد نمیخوزه ناسلامتی ماتومملکت اسلامی زندگی میکنیم اعتقاد داریم نباید حق ناس نباید بکنیم

    • بدون نام

      اینو دیگه کجای دلمون بزاریم خــــــــــــــــــــــــــدااااا،،یا اون پسره اسمش جعفریه کشنیزه چیه....،،،اینا واقعا چرا باید براحتی بیان بگن ما بالای ی میلیارد طلب دارین؟؟نه هوادار میشناسه نه ی،بازی کامل واسه پرسپولیس بازی کردن نه هیچی...!

    • بدون نام

      حالا که پرسپولیس استقلال دولتیه،،باید خود فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ،،به این مسله ورود کنه!!یعنی چ آخه؟ی سری پیدا میشن ی،بازی هم واسه پرسپولیس توزمین نرفتن ،اونوقت همچین ادعاهایی میکنن،،اگه قراره بدهی ها صاف بشه بهتره به اونایی که واقعا زحمت کشیدنو طلب دارن به اونا پول برسه نه به امثال همامی وحعفری و کشنیزو ....

    • هوادار

      پس این دیگه کیه

    • مونتلا

      الان مدیران سابق باید جواب بدهند بدبخت طاهری حق داشت فرار کنه این بازیکن رو ما اصلا پسند نداشتیم برای ما هوادران ثابت شده که دلالی در این بازیکن وجود داشته هزار شی هم نمی ارزه واقعا که ای کاش قانونی ثبت بشه که بازیکنی که بازی خوب ارائه نده پولی گیرش نیاد مثل امسال این

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج