۶۳۵۱۳۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال یک مهاجم گلزن کم دارد

عضو کمیته فنی تیم استقلال می‌گوید این تیم یک مهاجم گلزن و چارچوب شناس کم دارد.

خبرگزاری مهر: اکبر کارگر جم در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از استقلال در مشهد دیدیم و همه کارشناسان هم معتقد بودند که این تیم شایسته پیروزی در این بازی بود.

وی افزود: ما در مشهد با سیاه جامگان همه کار کردیم به جز گل زدن. موقعیت گل هم به تعداد زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کردیم اما متاسفانه به دلیل عجله و نبود تمرکز کافی مهاجمان ما نتوانستند از این همه موقعیت استفاده کنند.

پیشکسوت آبی‌ها ادامه داد: شرایط ما با جذب یک مهاجم گلزن و چارچوب شناس بسیار بهتر خواهد شد و در اولویت برنامه‌های شفر هم جذب یک مهاجم است. البته ما در حال حاضر هم مهاجمان خوبی داریم اما فعلا آنها نتوانسته‌اند انتظاراتی که می رود را برآوره کنند.

عضو کمیته فنی تیم استقلال در خصوص اشتباهات داوری که در این دیدار به ضرر استقلال صورت گرفت بیان داشت: ما به اشتباهات داوری علیه استقلال عادت داریم. از گذشته و از زمانی که ما خودمان فوتبال بازی می‌کردیم اشتباهات داوری بیشتر به ضرر ما بوده است. همین فصل هم اشتباهات زیادی داوران به ضرر استقلال کردند که اگر این اشتباهات نبود الان جایگاه تیم ما در جدول حداقل چند پله بالاتر بود.

کارگرجم گفت: البته این فقط اشتباهات داوری نبود که به ما ضرر زد بلکه بزرگتر از آن اشتباهات بازیکنان خودمان بود که به تیم ما لطمه زد. مثلا در بازی با نفت هم داوران اشتباه کردند و گل سالم امید ابراهیمی را ندیدند. اما در آن بازی ما دو گل دیگر زدیم و باوجود اشتباه بزرگ داور باز هم بازی را بردیم. اگر مثلا در برابر همین سیاه جامگان مهاجمان ما دقت بیشتری داشتند و از موقعیت‌های پیش آمده استفاده می‌کردند، حالا اگر یک گل ما هم با اشتباه داور مردود شد، باز هم پیروز می‌شدیم.

مدافع پیشین آبی پوشان در خاتمه گفت: امیدوارم استقلال روز شنبه برابر گسترش فولاد جبران مافات کرده و با یک پیروزی خوب تیم به شرایط ایده آل برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببینیم و تعریف کنیم

    • آرش باغ سخا

      درود بر استقلال کبیر

    • بدون نام

      همیشه اشتباهات داوری به سود استقلال بود
      از گذشته تا الان
      واقعا چه رویی داره این کارگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج