جاباما
۶۳۵۲۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حذف عوارض حمل و نقل بین ایران و ارمنستان

در مذاکرات انجام شده بین مسئولان ایران و ارمنستان، ایروان از پیشنهاد طرف ایرانی در خصوص حذف عوارض حمل و نقلی بین دو کشور جهت تسریع در تردد بار و مسافر بین استقبال کرد.

خبرگزاری ایلنا: در ملاقات رضا نفیسی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی وزارت راه و شهرسازی ایران با داویت ملکونیان رئیس بخش سیاست‌های حمل و نقلی وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری ارمنستان انجام شد، موضوع ارتقای کیفیت حمل و نقل بار و مسافر میان ایران و ارمنستان، رفع موانع فنی موجود در زمینه حمل و نقلی، تبادل اطلاعات و قوانین حمل و نقل دو کشور و ارتقای زیرساخت های جاده ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این ملاقات نفیسی خواستار تشکیل کمیته حمل و نقل بین دو کشور در فواصل زمانی سه یا شش ماهه به منظور رفع فوری موانع حمل و نقلی بین ایران و ارمنستان شد که مورد استقبال طرف ارمنی قرار گرفت.

در این دیدار مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی وزارت راه و شهرسازی کشورمان با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های فنی و عملیاتی شرکت‌های ایرانی، آمادگی این شرکت‌ها را برای مشارکت در ساخت و ساز کریدور شمال - جنوب ارمنستان اعلام کرد.

وی همچنین خواستار تسریع در عضویت ارمنستان در کنوانسیون‌های بین‌المللی حمل و نقل شده و این عضویت را موجب تسهیل تردد خودروهای ارمنی به ایران و کاهش هزینه‌های تردد آن‌ها ارزیابی شد.

طرفین در این ملاقات بر اهمیت همکاری‌های حمل و نقلی فیمابین جهت دسترسی ارمنستان به آب‌های آزاد و دسترسی جمهوری اسلامی ایران به بازارهای حوزه اورآسیا و روسیه تاکید کردند.

در پایان این دیدار ملکونیان از پیشنهاد طرف ایرانی در خصوص حذف عوارض حمل و نقلی بین دو کشور جهت تسریع در تردد بار و مسافر بین ایران و ارمنستان استقبال کرده و مقرر شد جزئیات این طرح در ملاقات‌های بعدی مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج