۶۴۱۲۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برآورد خسارات در مناطق زلزله زده کرمان

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود کار برآورد خسارات در مناطق زلزله‌زده کرمان تا پایان هفته نهایی شود و گزارش آن از طریق ستاد بحران برای وزارت کشور و از طریق این وزارتخانه برای هیأت وزیران ارسال خواهد شد.

خبرگزاری فارس: محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمان گفت: کار آواربرداری واحدهای مسکونی که دچار مشکل شده‌اند شروع‌ شده و لیست و آمار واحدهای مسکونی و یا واحدهای عمومی همانند مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی و غیره که آسیب دیده‌اند در حال تکمیل شدن و اطلاعات آن در حال جمع‌آوری شدن است.

وی افزود: در ارتباط با این واحدها، ساختمان‌هایی که قدیمی و فرسوده باشند بازسازی شده و سایر واحدها نیز اصلاح و مقاوم‌سازی می‌شوند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: قرار است تا پایان هفته لیست خسارت‌های وارده به ساختمان‌ها نهایی شود تا براساس آن کار جمع‌بندی در خصوص نحوه انجام اقدامات آغاز شود.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: در بحث آغاز عملیات اجرایی، ما نیاز داریم تا مصوبه دولت را در ابلاغ اعتبارات بحران بگیریم.

وی افزود: روز گذشته رئیس ستاد بحران و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در کرمان حضور داشتند و ارزیابی‌های اولیه را انجام دادند و بنا شد تا گزارش‌های تکمیلی نهایی شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ابتدای هفته آینده مجموع برآوردها در خصوص خسارت‌های وارده در زلزله راور و کرمان نهایی می‌شود و گزارش‌ها از طریق ستاد بحران برای وزارت کشور و از این طریق برای هیأت وزیران ارسال شود.

پورابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: البته ما در مواردی همچون بازسازی مدارس و بحث آب روستایی و قنوات منتظر مصوبه دولت نماندیم و دستگاه‌های مربوطه کار را شروع کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج