۶۴۰۷۱۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ارتباط عاملان‌ اخبار کذب زلزله کرمان با «آمدنیوز»

استاندار کرمان با اشاره به اینکه عاملان ایجاد تنش روانی در فضای مجازی و انتشار اخبار کذب از زلزله دستگیر شدند گفت: این افراد اقرار کردند که برای "آمد نیوز" فعالیت و گزارش می‌فرستادند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا رزم‌حسینی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان که با حضور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در محل استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: از ۷۰ روستای منطقه زلزله‌زده در ساعات اولیه بازدید میدانی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با توجه به شدت زلزله روز جمعه، هیچ تلفات جانی نداشته‌ایم گفت: مانند همین زلزله در سال ۸۳ و با همین ریشتر بوقوع پیوست و ۶۵۴ کشته داشت اما زلزله روز جمعه کرمان هیچ جان باخته‌ای نداشته است.

استاندار کرمان با بیان اینکه بازسازی خانه‌های مسکونی مصوبه دولت وقت به‌خوبی انجام شد افزود: در حوزه سیل هم طرحی را ارائه کردیم تا مسیل‌های سیل در استان کرمان، پاکسازی شود و برای اجرای آن نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی با اشاره به اینکه سیل سال گذشته استان کرمان خسارات زیادی داشت خاطرنشان کرد: از روز گذشته و باتوجه به پس‌لرزه‌های متعدد، با دستور دادستان کرمان، فعالیت ۵ جرثقیل بزرگ ساختمانی در کرمان متوقف شده است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه متاسفانه شایعه‌پراکنی در روز اول زلزله و در لحظه‌های اول باعث ایجاد تنش روانی در کرمان شد و مردم را بهشدت نگران کرد افزود: اطلاعات کذب در فضای مجازی توسط افرادی منتشر شد که امنیت روانی جامعه را مختل کرد.

وی با اشاره به اینکه عاملان ایجاد تنش روانی در فضای مجازی و انتشار اخبار کذب از زلزله دستگیر شدند گفت: این افراد اقرار کردند که برای "آمد نیوز" فعالیت و گزارش می‌فرستادند.

استاندار کرمان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر عدم حضور مدیر‌کل بحرانی استانداری کرمان در استان و در سفر خارج از کشور افزود: مدیر‌کل بحران استانداری کرمان حدود ۴ ماه گذشته معرفی شده و در زمان زلزله در محل حادثه و در کرمان مستقر بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمک کنید مردم خانه هایشان ضد زلزله شود رونق اقتصادی هم دارد بیکاری هم کم میشود چرا دست روی دست گذاشته اید تا زلزله شود بعد...سری به روستاها بزنید زلزله که هیچ با بادی میریزند پول هم که زیاد دارید دلیل ان هم اینهمه بانک و انهمه اختلاس.
      در بهترین فرض اینست که بلد نیستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج