۶۴۴۶۶۳
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

نسخه دو سیم کارته گلکسی S۹ و S۹ پلاس

نسخه دو سیم کارته گلکسی S۹ و گلکسی S۹ پلاس در کنار نسخه پایه عرضه خواهد شد. این نسخه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس احتمالا در تمامی کشورها عرضه نمی‌شود.

وبسایت گجت نیوز - دانیال حجاری: نسخه دو سیم کارته گلکسی S۹ و گلکسی S۹ پلاس در کنار نسخه پایه عرضه خواهد شد. این نسخه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس احتمالا در تمامی کشورها عرضه نمی‌شود.
نسخه دو سیم کارته گلکسی S9 و S9 پلاس

جای تعجب نیست که پرچمدار سال آتی سامسونگ دارای یک نسخه دو سیم کارته نیز خواهد بود تا کاربران نیازمند به استفاده از طرح‌ها و تعرفه‌های دو اپراتور، نیازمند خرید دو گوشی موبایل جداگانه نباشد. سامسونگ به تازگی مدارکی را برای گرفتن تاییدیه یک گوشی موبایل دو سیم کارته ارسال کرده است. شماره مدل این دستگاه SM-G۹۶۰۸ بوده و عدد ۸ در انتهای آن نشان می‌دهد این یک مدل مخصوص تایوان است.

علاوه بر این نسخه، دو نسخه دو سیم کارته گلکسی S۹ دیگر نیز ذکر شده است. گوشی دارای شماره مدل SM-G۹۶۰۰ مخصوص کشور چین بوده و گوشی دارای شماره مدل SM-G۹۶۵۰ مربوط به نسخه دو سیم کارته گلکسی S۹ پلاس است.

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با شماره مدل‌های SM-G۹۵۰ و SM-G۹۵۵ شناخته می‌شوند به همین دلیل احتمال تعلق داشتن شماره مدل‌های جدید ظاهر شده به مدل‌های جایگزین آن‌ها، که به تازگی در وب سایت وزارت صنایع و فناوری اطلاعات ظاهر شده‌اند، بسیار بالا است.

کوالکام هفته گذشته تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ را به طور رسمی معرفی کرد. پیش‌بینی می‌شود برترین تراشه موبایل سال، پیش از همه در پرچمداران سری S جدید سامسونگ به کار برود. بر اساس ویژگی‌های این چیپست موبایل می‌توان انتظار داشت هر دو سیم کارت سامسونگ گلکسی اس ۹ از VoLTE یا همان قابلیت برقراری تماس بر بستر شبکه LTE پشتیبانی خواهند کرد.

اطلاعات نسخه دو سیم کارته گلکسی S۹
نسخه دو سیم کارته گلکسی S9 و S9 پلاس
نسخه دو سیم کارته گلکسی S9 و S9 پلاس
نسخه دو سیم کارته گلکسی S9 و S9 پلاس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج