۶۵۲۰۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک تراشه با قدرتی بین میان‌رده‌ها و پرچمداران

اطلاعاتی از اسنپدراگون ۶۷۰ لو رفت

رولاند کوانتد اطلاعات تازه‌ای از تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ (Snapdragon ۶۷۰) شرکت کوالکام به دست آورده است. به لطف این اطلاعات، باید منتظر یک تراشه با قدرتی بین میان رده‌ها و پرچمداران باشیم.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: رولاند کوانتد اطلاعات تازه‌ای از تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ (Snapdragon ۶۷۰) شرکت کوالکام به دست آورده است. به لطف این اطلاعات، باید منتظر یک تراشه با قدرتی بین میان رده‌ها و پرچمداران باشیم.
اطلاعاتی از اسنپدراگون 670 لو رفت

گوشی های میان رده شاید هیچگاه به خوبی زمانی که تراشه‌ای نظیر اسنپدراگون ۶۲۵ عرضه نشده بود، خوب نبودند. حال دیگر هر ساله تراشه‌های جدیدی (نظیر اسنپدراگون ۶۶۰) برای گوشی های میان رده عرضه می‌شود و مثل قدیم منبع قدرت آن‌ها به هیچ عنوان محدود نیست. اگر به یاد بیاورید، اسنپدراگون ۶۶۰ ویژگی‌های جذاب سری ۸۰۰ را به ارث برده است که می‌تواند از آن تراشه‌ی جذابی بسازد. اما عرضه آن به ۵-۶ ماه قبل باز می‌گردد. حالا اطلاعات تازه‌ای از یک چیپست جدید به نام اسنپدراگون ۶۷۰ به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند جالب توجه باشد.

اطلاعاتی از اسنپدراگون 670 لو رفت
مشخصات اسنپدراگون ۶۶۰

به لطف یک افشاگر،‌ ما اینک با اسنپدراگون 670 می‌توانیم پیش از عرضه آن آشنا شویم. این تراشه به عنوان نسل جدیدی از تراشه موبایلی SD660 از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است. به نقل از اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده توسط رولاند کوانتد (یک افشاکر مشهور حوزه تکنولوژی)، هم اکنون تراشه اسنپدراگون 670 بر روی یک نمونه اولیه در حال آزمایش است. به عنوان یک عادت برای سازندگان تراشه، آن‌ها چیپست‌های جدید خود را در یک درایو تست مورد آزمایش قرار می‌دهند. این اطلاعات جدید نیز از همان درایو تست به بیرون درز پیدا کرده است.

اسنپدراگون 670 در حد یک پرچمدار!

این درایو تست نشان می‌دهد که تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ می‌تواند از نمایشگری با وضوح WQHD یا به عبارتی دیگر ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی کند. علاوه بر این،‌ درایو مورد آزمایش قرار گرفته کوالکام از یک رم ۶ گیگابایتی DDR۴X برخوردار است. همچنین دو دوربین پشتی و جلویی رویت شده بر روی این دیوایس نمونه نیز به ترتیب دارای وضوح ۲۲.۶ مگاپیکسل و ۱۳ مگاپیکسل هستند.

نمی‌توان به سادگی از این مشخصات گذشت، چرا که پیشتر عادت داشتیم آن‌ها را بر روی گوشی های پرچمدار ببینیم. حال این تصور به وجود می‌آید که گوشی های میان رده در سال ۲۰۱۸ قرار است باز هم قدرتمندتر از گذشته شوند. با این حال ما نمی‌دانیم اسنپدراگون ۶۷۰ چه زمانی در اختیار سازندگان گوشی ها قرار خواهد گرفت؛ این درحالیست که هنوز از زمان عرضه اسنپدراگون ۶۶۰ مدت زیادی نگذشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج