۶۴۵۴۶۶
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

خودروهای مدل‌ بالای امروزی طراحی زیبا و مشتری پسندی دارد که در نگاه اول دل خریدار را می‌برند، اما گاهی اوقات حتی خودروهای تراز اول و جدید نیز آنچنان که باید شاید امن ساخته نشده‌اند و به راحتی جان سرنشینان را در معرض خطر قرار می‌دهند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: خودروهای مدل‌ بالای امروزی طراحی زیبا و مشتری پسندی دارد که در نگاه اول دل خریدار را می‌برند، اما گاهی اوقات حتی خودروهای تراز اول و جدید نیز آنچنان که باید شاید امن ساخته نشده‌اند و به راحتی جان سرنشینان را در معرض خطر قرار می‌دهند. به همین منظور در ادامه با هم نگاهی به خودروهایی خواهیم داشت که فرشته مرگ دور این خودروها می‌چرخد و سرنشینان زیادی را به کام مرگ فرستاده است.

سوبارو ایمپرزا
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

مدل‌های بالاتر از ۲۰۱۵ خودروی ایمپرزا به لحاظ طراحی و امنیت چیزی کم و کسر ندارند اما اگر سوبارو ایمپرزایی به پست شما خورد که در سال ۲۰۱۴ تولید شده بود پیشنهاد می‌‌کنیم در خرید این خودرو بیشتر دقت کنید. از بین یک میلیون دستگاه سوبارو ایمپرزا مدل ۲۰۱۴ تاکنون ۵۴ مورد تصادف منجر به مرگ گزارش شده است. البته در این تصادف‌ها اشتباه‌های راننده نیز دخیل بوده است اما باز هم در مجموع آمار مرگ و میر سرنشینان سوبارو ایمپرزا مدل ۲۰۱۴ بیش از حد انتظار است.

شورولت کامارو کوپه
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

این خودروی شیک و جذاب که خیلی‌ها سودای رانندگی آن را دارند نیز در مدل‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ آنچنان که باید و شاید نتوانسته است جان سرنشینان را حفظ کند. بر اساس آمار از حدود یک میلیون دستگاه خودروی شورولت کامارو کوپه مدل‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ چیزی برابر با ۵۵ تصادف منجر به مرگ صورت گرفته است. این تصادف‌ها بین شورولت کامارو کوپه و سایر خودروها و همچنین تصادف‌هایی که تنها این خودرو در آن‌ها حاضر بوده است اتفاق افتاده‌اند.

فورد ماستانگ کوپه
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

فورد در مد‌ل‌های ۲۰۱۵ به بالای نسخه ماستانگ کوپه از جدیدترین فناوری‌های روز کمک گرفته است تا این خودروها امنیت بالایی داشته باشند اما این سکه روی دیگری نیز دارد و مدل‌های پایین‌تر از ۲۰۱۵ فورد ماستانگ کوپه امنیت خوبی ندارند. جالب است بدانید از حدود ۱ میلیون دستگاه فورد ماستانگ کوپه مدل ۲۰۱۴، تعداد ۵۸ تصادف منجر به مرگ گزارش شده است. دو سوم این تصادف‌ها بر اثر برخورد واژگون شدن خودرو صورت گرفته است.

نیسان ماکسیما
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

مدل‌های پایین‌تر از ۲۰۱۴ نیسان ماکسیما که در ایران طرفداران زیادی دارد در آزمایش‌های امنیت خودرو نتایج خوبی را کسب نکرده است. در بین یک میلیون دستگاه خودروهای ماکسیمایی که مدل ‌‌آن‌ها ۲۰۱۴ یا کمتر است حدود ۵۹ تصادف منجربه مرگ گزارش شده است. حدود دو سوم از این تصادف‌ها بر اثر برخورد ماکسیما با سایر خودروها صورت گرفته است.

فولکس‌واگن گلف
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

اگر نگاهی به آمار و گزار‌ش‌های منتشر شده از جانب مجامع جهانی ترافیک داشته باشید متوجه خواهید شد که بیشترین تعداد مرگ در تصادف‌ها شامل حال خودروهای مینی و کامپکت بوده است. مدل‌های نسبتاً قدیمی فولکس‌واگن گلف که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ تولید شده‌اند از امنیت خوبی برخوردار نیستند و از بین حدود یک میلیون دستگاه از این خودروها تعداد ۶۳ تصادف منجر به مرگ گزارش شده است.

میتسوبیشی لنسر
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

سری خودروهای میتسوبیشی لنسر سالیان سال است که به خیابان‌ها راه پیدا کر‌ده‌اند. شهریورماه امسال نیز میتسوبیشی رسماً تولید میتسوبیشی لنسر را متوقف کرد. مدل‌های میتسوبیشی لنسر که در بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ تولید شده‌اند امنیت خوبی ندارند. از بین یک میلیون دستگاه از این مدل‌ها حدود ۶۳ تصادف منجر به مرگ گزارش شده است که ۸۰ درصد این تصادف‌ها بر اثر برخورد میتسوبیشی لنسر با یک خودروی دیگر بوده است.

هیوندای اکسنت ها‌چ‌بک
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

در این قسمت نوبت به یکی از مرگبارترین خودروهای این فهرست رسیده است. در بین حدود یک میلیون دستگاه از مدل‌های ساخته شده هیوندای اکسنت هاچ‌بک که در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ راهی بازار شده‌اند چیزی برابر با ۶۳ تصادف منجر به مرگ گزارش شده است. آزمایش‌های فنی نیز ثابت کرده است که قسمت جلوی هیوندای اکسنت ها‌چ‌بک استقامت مناسبی را در تصادف‌ها ندارد.

هیوندای جنسیس کوپه
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

مدل‌های نسبتاً قدیمی هیوندای جنسیس که در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ ساخته شده‌اند تصادف‌های دلخراشی را به دنبال داشته‌اند. در بین یک میلیون دستگاه از این مدل‌ خودروها چیزی معادل ۶۷ تصادف مرگبار گزارش شده که ۱۵ درصد این تصادف‌ها بر اثر واژگونی و غلتیدن خودرو صورت گرفته است.

نیسان سنترا
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

در بین سدان‌هایی که برای استفاده خانواده‌ها طراحی شده‌اند هیچ خودرویی را نمی‌توان سراغ داشت که تصادف‌های مرگباری مانند نیسان سنترا داشته باشد. در بین یک میلیون دستگاه مدل‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نیسان سنترا تعداد ۷۲ تصادف منجر به مرگ گزارش شده است.

نیسان ورسا
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

مدل‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ نیسان ورسا جایزه‌های مختلفی را به لحاظ امنیت و حفظ سلامت سرنشینان از آن خود کردند اما در عمل این خودروها دچار ضعف در قسمت جلو هستند و آزمایش‌ها نشان داده است که ایربگ تعبیه شده در این مدل‌ خودروها نمی‌تواند آنچنان که باید و شاید از سر سرنشینان محافظت کند. این امر باعث شده تا در بین یک میلیون دستگاه خودروی نیسان ورسا که در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ تولید شده است شاهد ۹۵ تصادف منجر به مرگ باشیم. متأسفانه مدل‌های نیسان ورسا که قبل از سال ۲۰۱۱ تولید شده‌اند آمار بدتری را در زمینه تصادفات منجر به مرگ دارند.

کیا ریو
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

به احتمال زیاد مدل سدان کیا ریو را می‌توان یکی از مرگبارترین خودروها در قرن ۲۱ دانست. در بین یک میلیون دستگاه خوروی کیا ریو مدل ۲۰۱۵ چیزی معادل ۱۴۹ تصادف منجر به مرگ گزارش شده‌ است. این آمار تأسف‌انگیز باعث شد کیا در مدل‌های جدیدتر خودروی ریو توجه بیشتری به امنیت این خودرو داشته باشد اما حتی در جدیدترین گزارش‌ها نیز شاهد هستیم که از بین یک میلیون دستگاه کیا ریو چیزی معادل ۱۰۲ تصادف مرگبار رخ داده است. بر اساس آزمایش‌های ایمنی که بر روی مدل‌های کیا ریو ساخت ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ صورت گرفته است این خودروها در قسمت پا و سر سرنشینان جلو دارای ضعف ایمنی هستند.

هیوندا اکسنت سدان
فرشتگان مرگ؛ خودروهای دلنوازی که شما را به کشتن می‌دهند!

اگر به فکر خرید مدل‌‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ هیوندا اکسنت سدان هستید پیشنهاد می‌کنیم بیشتر به این تصمیم فکر کنید. بر اساس آزمایش‌های ایمنی که بر روی این مدل از خودروهای هیوندا اکسنت سدان انجام شده است راننده از قسمت ران، پا و زانوی سمت چپ در معرض آسیب شدید در حین تصادفات است. هیوندا اکسنت سدان از سال ۲۰۱۱ تاکنون به عنوان یکی از مرگبارترین خودروها در کشورهای مختلف دنیا به حساب می‌آید و بر اساس آمار از حدود یک میلیون دستگاه خودروی هیوندای اکسنت سدان تعداد ۱۰۴ تصادف منجر به مرگ گزارش شده است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم خودروی تراز اولی را سراغ دارید که به لحاظ امنیت زیاد نمی‌توان روی آن حساب باز کرد نام و مدل این خودرو را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساسان

      اگر کامارو الهه مرگه پس پراید و پژو و سمند و ام وی ام 110 و کیا ریو سایپا و بقیه تولیدات نه چندان داخلی چی محسوب میشن ؟ اینایی که شما لیست کردین واس ما الهه خوشبختی به حساب میان نه مرگ !

    • بدون نام

      پس پراید کو!!!؟؟؟؟؟

    • شهروز

      انصافاً
      مگه کسی تو ایران میتونه اینا رو بخره؟
      اصلا پراید خوب موستانگ بد
      ما آرزومونه سوار اینا شیم

    • بدون نام

      خودروهای داخلی جز لیست نیستن چون اصلا ماشین نیستن چهارتا چرخ و یک ورق حلبی ودیگر هیچ

    • بدون نام

      خیلی مسخره است
      وقتی یه ایرانی چند سال از عمرش رو با هزار بدبختی کار می کنه تا بتونه یه پراید مدل ۸۵ که به فرشته ی مرگ مشهوره رو بخره که سالیانه بالای چند هزار کشته ی جاده ای داره ولی باز هم میره اونو میخره تا با اون از جاده های قیامت رد بشه و شکایتش رو به خدا بکنه چون مسئولان اصلا رسیدگی نمی کنن معلومه پول داشته باشه اینا رو می خره! ۵۵ کشته در سال واسه این ماشین ها هیچی نیست هیچییییی

      پاسخ ها

      • فواد

        بله جانم توجه کنید 55 نفر تا 150 نفر در یک میلیون هست این آمار یعنی از یک میلیون تصادف 55 تا 150 نفر ولی و مربوط به خودروها و گاری ها یی ساخت داخل نیست که از هر تصادف یک نفر یعنی از یک میلیون تصادف یک ملیون کشته

    • محمد

      آقا کسی از اینا نخره ها
      برید پراید بخرید.
      تازه پراید یه مزیت داره که هیچکدوم از اینا ندارن.
      پراید یکم گاز بدید پرواز میکنه، اینا فقط رو زمین میرن.

    • حامد شریعتی

      تو رو خدا برا مقایسه هم شده آمار پراید هم تو یه ملیون نفر دربیارین دور هم بخندیم

    • Mohammad

      لامصب شما از اینا به ما بدین،کاری با ما نداشته باشید ما میخواییم با جون خودمون بازی کنیم.
      دیگه از پراید بدتر نیستن که.

    • بدون نام

      نوشته خودرو دلنواز!!!!
      پراید دلنوازه اخه!!!

    • امین

      من خیلی دوست دارم تو موستانگ بمیرم تا توی پراید

    • یه آدم

      عزیزان توجه داشته باشید گفته خودروهای دلنواز پراید کجاش دلنوازه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج