جاباما
۶۵۸۷۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رنگ قرمز در آشپزخانه، مخصوص لاغرها

رنگ قرمز یک رنگ هیجان‌انگیز و پرشور است. استفاده از این رنگ پرحرارت در فضاهای مختلف برای جلوگیری از افسردگی و سکون پیشنهاد می‌شود ولی میزان استفاده از این رنگ باید با دقت انتخاب شود.

وب سایت چیدانه: رنگ قرمز یک رنگ هیجان‌انگیز و پرشور است. استفاده از این رنگ پرحرارت در فضاهای مختلف برای جلوگیری از افسردگی و سکون پیشنهاد می‌شود ولی میزان استفاده از این رنگ باید با دقت انتخاب شود.
استفاده بیش‌ازحد از این رنگ پرشور سبب ایجاد هیجان و استرس بی‌مورد در افراد می‌شود. آشپزخانه یکی از فضاهایی است که استفاده از رنگ قرمز می‌تواند کاربرد مفیدی داشته باشد. مهم‌ترین دلیلی که از این رنگ در آشپزخانه استفاده می‌شود پرحرارت بودن و اشتهاآور بودن آن است. شما می‌توانید از این رنگ در دیوارها، کابینت، کف‌پوش و اکسسوری‌ها استفاده کنید.

رنگ قرمز در آشپزخانه، مخصوص لاغرها

کدام تناژ رنگ قرمز مناسب‌تر است؟

رنگ قرمز در آشپزخانه، مخصوص لاغرها

انتخاب رنگ قرمز با تناژ مناسب کار مشکلی است. چنانچه شما فضایی گرم و پرحرارت بخواهید باید از رنگ قرمز با تناژ نارنجی استفاده کنید. اگر هم تمایل دارید فضایی سرد و باثبات خلق کنید باید رنگ قرمز با تناژ رنگ آبی را انتخاب کنید.

تأثیر نور بر روی رنگ قرمز

رنگ قرمز در آشپزخانه، مخصوص لاغرها

اگر فضای آشپزخانه‌تان کم‌نور است حتماً از رنگ قرمز کم‌مایه‌تر و براق استفاده کنید. همچنین اگر قصد رنگ‌آمیزی با رنگ قرمز رادارید از آستر رنگ سفید استفاده کنید تا رنگ روشن‌تر باشد. چنانچه آشپزخانه پر نوری دارید می‌توانید از رنگ قرمز پرمایه استفاده کنید. شدت نور موجود در فضا رنگ قرمز را درخشان‌تر می‌کند.

دیوار فراموش‌شده در آشپزخانه

رنگ قرمز در آشپزخانه، مخصوص لاغرها

به دلیل پخت‌وپزی که در آشپزخانه صورت می‌گیرد معمولاً سقف آشپزخانه را رنگ‌آمیزی می‌کنند. این کار باعث می‌شود که به‌راحتی آثار چربی و دود ناشی از پخت‌وپز از سقف پاک شود. همین دلیل خوبی است که سقف آشپزخانه را دیوار فراموش‌شده در آشپزخانه بدانیم. یکی از رنگ‌های خوب برای سقف آشپزخانه می‌تواند قرمز باشد. رنگ قرمز پرحرارت با نقش بستن بر روی سقف بالاروندگی گرما به‌سوی بالا را یادآوری می‌کند. شما می‌توانید توسط رنگ‌آمیزی و یا با استفاده از المان‌های سقف کاذب، کل یا قسمتی از سقف را به رنگ قرمز درآورید.

انتخاب رنگ مکمل برای رنگ قرمز
رنگ قرمز در آشپزخانه، مخصوص لاغرها

توجه داشته باشید انتخاب رنگ مکمل از نکات بسیار مهم برای رنگ قرمز است. رنگ سبز یکی از مکمل‌های خوب در کنار قرمز است. همان‌طور که میدانید رنگ سبز در آشپزخانه ما را به یاد سبزی رنگ گیاهان در طبیعت می‌اندازد. همین امر سبب می‌شود فضایی خوشایند خلق شود و میل به غذا خوردن در شما بالا برود. توجه داشته باشید درصورتی‌که از اضافه‌ وزن خود نگران هستید سعی کنید در چنین فضایی کمتر حضور پیدا کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج