۵۷۴۳۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۱۰ دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان مدرن و منحصر به فرد باشد و یا اینکه از آشپزخانه هایی با رنگ کرم – قهوه ای خسته شده اید ، خبر خوبی برایتان داریم .

وب سایت خانه طرح: اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان مدرن و منحصر به فرد باشد و یا اینکه از آشپزخانه هایی با رنگ کرم - قهوه ای خسته شده اید ، خبر خوبی برایتان داریم . در این بخش قصد داریم سری به آشپزخانه های رنگی مدرن بزنیم و تا حدی از طراحی آشپزخانه های روتین کرم و قهوه ای فاصله بگیریم . در این زمینه ، ۱۰ مدل طراحی آشپزخانه مدرن با رنگ بندی های مختلف را آماده کردیم. با خانه طرح همراه باشید .

۱- به طور قطع در طراحی آشپزخانه های رنگی ، طراح آرشیتکت می بایست جسارت بیشتری در بکارگیری و استفاده از رنگ ها را به خرج دهد . گاهی اوقات رنگ بندی کابینت ها می تواند خنثی باشد و در عوض پس زمینه ( فاصله میانی کابینت بالا و پایین ) با رنگ های شاد و مهیج رنگامیزی شود . در تصویر بالا شاهد استفاده از این تکنیک رنگ آمیزی هستیم .

10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

۲- یکی از ویژگی های رنگ بنفش عمق گرایی و حس کنجکاوی درونی آن است و شاید بسیاری از کاربران بخواهند سری به داخل کشوی کابینت ها بزنند !!! جهت استفاده از رنگ بنفش ، یک کف سازی روشن می تواند به هرچه بهتر دیده شدن کابینت ها کمک کند . در تصویر بالا ، ترکیب کابینت های با رنگ بندی سفید و بنفش ، تعادل رنگی قابل قبولی را نمایش می دهد . کابینت سفید در پس زمینه تیره و کابینت بنفش در پس زمینه سفید خودنمایی می کنند .

10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

۳- یک ایده خاص و تحسین برانگیز !!! فضای داخلی آشپزخانه با رنگ بندی زرد از سایر فضاهای داخی متمایز شده است . نکته قابل توجه هماهنگی هارمونی کف پوش چوبی با رنگ آشپزخانه (زرد) است که هر دو به هامورنی گرم اشاره می کنند .

10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

۴- رنگ قرمز یکی از چالش برانگیزترین و ریسک پذیرترین رنگ هایی است که در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می تواند مورد استفاده قرآر گیرد . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کند از ترکیب ۲ رنگ سفید و قرمز برای دیزاین داخلی آشپزخانه استفاده شده که نتیجه آن ، آشپزخانه ای مدرن پویا و شاد است .

10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

۵- در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه فوق از ترکیب رنگی سفید و نارنجی استفاده شده که حس فضایی پویا و نشاط آور را به کاربر منتقل می کند .

10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

۶- در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه از کابینت هایی با رنگ سبز روشن و سفید استفاده شده . همچنین در جهت تعادل رنگی ، کف سازی استفاده شده دارای رنگ تیره است .

10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

۷- باز هم رنگ سبز اما این بار به شکلی متفاوت از رنگ سبز در طراحی دکوراسیون آشپزخانه انجام شده است . در این آشپزخانه شاهد استفاده از رنگ سبز در فاصله بین کابینت ها و روی کابینتی هستیم . در مقابل رنگ استفاده شده برای خود کابینت ها سفید است تا استفاده از رنگ سبز نمایه مثبت خود را ایفا کند .

10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

۸- در فواصل بین ۲ کابینت از رنگ قرمز استفاده شده که دارای انعکاس زیادی نیز هست . استفاده از لامپ های هالوژن به این خودنمایی افزوده است و حس یک کابینت مدرن را دوچندان کرده است .

10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

۹- در آشپزخانه بعدی از کابینت هایگلاس با تم آبی آسمانی و کف و بدنه سفید استفاده شده و حس یک آشپزخانه جزیره مدرن را به کاربرانش منتقل می کند .

10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ

۱۰- در آخرین طرح سری به آشپزخانه چوبی زدیم که از رنگ زرد در فواصل کابینت ها استفاده شده . تعادل هارمونی رنگ ها در این آشپزخانه به خوبی رعایت شده است . در پایان منتظر نظرات شما کاربران گرامی هستیم در خصوص طراحی داخلی آشپزخانه هستیم .
10 دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه‌ی رنگارنگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج