۶۶۹۱۴۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کشف لاشه پلنگ در شاهرود صحت ندارد

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شاهرود با تاکید بر اینکه خبر کشف یک لاشه پلنگ در منطقه خوش ییلاق شاهرود تائید نمی شود، گفت: از رسانه ها می خواهیم در انتشار اخبار عجله نکنند.

خبرگزاری مهر: علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به انتشار تصویر لاشه یک قلاده پلنگ مربوط به منطقه خوش ییلاق شاهرود در فضای مجازی بیان کرد: این تصویر متعلق به شخصی است که لاشه پلنگ را در زمستان سال گذشته در کوه های بکری شهر دَرَق جاجرم در استان خراسان شمالی پیدا کرده که به دلیل نامعلومی متلاشی شده است.

وی افزود: در همان زمان به اداره محیط زیست گرمه و جاجرم موضوع اطلاع داده شده که از آن اداره برای شناسایی و بررسی لاشه کارشناسانی حضور پیدا کردند و همان زمان لاشه به بجنورد انتقال داده شده است.

رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود گفت: خبر مندرج در برخی رسانه ها نیز مربوط به سال گذشته است که ارتباطی با استان سمنان ندارد و این شائبه در فضای مجازی که مرگ پلنگ بر اثر حمله سگ های گله بوده است قویاً رد می شود چرا که پلنگ حیوان قوی است که به راحتی سگ را شکار می کند و از سوی دیگر بقایای لاشه نشان می دهد مرگ پلنگ به دلیل پیری یا مریضی بوده است.

ساعاتی پیش برخی رسانه های محلی و استانی خبر از کشف لاشه پلنگ در خوش ییلاق شاهرود داده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      در شگفتم و در عجبم از دل خرسند آدمیان در روزگاری که انسان ها یکدیگر را به خاطر اهداف خود سلاخی و تکه تکه می کنند و به نوزاد و پیر و جوان و نوچوان و خردسال هم نوع خود رحمی ندارند انتظار چیست؟اما در همین روزگار بی رحم عده ای هم به دنبال حفظ بقای حیوانات هستند و نمی دانم برای مطرح شدن در رسانه ها پیگیر اخبار محیط زیستی هستند یا رفاه بیش از حد یا واقعا حس مسئولیت؟ !!!هر کدام را حساب می کنم توجیه نمی شوم چون جان هم نوع ارزش و جای دفاع و دلسوزی بیشتر دارد

    • شکیبه

      چی صحت داره؟! هر خبری راتکذیب میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج