این مامه کاری به چرکپولیس کنه که ماماناشون به حالشون گریه کنن
خخخخخ
پاسخ ها
بدون نام
خخخخخخخ
بدون نام
اخه کیسه تنان مگه شما رقیب پرسپولیس هستین که کری میخونین یا در حد پرسپولیسین عامو برین با رقباتون کری بخونین
پاسخ ها
بدون نام
لنگی اینقدر گیج شدید که دربی یادت رفته
تهی یه کم به اون مغز نداشتت فشار بیار
بدون نام
لنگ سوراخه
بدون نام
میگن منقاروند رفته تو خودشو گم و گور کرده
بدون نام
بازیکنی که پانزده ماه گذشته یه گل زده این کیسه ایهای بیچاره رو دلشون رو خوش کرده , باشه دلتون خوش باشه به همین مامی تون بلکه یکی دو پله تو جدول بیایید بالا , اختلافتون با سرورتون هم از 19 امتیاز برسه به 16 امتیاز چون 16 شیش داره شما هم به شیش خیلی علاقه دارید خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بدون نام
هواداران پرسپولیس سرور کیسه توجه کنند شان و احترام خودتون رو پایین نیارید کیسه اصلا عددی نیست که براش کری بخونید , اونها نه در کورس قهرمانی هستند و نه در پنج تیم بالای جدول , چکار دارید بذارید با این بازیکنان جدید یه مدت دلشون خوش باشه , بیچاره ها رو اذیت نکنید گناه دارند
علی
هر جا میری کیسه ها از شدت سوزش سوختگی شدید گرفتن.آخه با این آتوآشغالا میخوان با تیم اول آسیا پرسپولیس کل کل کنید؟
نظر کاربران
خوراکش بیرامونده
خخخخخخخخخ بلکه با این آقای تیام آخر فصل حداقل کیسه شیششششششششم بشه
عالیه ایشالله تو استقلال بدرخشه
ششمی بدون دخالت فدراسیون خیلی بهتر از قهرمانی لابی بازی
لنگی بی لیاقت
احمق بی صیانت
ظاهرا بازیکن گل زنی باید باشه ولی حالا با چه قیمتی خریداری شده و بعدا چ دردسرایی برای اسدقلال درست کنه خدا داند،،،خخخخخ
لنگی جان منطق داشته باش سطح بالای بازیشو اعتراف کن. انسان باشیم
آهای لنگیها دارید خودتونو خراب میکنین
ایزی لایف بدیم خدمتتون
این مامه کاری به چرکپولیس کنه که ماماناشون به حالشون گریه کنن
خخخخخ
پاسخ ها
خخخخخخخ
اخه کیسه تنان مگه شما رقیب پرسپولیس هستین که کری میخونین یا در حد پرسپولیسین عامو برین با رقباتون کری بخونین
پاسخ ها
لنگی اینقدر گیج شدید که دربی یادت رفته
تهی یه کم به اون مغز نداشتت فشار بیار
لنگ سوراخه
میگن منقاروند رفته تو خودشو گم و گور کرده
بازیکنی که پانزده ماه گذشته یه گل زده این کیسه ایهای بیچاره رو دلشون رو خوش کرده , باشه دلتون خوش باشه به همین مامی تون بلکه یکی دو پله تو جدول بیایید بالا , اختلافتون با سرورتون هم از 19 امتیاز برسه به 16 امتیاز چون 16 شیش داره شما هم به شیش خیلی علاقه دارید خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هواداران پرسپولیس سرور کیسه توجه کنند شان و احترام خودتون رو پایین نیارید کیسه اصلا عددی نیست که براش کری بخونید , اونها نه در کورس قهرمانی هستند و نه در پنج تیم بالای جدول , چکار دارید بذارید با این بازیکنان جدید یه مدت دلشون خوش باشه , بیچاره ها رو اذیت نکنید گناه دارند
هر جا میری کیسه ها از شدت سوزش سوختگی شدید گرفتن.آخه با این آتوآشغالا میخوان با تیم اول آسیا پرسپولیس کل کل کنید؟