هرهرنخنددندونات میریزه لنگی قیمت این دوتابازیکن جدیداندازه کل باشگاه پرسپولیسه بازی برگشت که4تابخوری ساکت میشی
تاجی ام
هافبک خوبیه
بدون نام
کجاس اینجا؟محلاته قبرس باید باشه فک کنم،،،امان ازین کیسه کشاا،،،خخخخخ
میلاد تاجی
برو بابا لنگی......ت فعلا برو با اون ستاره قلابیت حال کن ..تورو چه به تاج کبیر کوچولو
بدون نام
ای جان
شوتاش ناب
دروازه ویرانونده سوراخه که هی بهش بخندیم . هی بهش بخندیم.
بدون نام
کیسه ها الکی دلتون خوش نباشه با همین فیلمها بازیکن قالب می کنند صبر کنید در زمین ببینید که این بازیکن هم مثل بقیه بازیکنهای خارجی که آوردید بلد نیست یه بغل پا بزنه , الکی خوشها
بدون نام
برادران چرکپولیس لطفا بگیدستاره قلابی کجا میفروشن
بدون نام
Happy. ..Happy. ....Happy
اییییییییووووول بویان سه شاخ.......
دربی 86 هم یکی میندازه تو سه شاخ علی بیرو بامیدخدا.....
نظر کاربران
کیسه با این خریدهای جدید دیگه حداقل شیششششششششم میشه خخخخخخخخخ
پاسخ ها
لنگی
یکی واسهی منقاروند کنار گذاشته
ایول به نظربدردبخورمیاد
آفتابه ولنگ وکیسه نمادچرکپولیسه ...صدرندیده های بدبخت ... عقده ای ترازلنگیاندیدم
هرهرنخنددندونات میریزه لنگی قیمت این دوتابازیکن جدیداندازه کل باشگاه پرسپولیسه بازی برگشت که4تابخوری ساکت میشی
هافبک خوبیه
کجاس اینجا؟محلاته قبرس باید باشه فک کنم،،،امان ازین کیسه کشاا،،،خخخخخ
برو بابا لنگی......ت فعلا برو با اون ستاره قلابیت حال کن ..تورو چه به تاج کبیر کوچولو
ای جان
شوتاش ناب
دروازه ویرانونده سوراخه که هی بهش بخندیم . هی بهش بخندیم.
کیسه ها الکی دلتون خوش نباشه با همین فیلمها بازیکن قالب می کنند صبر کنید در زمین ببینید که این بازیکن هم مثل بقیه بازیکنهای خارجی که آوردید بلد نیست یه بغل پا بزنه , الکی خوشها
برادران چرکپولیس لطفا بگیدستاره قلابی کجا میفروشن
Happy. ..Happy. ....Happy
اییییییییووووول بویان سه شاخ.......
دربی 86 هم یکی میندازه تو سه شاخ علی بیرو بامیدخدا.....