adexo3
۶۹۵۳۳۸
۲۳ نظر
۵۰۰۲
۲۳ نظر
۵۰۰۲
پ

مخالفتِ دایی، نرمشِ شفر و خشمِ برانکو

درخواست کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران مبنی بر در اختیار گرفتن بازیکنان ملی‌پوش از تیم‌های باشگاهی ابعاد مختلفی خواهد داشت.

ورزش سه: درخواست کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران مبنی بر در اختیار گرفتن بازیکنان ملی‌پوش از تیم‌های باشگاهی ابعاد مختلفی خواهد داشت.


همانطور که انتظار می‌رفت سوال اصلی خبرنگاران از مربیانی که امروز در سازمان لیگ درباره بازی های فردا صحبت می‌کردند درباره حرف‌های شب گذشته کی‌روش بود که با پاسخ‌های مختلفی همراه شد.

بین مربیان برانکو ایوانکوویچ مهمترین واکنش را به کی‌روش داشت و حتی شاید بیش از حد ممکن تند رفت. او در مصاحبه خود درباره لژیونرهای ناآماده تیم‌ملی صحبت کرد و همچنین مرخصی‌های متوالی کی‌روش را مورد نقد قرار داد. در عین حال علی دایی نیز با احترام نسبت به کی‌روش گفت که بازیکنانش را در اختیار وی قرار نخواهد داد و وینفرد شفر با وجود مخالفت با حرف‌های کی‌روش جملاتش را طوری انتخاب کرد که در جنگ سرمربی تیم‌ملی و مربیان باشگاهی سهیم نشود.

شفر در نشست خود اعلام کرد که انتظار دارد در جلسه‌ای با حضور کی‌روش درباره این مشکل صحبت کند اما از آنجایی که سرمربی تیم‌ملی هرگز روی خوشی به جلسه با مربیان باشگاهی نشان نداده ممکن است این واکنش تنها یک پاسخ احتیاط آمیز به حرف‌های کی‌روش باشد؛ اگرچه ممکن است کی‌روش باتوجه به نرمش شفر برای او سهمیه ویژه‌ای در نظر بگیرد که این مساله به سود این سرمربی و تیمش خواهد بود.

با هم واکنش این سه مربی که به همراه ذوب‌آهن بیشترین سهمیه را در بین بازیکنان تیم‌ملی دارند، مرور می‌کنیم.

واکنش شفر: باید با کی‌روش همراهی کنیم

من فقط درباره استقلال باید صحبت کنم و سرمربی سایر تیم ها نیستم. من در سه کشور سرمربی تیم ملی بودم و این راحت نیست که بازیکنان هر روز در باشگاه هستند و تنها چند روز در تیم ملی هستند. منظور کی روش را متوجه می شوم اما باید بگویم بازیکنان استقلال موضوعات زیادی را یاد گرفتند و برای حضور در جام جهانی آماده هستند. موفقیت تیم ملی و باشگاه ها برای فوتبال ایران اتفاق خوبی است. باید با کی روش همراهی کنیم و به دنبال برگزاری جلسه ای با او هستم تا دور یک میز بنشینیم. در جام جهانی 2002 با تیم ملی کامرون این کار را انجام دادیم و با مربیان باشگاهی صحبت کردیم تا چه کاری انجام دهیم که وضع تیم بهتر شود. باید با کی روش صحبت کنیم تا چه کاری انجام دهیم که بهترین تیم ملی به روسیه برود.

واکنش علی دایی: با احترام مخالفم

خوشبختانه یا بدبختانه نتوانستم بازی را ببینم و اظهارات آقای کی‌روش را هم نشنیدم که بخواهم درباره‌اش نظر بدهم. نظر ایشان محترم است اما ما به بازیکنانمان احتیاج داریم. پنج بازی حساس پیش رو داریم و می‌خواهیم در این بازی‌ها نتیجه بگیریم. مطمئن باشید ما همیشه با تیم ملی همکاری کرده‌ایم و می‌کنیم اما الان زمانی نیست که بازیکنانم را ۴۰ روز در اختیار تیم ملی قرار دهم چرا که می‌خواهم از بازیکنانم به نحو احسن استفاده کنم. با احترامی که برای او و تصمیماتش قائلم، فکر نمی‌کنم بخواهد از ۴۰ روز قبل از جام‌جهانی بازیکنان را در اختیار بگیرد. آقای کی‌روش بعد از آخرین بازی ما در اردیبهشت، زمان کافی خواهد داشت.

واکنش برانکو: بعد از بازی فردا به مرخصی می‌روم!

اگر درست متوجه شده باشم بعد از بازی فردا باید به مرخصی سالانه برویم. قراردادم طوری است که تنها ۳۰ روز می‌توانم به مرخصی بروم. ظاهرا بازیکنان لژیونر خیلی آماده‌اند و مثل این که پرواز می‌کردند. آزمون، طارمی و انصاری‌فرد در بازی دیروز پرواز می‌کردند و بعد از نیم ساعت آن‌ها را در بازی نمی‌دیدم. آیا بازیکنان لژیونر هم در آن ۴۰ روز به اردوی تیم ملی می‌آیند؟ این را کی‌روش از کجا می‌داند که بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ داخلی نمی‌توانند جلوی رونالدو ۱۰ بار به آسمان بپرند؟‌ تیم ملی دو جلسه تمرین داشته است. در دو جلسه چطور می‌توان این‌ها را تشخیص داد. من پاسخ این‌ها را نمی‌دانم و تنها سوال می‌پرسم. حتما می‌خواهد تمرین پرش بکنند تا بتوانند سر بزنند. نمی‌دانم شاید شما (خبرنگاران) پاسخ این سوال‌ها را بدانید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شفر ، خوب مالش سرمربی قبلی رو ادامه میده...

    • M. f

      این دلال موزامبیکی از قصد دفاع رو ضعیف چید که بگه بازیکنای لیگ ضعیفه اگه به 100تا مربی بگی بین سیدجلال و خانزاده یکی انتخاب کن بدون کوچکترین شکی سیدجلال انتخاب100نفرشون هستش چرا باید استقلال و پرسپولیس باید نصف بازیکنای خوبشو نداشته باشه اونم توی لیگ قهرمانان

    • بدون نام

      پرسپولیس 3 فصله بابدنسازی عالی توصدرلیگه استقلال 6 ماهه باآمدن شفر بابدنسازی عالی تیمی قوی شده
      مگه میشه بدنسازی برانکوشفراشکال داشته باشه بااین دوتیم کوبنده

      کیروش ازحالا داره سناریومینویسه واسه ناکامی احتمالی تیم ملی توجام جهانی
      نبایدمربیان لیگ مثل فدراسیون بهش باج بدن
      کیروش سالی 10 میلیارمیگیره وظیفه داره تیم ملی روببره دوره بعد بااینهمه اردو وگرنه چراچندین برابرمربیان قبلی تیم ملی پول میگیره
      متاسفانه بهانه گیری کیروش بزدل خیلی وقته واسه مردم روشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا داره سناریو مینویسه که باختهاش رو توجیه کنه طبق معمول!

    • بدون نام

      از همین حالا کی روش میخواهد شکست در جام جهانی را توجیح کنه

    • بدون نام

      لیگ روبهترفدراسیون تعطیل کنه تاکیروش بزدل اینقد ازموفقیت برانکو شفر حسادت نکنه

    • بدون نام

      کیروش تظمین بده تیم ملی توجام جهانی میره دوره بعد
      مطمعن باشیدهمه مربیای لیگ بازیکناشون24 ساعته میدن به کیروش
      ولی کیروش دلال وجود اینکارو نداره

    • بدون نام

      هیچ فدراسیونی به هیچ مربی اینقد باج نمیده
      تاسف واسه فدراسیون واسه باج دادن به یه دلال که اسم مربی روداره

    • بدون نام

      کیروش فقط دنبال بهونه واسه شکست تو جام جهانی هستش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش دلال حتما بازی اسپانیا با آرژانتین دیده ترسیده داره فیلم بازی میکنه.

    • بدون نام

      آقای کیروش نییت شون خیره ..احتمالا تو فامیل کسی بیکار دارن میخوان مشغول بکارشون کنند بیارن تیم ملی، احسنت البته من روز مزد با دلار نمیدونم روزی چند میشه ولی از بیکاری بهتره ۴۰ روز خوبه،احسنت

    • مهمه خیلی مهمه

      به نظر شما بهتر نیست کیروش به جای بازیکنای داخلی بگرده مشابه خارجی یا دورگه رو پیداکنه؟ اینقدر هم لیگ ایران و مربیان ما رو نکوبه؟ بالاخره ما که آخرش با یه شوت ، سه امتیازو از دست میدیم. چرا اینقدر صغرا کبرا می چینه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شفر هم مثل منصوریان چاپلوسه .تیم ابکی همشون اینجورین

    • بدون نام

      این کیروش زیاده خواااااه..بهانه جو

    • فرشاد

      خاک بر سر این فدراسیون که شده بازیچه یک پول پرست بهانه جو برای شکستهای احتمالی

    • A.IB110

      اگه فدراسیون غیرت داشته باشه دهن همه رو میبنده و به کیروش کبیر اجازه میده هرکار صلاح بدونه بکنه اگه کیروش میگه بازیکنا آماده نیستن حتما همینطوره.چرا الکی تعصب بازی در میارین؟
      چشاتو واکنین ببینین حق با کیروش کبیره.

      پاسخ ها

      • M. f

        تو باید دهنتو ببندی که فرق کبیر و صغیر نمیدونی معلومه با این متنایی که میزاری هیچی حالیت نیست فقط یه کبیر یاد گرفتی

    • بدون نام

      شفر چاپلوس

    • ياران

      منشاء این افراد که چند نفر بیشتر نیستند شارلاتان بازی در ميارن وتوهين به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران میکنند آقای مایلی و قلعه وذوالفغار و برانکار وکریمی مردم ایران شخصیت پلید شما را فراموش نمی کنند، خجالت بکشید اينهمه حسادت و دشمنی بخاطر پیشرفت فوتبال ایران یا موفقیت وکاردانی سرمربی فهیم تیم ملی ایران جناب آقای کیروش هست،

      پاسخ ها

      • M. f

        اتفاقا همه اونارو می‌شناسن و میدونن حق با اوناست چرا این درخواست از بازیکنایی که جای دیگه هستن نمیکنه چونکه میدونه آدم حسابش نمیکنن و چرت وپرت میگه همین طارمی یه ماهه رفته قطر درعرض یه ماه شد رونالدو همونم برانکو بدنسازی شو کرده پس الکی از کی‌روش دفاع نکنین

    • بدون نام

      دستم بهش برسه اینقدر میزنمش ....

    • a

      اینا توجیح ناکامی درجام جهانی است که کیروش داره پیش دستی میکنه وبااین بهانه هابه شعور همه ایرانیان میخنده خودش هم میدونه که ۴۰ روز لیگ رانمیشه تعطیل کنی وبازیکنان رادراختیارش بذارن

    • سعید

      آقایاخانم یاران.اینقدغریبه پرست وزلیل نباش داری خودت به هم کف وهم وطن خودت توهین میکنی چندبارقبلی که رفتیم جام جهانی باکی رفتیم باکدام مربییان رفتیم کی به بربیان داخلی اینقدوقت وامتیازدادین امثال شماهمش عرب پرستانی اجنبی پرستانی مثل شمازدین توسرخودتون که حالایه مربی که داره پول من وشمارومیبره اینجوری زبون درازی میکنه آقای کیروش دفاع روضعیف چیدی خانزاده کجابازی بلده سیدجلال روچرابازی ندادی دوتابازیکن باتجربه استفاده کن اقای کی روش حرفات کاملابوی نفاق میده میخوای ازبازیکنان پرسپولیس دعوت نکنی جهنم ولی کل بازیکنان لیگ ومربیان لیگ روزیرسوال نبر.همون لژیونرهات آقای محمدیت گول به خودی روزدآقای کیروش همون طارمیت هنوزکه دیری نیست رفته اونم کشورهای عربی فقط بخاطرپول یعنی بهمین زودی شده اسطوره وشده فعال سردارت که همش مسدوم هست وبقیه لژیونرهات پس حرف مفت نزن آقای کیروش یه مربی جوابت رومیده اونم برانکوهست که حرفش رورک میزنه ترسوی زبون بازفهمیدی که توان بازی بااسپانیانداری دست پیش گرفتی که پس نیفتی.اگه پیامم پخش نشه معلومه شماباآقای کیروش هم عقیده هستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج