۷۰۱۴۵۲
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

وزیر نیرو: جامعه بدمصرفی هستیم

اردکانیان گفت: با این اقلیم خشک باید در شیوه‌های مصرف تجدیدنظر کنیم، در غیر این صورت با چنین روندی، آینده فرزندانمان به مخاطره می‌افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو؛ رضا اردکانیان، وزیر نیرو امروز در سفر به خراسان رضوی و در آیین بهره‌برداری از طرح‌های آب و فاضلاب شهر مشهد اظهار کرد: امروز ۱۸ طرح مهم در عرصه آب و فاضلاب با سرمایه گذاری بیش از ۸۰ میلیارد تومان در مشهد آغاز شده که می‌تواند تحول مناسبی در این بخش ایجاد کند.

وی افزود: عرصه مدیریت آب یکی از عرصه‌هایی است که هر کس توفیق هر نوع فعالیتی در این عرصه را داشته باشد می‌تواند امیدوار باشد از عمرش به میزان توانمندی‌ها، تلاش و فعالیتش بهره لازم را برده و آثار آن را نسل‌های آینده ببینند.

اردکانیان ادامه داد: در عرصه آب و برق و منابع زیست محیطی باید در پی تدابیری باشیم تا امسال را به عنوان سالی به یاد ماندنی از حیث تحولاتی که به ثمر می‌رسانیم یا آن‌ها را آغاز می‌کنیم در تاریخ کشور ثبت شود.

وزیر نیرو ادامه داد: دستگاه‌های مسئول در کشور باید به فکر تامین منابع جدید آبی از هر طریق ممکن باشند ولی این امر نباید موجب شود که تلاش خود برای اصلاح شیوه‌های مصرف، از نظر دور بداریم. فرصت خیلی کم است و در شرایطی که جمعیت به ۱۰۰ میلیون خواهد رسید، با این اقلیم خشک حتما باید در شیوه‌های مصرف تجدیدنظر کنیم؛ در غیر این صورت با چنین روندی، آینده فرزندان ما را به مخاطره خواهد انداخت.

وی افزود: معمولا در دوره‌های پیشین که با خشکسالی مواجه بوده‌ایم در یک قرارداد نانوشته به جای اینکه به شیوه مصرف بپردازیم، موضوع تامین منابع جدید آب، ما را از اصلاح شیوه‌های مصرف دور نگه داشته است.

وزیر نیرو با بیان اینکه امسال علاوه بر رشد مصرف انرژی، از آب کمتری در سد‌ها برای تولید انرژی برقابی برخوردار هستیم، گفت: در این زمینه مردم باید با همکاری خود در زمینه مصرف انرژی شرایطی را فراهم کنند که بتوانیم تابستان امسال را با آرامش بیشتری سپری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه مصرف آب نمره قابل قبولی نداریم و جامعه بدمصرفی هستیم، افزود: امروزه دستگاه‌های اجرایی برای فرهنگ‌سازی در این بخش وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند.

اردکانیان در پایان گفت: سالانه بیش از چهار میلیارد مترمکعب پساب در کشور تولید می‌شود که می‌توان پس از تصفیه آن را برای تغذیه سفره‌های زیرزمینی و مصارف مختلف از جمله بخش کشاورزی و آبیاری فضای سبز کشور مورد استفاده قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جامعه بد مصرفی هستیم اما شماها هم‌مدیران نالایق و مفت خوری هستین

    • بدون نام

      اره مردم بدی هستیم. ....

    • بدون نام

      درستش اینه:جامعه ی بی مصرفی هستیم! تنبل خودخواه حسود بی عرضه پر توقع بهانه گیر....

    • بدون نام

      ن مسئولین بد مصرفی داریم آره! اختلاس گرا

    • بدون نام

      نگران نباشید اگر نعمت های خدا در راه خیر و مردم صرف شور حتما خدا نعمتهایش را زیاد خواهد کرد ولی در حال حاضر زحمت کشاورزان یه جیب دلالان میرود وبرای همین نعمت های خدا کم شده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلال هم پسر عموی همین کشاورزه که چند سال قبل اومده شهر

    • بدون نام

      بد مصرفیم یا بد مسئولین

    • بدون نام

      جناب وزیر
      تو هر زمینه ای که بخواد بحث کارشناسی بشه هزار عیب و ایراد از توش درمیاد و مشخص میشه که کار اصولی و زیربنایی و علمی براش انجام نشده

      فقط خواستم یادآوری کنم که همه چی مون به همه چی مون میاد!!

    • بدون نام

      حتما باز هم مردم مقصر هستند
      لابد مدیریت و اموزش هیچ نقشی در این موضوع ندارند اگر هم دارند بسیار کم و درحذ چند درصد هست

    • ع

      بدمصرفیم ولی شما جیب مارانزن که حال ما خرابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج