اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۴۷۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چالش دردآور انجام فوتبال پاک!

مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مراحل حساس رسیده است.

خبرآنلاین: مسابقات لیگ دسته اول به روزهایی پراسترس رسیده است. اینکه کدام تیم لیگ برتری می شود، نیاز به بازی پاک رقبا دارد. پیچیدگی خاصی بر بازی ها حاکم شده است. در هفته ای که گذشت، عادل فردوسی پور با تمجید از ملوان انزلی و بازی های این تیم با ریشه هویت دار برابر رقبای بالای جدولی، دست به انتقاد از علی لطیفی و تیم اکسین زد که بدون سرمربی و بازیکن اصلی به شیراز رفتند.

این هفته اما در شیراز بازی مهمی برگزار شد. فجر که حساسیت های زیادی درباره اش بود، در خانه مغلوب مس کرمان شد. تیمی که بعد از تغییرات مدیریتی در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است. مس کرمان در بازی با نساجی و نفت مسجد سلیمان، قربانی اشتباهات فاحش داوری شد اما نبود رسانه های اثرگذار مثل ۹۰ در پرداختن به این اشتباهات، سبب شد تا کسی درباره این رخدادهایی که حق مردم شهر کویری را برای صعود به لیگ برتر پایمال کرد، چیزی نگوید .

اما این تیم بعد از باختن شانس صعود، باز مردانه جنگید. برابر تیم قعر جدولی ماشین سازی در تبریز به پیروزی رسید. بادران را در خانه از دور صعود خارج کرد و درحالی از بردن این بازی محروم شد که در دقیقه ۹۳ بازی، مهاجمش را جلوی دروازه خالی شارژ کردند!

در شیراز این تیم درحالی که از سوی تیم های شمالی زیر فشار بود و شیرازی ها هم تا بن دندان مسلح برای پیروزی آمده بودند، در تمام طول ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بود و در نهایت هم سزاوارانه بازی را برد اما در طول ۹۰ دقیقه بارها با دشنام و تهمت از سوی بازیکنان تیم بازنده روبرو شد که چرا فوتبال پاک بازی می کنند. چرا راه نمی دهند و چرا آنها دارند بازی را می برند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج