اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۵۸۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

از اتفاق برای نوه جهانگیری تا شایعه فرار مرتضوی

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: نوه اسحاق جهانگیری که در یک مسابقه تلویزیونی شرکت کرده بود، زمانی که تا بردن جایزه چند ۱۰۰ میلیونی این مسابقه فقط به اندازه یک سوال ساده فاصله داشت، از ادامه آن انصراف داد. در این بخش، مجری مراسم از ایشان پرسید: آیا فیل‌ها پرواز می‌کنند؟ و نوه آقای جهانگیری بدون آنکه که به این سوال پاسخ دهد صحنه را ترک کرد.

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: نوه اسحاق جهانگیری که در یک مسابقه تلویزیونی شرکت کرده بود، زمانی که تا بردن جایزه چند ۱۰۰ میلیونی این مسابقه فقط به اندازه یک سوال ساده فاصله داشت، از ادامه آن انصراف داد. در این بخش، مجری مراسم از ایشان پرسید: آیا فیل‌ها پرواز می‌کنند؟ و نوه آقای جهانگیری بدون آنکه که به این سوال پاسخ دهد صحنه را ترک کرد. ایشان فردای آن روز ضمن گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این اتفاق گفت: ولمون کن داداش! چهل و خرده‌ای سال قبل بابابزرگ ما تو مناظره‌اش از اینکه قیمت ارز نباید یک شبه بالا بره و باید ثابت بمونه حرف زد، سال بعدش و در زمان مسئولیت خودش، قیمت ارز ثابت که نماند هیچی، مثل موشک هم رفت بالا! و این یعنی ما کلا خانوادگی شانس نداریم! دیروز هم اگر من توی تلویزیون و جلوی چشم میلیون‌ها بیننده می‌گفتم فیل‌ها نمی‌توانند پرواز کنند، سال دیگه همین موقع شاهد مهاجرت دسته جمعی فیل‌های پرنده در کنار لک‌لک‌ها به نواحی گرم زمین بودیم!

کریس رونالدو ، فوتبالیست معروف۴۰سال قبل در گفت‌وگو با خبرنگاران ورزشی اعلام کرد مشغول بررسی پیشنهادهای کاری است که برای دوران بازنشستگی به ایشان رسیده و ایشان به احتمال زیاد یکی از پیشنهادهای کار در کشور ایران را می‌پذیرد. رونالدو درباره این که این پیشنهادهای کاری چی هستند، گفت: با توجه به گل‌های زیبایی که در دوران جوانی روی قیچی برگردون‌هایم می‌زدم، چند شغل مرتبط با قیچی از ایران به من پیشنهاد شده که هم می‌تواند درآمد خوبی برایم داشته باشد هم حضور قیچی در آن‌ها تداعی کننده روزهای اوجم در فوتبال است. ایشان درباره این که این شغل‌ها چی هستند حالا؟ گفت: عرض کردم که... پیشنهاد زیاد است... از قیچی کردن صحنه‌های مساله‌دار در فیلم‌هایی که قرار است از تلویزیون پخش شود گرفته تا کار کردن در پیام‌رسان‌های داخلی و نظارت قیچی به دست بر پخش رادیویی برخی مذاکرات که به صورت زنده پخش می‌شود و قیچی کردن ربان‌های افتتاحیه طرح‌های مهم توسط مسئولان از طریق قیچی برگردان!

هاچ زنبور عسل، دختری به نام نل و حنا دختری در مزرعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند هر چه دنبال مادران گمشده‌شان گشتند کافی است و امضاکنندگان این بیانیه از امروز فقط دنبال سعید مرتضوی می‌گردند که از۴۰ سال قبل طوری ناپدید شده که انگار آب شده و رفته توی زمین! این شخصیت‌های کارتونی ابراز امیدواری کردند با استفاده از تجاربی که در جست‌وجوی مادران‌شان کسب کردند بتوانند هر چه زودتر سعید مرتضوی را پیدا کنند. در همین رابطه شخصیت کارتونی زبل‌خان هم پس از این بیانیه، در نامه سرگشاده‌ای از این شخصیت‌های کارتونی درخواست کرد به مردم وعده الکی ندهند چون حتی او هم که زبل‌خان است و همه می‌دانند: زبل خان این جا، زبل خان آنجا، زبل خان همه جا! از سعید مرتضوی بی‌خبر است چه برسد به یک زنبور و دو تا دختر بچه! در همین رابطه یکی از مسئولان صدا و سیما شایعه فرار مرتضوی در پوشش سریال کارتونی مهاجران به استرالیا را به شدت رد کرد و گفت: بنده خودم دوباره این کارتون را دیدم... شخصیتی که درباره او شایعه پراکنی شده آقای پتیبل نام دارد که به هیچ‌وجه هیچ ربطی به متهم فراری ما ندارد جز این که مردم دل‌شان از تنبیه شدن هر دو، خنک می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج