جاباما
۷۰۶۱۱۷
۶ نظر
۵۰۶۰
۶ نظر
۵۰۶۰
پ

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۱)

ما هالیوود را به داشتن ستاره های جذابش می شناسیم اما گاهی برخی از ستاره ها ریسک می کنند و خودشان را برای بازی در یک نقش، به زشت ترین حالت ممکن در می آورند. آنها گاهی آنقدر گریم می کنند که چهره شان برای هوادارانشان قابل تشخیص نیست. در واقع چیزی که در این شرایط برایشان اهمیت دارد، فرو رفتن در نقش شان است نه زیبایی ظاهری شان.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ما هالیوود را به داشتن ستاره های جذابش می شناسیم اما گاهی برخی از ستاره ها ریسک می کنند و خودشان را برای بازی در یک نقش، به زشت ترین حالت ممکن در می آورند. آنها گاهی آنقدر گریم می کنند که چهره شان برای هوادارانشان قابل تشخیص نیست. در واقع چیزی که در این شرایط برایشان اهمیت دارد، فرو رفتن در نقش شان است نه زیبایی ظاهری شان. اگر دوست دارید بدانید کدامیک از ستاره های جذاب برای بازی در نقش هایشان تغییر ظاهر داده و بسیار زشت شدند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. برد پیت - «12 میمون»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۱)
مرد اول سینمای هالیوود، برد پیت، در نقش هایی که به عهده می گیرد غیر قابل پیش بینی است. به عنوان مثال چهره او در فیلم «۱۲ میمون» قابل تشخیص نیست. او در این فیلم یک بیمار روانی است با چشم هایی چپ و برآمده که حرکات عجیب غریبی از خود نشان می دهد. خنده او بسیار ترسناک و رفتارهایش عجیب است.

برد پیت آنقدر در نقش اش غرق شده که ما شخصیت واقعی او را فراموش و دیوانه ای را در مقابل مان تصور می کنیم. در واقع برد پیت به خاطر ظاهر جذاب اش برای این نقش انتخاب نشد، بلکه بازی منحصر بفرد او بود که او را از دیگر ستاره ها متمایز کرد. او برای بازی در این نقش مدتی را در بیمارستان روانی به سر برد تا بتواند هر چه طبیعی تر نقش اش را بازی کند.

2. جنیفر آنیستون- «کیک»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۱)
جنیفر آنیستون جزو یکی از خوش صداترین و جذاب ترین ستاره های هالیوود به حساب می آید اما همیشه چهره جذاب او معیار انتخاب نقش هایش نبوده است. به عنوان مثال او در فیلم «کیک» با چهره پردازي متفاوتي مقابل دوربين رفت.

«کیک» فیلمی در سبک درام به کارگردانی دانیل بارنز است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. جنیفر آنیستون نقشی متفاوت از دیگر نقش هایش را در این فیلم بازی می‌کند. او «کلاری سیمونز» را به تصویر می کشد، شخصیتی که مسحور خودکشی یک زن از اعضای گروه «حمایت از درد» می شود. او در این فیلم چهره ای زشت دارد، لباس های اسپورت و گشاد به تن می کند و با ظاهری شلخته و صورتی پف کرده در جمع ظاهر می شود. او برای بازی در این نقش زمان زیادی را با بیماران سپری کرد و شیوه راه رفتن و حالات آنها را آموخت. جنیفر آنقدر نقشش را خوب بازی کرد که ما در حین فیلم، زیبایی و جذابیت های واقعی او را از یاد بردیم.

3. نیکول کیدمن- «ساعت ها»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۱)
«ساعت ها» نام فیلمی است بر اساس رمان ساعت‌ ها اثر مایکل کانینگهام از کمپانی پارامونت پیکچرزو میراماکس که در سال ۲۰۰۲ توسط استیون دالدری با هنرمندی نیکول کیدمن ساخته شد. نیکول کیدمن برای بازی در این فیلم بینی مصنوعی بزرگی گذاشت تا بتواند در نقش داستان نویس معروف ویرجیناوولف حاضر شود. او برای این نقش جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش را نیز بدست آورد، البته خیلی ‌ها معتقد بودند که این جایزه بیشتر به خاطر گریم و مخصوصا بینی او اهدا شده است. اما دلیلش هر چه که بود، او حاضر شد چهره زیبای خود را نادیده بگیرد و با چهره ای زشت در مقابل دوربین ایفای نقش کند. هالیوود نیز برای چنین هنرمندانی ارزش قائل است.

4. اما تامپسون- «ننی مک‌فی»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۱)
اما تامپسون هنرپیشه، کمدین و فیلم‌ نامه ‌نویس انگلیسی است. او آنقدر در حرفه اش تواناست که جوایز زیادی از جمله آکادمی اوارد را از آن خود کرده است. بدون شک او می تواند هر نقشی را بپذیرد و در آن بدرخشد. به عنوان مثال یکی از فیلم هایی که او خودش را به خوبی در آن نشان داد، فیلم «ننی مک ‌فی»، محصول سال ۲۰۰۵ و به کارگردانی کرک جونز می باشد. اما تامپسون در این فیلم ظاهری کاملا متفاوت به خود گرفت. دندان های مصنوعی، ابروان پرپشت، موهای خاکستری، گوش و بینی بزرگ... او را تبدیل به شخصیتی منحصر بفرد کرد که از آنچه در واقعیت است، زمین تا آسمان فرق دارد.

5. جرد لتو- «فصل 27» و «باشگاه خریداران دالاس»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۱)

جرد لتو بازیگر، کارگردان، خواننده، ترانه سرا و نوازنده گروه موسیقی است. او برای حرفه مورد علاقه خود دست به هر کاری می زند. به عنوان مثال در فیلم «فصل ۲۷»، جرد لتو برای بازی در نقشش مجبور به اضافه وزن شد. زمانی که این فیلم اکران شد، مردم از اینهمه تغییرات ظاهری او متعجب شده بودند. البته این تنها باری نبود که او حاضر به تغییر ظاهرش شد، بلکه برای بازی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» نیز او وزنش را تا حد زیادی کم کرد. او در این فیلم نقش یک زن بیمار را با بازی می کرد که در نهایت موفق به دریافت جایزه آکادمی اوارد و گلدن گلاب شد. بی شک می توان گفت که جرد لتو قادر به بازی در نقش های مختلفی است، حتی اگر به قیمت تغییر ظاهرش تمام شود.

6. مت دیمون- «اطلاع‌رسانی»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۱)
مت دیمون بازیگر، فیلمنامه ‌نویس و تهیه‌ کننده آمریکایی است. یکی از فیلم هایی که او در آن ظاهری متفاوت داشت، فیلم «اطلاع‌رسانی» بود. این فیلم محصول سال ۲۰۰۹ و به کارگردانی استیون سودربرگ می باشد. مت برای بازی در این نقش، بینی و گونه های مصنوعی گذاشت. مدل موهای خود را تغییر داد و بالاتر از همه، با خوردن فست فود، ۱۴ کیلو به وزن خود اضافه کرد. هدف او از این تغییر ظاهری، زشت تر شدن بود. او در این مورد می گوید: «من به مدت چند ماه، هر چه به دستم می رسید را می خوردم و به نظرم این یکی از بهترین و خنده دار ترین دوران زندگی ام بود، چون مجبور نبودم که بعد از کار به باشگاه بروم و هر چه که دوست داشتم را می خوردم.» با شنیدن تجربه مت، شاید زشت شدن آنقدرها که ما فکرش را می کنیم بد نباشد!

7. شارلیز ترون- «هیولا»

هالیوودی‌هایی که در نقش‌های زشت ظاهر شدند (۱)
بدون شک شارلز ترون یکی از با استعدادترین و البته زیباترین بازیگران نسل فعلی سینمای جهان است. در کارنامه کاری ‌اش او چندین بار ظاهر خودش را برای فیلم‌ هایی که بازی می ‌کرده، تغییر داده است؛ به عنوان مثال او برای بازی در فیلم «هیولا»، که بر اساس زندگی واقعی یک قاتل زنجیره ‌ای است، وزن اضافه کرد، دندان مصنوعی گذاشت و با گریمی فوق العاده متفاوت در آن حاضر شد. او حتی ۱۴ کیلو به وزنش اضافه کرد تا چهره و اندام زیبایش را پشت تغییراتش پنهان کند. او حتی توانست آکادمی اوارد را برای بهترین بازیگر به دست آورد. شارلیز ترون در این باره می گوید: «من نمی دانم که با آن ظاهر، چگونه نقشم را بازی کردم. اما چیزی که می دانم این است که من به خاطر شغلم دست به هر کاری می زنم، حتی اگه تغییر ظاهرم باشد.»

ادامه دارد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا صفحه فرهنگ بروز نمیشه؟

    • بدون نام

      چرا بخش 2 مطلب رو نمیزارین؟

    • بدون نام

      ببهشبد صفحه فرهنگ و هنر اپدیت نمیشه دیگه؟!؟!؟!

    • mostafa

      چرا این بخش دیگه آپدیت نمیشه.

    • مجید

      چرا اینجا اپدیت نیست
      چرا کسی جواب نمیدهد

    • بدون نام

      چرا دیگه به روز نمیکنید؟؟حداقل دلیلشو بگین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج