adexo3
۷۰۶۸۱۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تبریزی: مقابل استقلال، ما صعود می‌کنیم

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی سختی مقابل استقلال داریم و هیچ چیز در آن بازی مشخص نیست. هرچند که خودم احتمال می‌دهم ما در آن بازی صعود کنیم.

فارس: مرتضی تبریزی، مهاجم ذوب آهن در پایان دیدار مقابل پرسپولیس در مورد اینکه او خیلی کم در فصل جاری برای مصاحبه در میکسدزون آمد، گفت: خیلی کم مصاحبه کردم. فکر کنم الان برای بار سوم است که برای مصاحبه اینجا ایستادم و برایم باعث افتخار است که با شما صحبت می‌کنم.

وی افزود: بازی خیلی سختی بود. پرسپولیس با قهرمانی نشان داده تیم بسیار خوبی است. باد بدی در ورزشگاه می‌وزید و روی بازی دو تیم تاثیر گذاشت. خدا را شکر بردیم و توانستیم به جایگاهمان در رده دوم جدول باز گردیم. سهمیه ما حالا به طور مستقیم یا غیر مستقیم قطعی شده است.

مهاجم ذوب آهن در مورد اینکه وضعیت قرار داد او با ذوب آهن چطور است و آیا پیشنهاد هم دارد،‌ تصریح کرد: با ذوب آهن قرارداد دارم. به هر حال هر بازیکنی پیشنهاد دارد. هم پیشنهاد داخلی و هم خارجی دارم که باید در آخر فصل ببینم وضعیت چطور می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا پیشنهادهای او از آسیا است، تصریح کرد: پیشنهاد آسیایی دارم و یک پیشنهادم هم اروپایی است.

تبریزی در مورد اینکه آیا خودش دوست دارد در تیم بماند، گفت: الان سخت است که تصمیمی بگیرم. سعی می‌کنم یک تصمیم خوب برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم. ذوب آهن هم تیم بسیار خوب و بزرگی است که سال‌های خوبی در این تیم داشتم. امیدوارم تصمیمی بگیریم که به آینده فوتبالم کمک کند.

تبریزی در مورد اینکه آیا احتمال دارد در ذوب آهن هم بماند، گفت: شرایط را می‌سنجم و شاید هم در ذوب آهن ماندم. الان نمی‌توانم چیزی بگویم.

وی در مورد اینکه باید در لیگ قهرمانان با استقلال بازی کنند، گفت: استقلال هم تیم بسیار خوبی است. ما هم خیلی خوب کار کردیم و جزو تیم‌های خوب لیگ هستیم. بازی خوبی مقابل استقلال داریم و تیم صعود کننده از الان مشخص نیست. دو تیم بازی سختی دارند هر چند که خودم احتمال این را می‌دهم که ما صعود کنیم.

تبریزی در پایان صحبت‌های خود به خبرنگاران اعلام کرد اگر کسی سوالی ندارد او ورزشگاه را ترک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما صعود میکنی. دماغو

    • بدون نام

      خواهیم دید ، لنگیاهم ازاین ورهامیزدن

    • بدون نام

      چقدر بازار گرمی خداوکیلی خیلی از مردهای این مملکت یک ماه کار میکنن برا زیر یک میلیون تومن اون وقت شماها بازیر یک میلیارد راضی نمیشین آخر هر فصل هزار تا دروغ سر هم میکنین تا بیشتر بزنید به جیب؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج