۷۱۳۸۱
۱۷ نظر
۵۰۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
پ

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

تعدادی از مردم بندرعباس با تجمع مقابل ساختمان استانداری هرمزگان، علیه جداسازی بخشی از این استان اعتراض کردند.

عصر ایران: تعدادی از مردم بندرعباس با تجمع مقابل ساختمان استانداری هرمزگان، علیه جداسازی بخشی از این استان اعتراض کردند.

به تازگی وزیر کشور از ابلاغ جداسازی بخشی از مناطق غربی استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس با هدف اتصال این استان به خلیج فارس خبر داد. این موضوع با اعتراض و انتقاد گسترده مردم و مسؤولان در استان هرمزگان روبه رو شده است.

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان

عکس: تجمع مردم علیه تجزیه هرمزگان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین.

    • حمیدرضا

      این چه کار مسخره ایه آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مضحک تر از این تصمیم ندیدم
      مثلا میخوان آستان فارس هم ساحل داشته باشه ؟؟؟؟

    • همراه آبی

      روابط به جای ضوابط مشکل مدیریت ایران

    • محمد بندری

      استاندار شیرازی نمیخوایم نمیخوایم ...

      ممنون مجله جان

    • بدون نام

      همینه دیگه اگه استاندار ومسولین غیر بومی باشن همین میشه

    • کیا

      سلام دوستان یه خورده تعصبات بیجا را کنار بگذاریم آخه این همه این یک تیکه عضو خاک استان هرمزگان بوده مسئولین هرمزگانی چیکار کرده اند آخه اگه جدا بشه حتما پیشرفت می کنه و بهتر است که این کار انجام گیرد چون برکاتی زیاد برای هر دو استان به خصوص مردم خونگرم پارسیان می باشد در ضمن یادمان نرود همه اینها خاک ایران است و ارثیه ما نیست اگه ما باید حمایت و حفاظت کنیم باید از تمام خاک ایران مثل همیشه محافظت نمائیم و در ضمن آثار خوب این تقسیمبندی رو هم ببینیم

      پاسخ ها

      • سعید

        اگر اونجوریه چالوس رو هم بدن به تهران تا به دریا وصل بشه !!!!!!خخخخخخ

    • این منم

      افرین . همه مردم ایران باید از حقشون دفاع کنن

    • نصف جهان

      تو سایت عصر ایران دیدم رو یکی از پارچه نوشته ها یه کلمه "اصفهان" هم بود من فقط موندم اصفهان چیکاره اس اونجا؟ به قول داوود تو پاورچین من چیکاره بیدم؟

    • بدون نام

      طبس رو از یزد جدا کردن باس نود,حالا افتادن به جون شهرای هرمزگان.یعنی این مسولکارای دیگشونو انجام دادن,مونده همین کارا ??

    • بدون نام

      چرا از خود مردم محروم و فقر زده پارسیان نمی پرسید؟ افزایش ثروت اون منطقه به ضرر هیچ کس نیست. چه عیب داره با سرمایه فارس تمام نوار جنوبی و حتی هرمزگان منتفع بشند؟ بعد میگیم چرا ما ایرانی ها پیشرفت نمیکنیم؟

    • Habib

      بنا به ساختن بأشه بودجه بيشتري اختصاص بدن خودمون اباد ميكنيم ،،فارس بهتره به فكر اباد كردن جنوب استان خودش بأشه كه همه نيان بندر برأي كار

    • بدون نام

      سلام علیکم
      ضمن عرض تبریک به مناسبت دوعید قربان و غدیر لازم میدانم که به دونکته اشاره کنم اول اینکه پارسیان قبل از واگذاری به استان فارس جزئی از خاک فارس بوده و جهت یادآوری هرچند خیلی از دوستان بایه تحقیق کوچولو میفهمند که از زمان تاسیس استان هرمزگان وضعیت اراضی واگذار شده به هرمزگان خیلی بدتر شده که بهتر نشده نمونه بارزش اگه از پارسیان بگذریم روستای طاشکوئیه از توابع شهرستان حاجی آباد که به استان هرمزگان واگذار شد و مرز بین استان هرمزگان و فارس می باشد که به برکت مسئولین بومی!!!! استان هرمزگان پیشرفت نکرده که هیچ انواع دزدی و قاچاق و ... صورت میگیره قدیم همیشه مدارس این روستا تراز اول رو داشتند اما این چند ساله سن معتادی به راهنمائی هم رسیده و از همه بدتر تجاوزات ... به دوره ابتدائی آخه مسئولین اینا رو نمیبینند مردم اینا رو نمیبینند یک بار نشده واسه این جور چیزا اعتراض کنن ولی حالا با عوام فریبی چند نفر خاص که تازه فهمیدند که چه استفاده و چه درامدی میشه انجا به جیب مبارک زد این شائبه غیرت رو به جون مردم انداختند که آی مردم بیائید که ...
      آخه دوستان خدائیش بیائید بیاندیشیم که از زمان تاسیس این استان نیروهای بومی بهتر عمل کرده اند یا غیر بومی
      بیائید فقر و محرومیت را بوسیله اصلاح مشکلات اساسی دیگر حل کنیم و همه جا میگن بگذارید برعهده مردم آن کشور یا آن شهر پس ما هم بیائیم بگذاریم همه پرسی به عهده خود مردم شریف پارسیان که قطعا بیش از 90درصد( این رو با قاطعیت میگم چون بین مردم آنجا هستم ) دوست دارند که این طرح اجرا بشه و تنها دلخوری انان اینه که چرا فقط بخشی چرا همه پارسیان نرود

      پاسخ ها

      • سجاد

        خودت بیا هرمزگان آمار بگیر بیشتر دخترای فاسد هرمزگان اصالتا کجاییند همشون استان فارسی هستند بیشتر معتادای استان ما هم از استان فارسند

    • بدون نام

      سی و پنج سال از عمر انقلاب میگذره و طی این سی و پنج سال یک بار یک استاندار بومی گذاشتن برای چند ماه که ما واقعا میدیدیم که داره کار می کنه برا استان ... اینایی که میگن چرا هرمزگانیها توجه نداشتن به این مناطق باید توجه داشته باشند که همیشه مسئولانی که استان رو اداره میکردند غیر بومی بودند و دلسوز واقعی نبودند برای اثبات حرفام خیلی اسناد و مدارک هم موجود می باشد که همه میدانند و نیازی به بازگو کردنشان نیست

    • hamidbandar

      باسلام خدمت دوستان شريف ايراني اول از همه خدمت اون دوستي كه طومارشو با سلام عليكم شروه كرده بگم اولاً چرا استان فارس با توجه به تعدد شهرستانها و وسعتش هنوز در فقر مطلق بسر مي بره و شهرهاي آباده-نوآباد-لامرد-لار-سپيدان -فسا-داراب در وضعيت بسيار رقت باري بسر مي بره و مسئولين به اصطلاح فارسي تاكنون به معيشت و زندگي و اشتغال آنان توجه نمي كنه كه نتيجه اش حضور هموطنان اين شهرها به استان هرمزگان است.
      مردم استان هرمزگان در حال حاضر به مدد دولتهاي پيشين تحصيلكرده تر و با سوادتر شده اند كه شما از روند حضور هنرمندان-تحصيلكردگان در پايتخت مي توانيد اين امر را به صورت قابل ملموسي درك كنيد.
      متاسفانه جفايي كه برخي از مسئولين كشوري به مردم نجيب و مهربان هرمزگان داشته اند اين بوده كه مسئولين غيربومي را در سر راس مسئوليتها بكارگيري مي نمايند كه نمونه آن همين انتزاع جزبه جز استان هرمزگان است.
      شهر نودژ در دهه 60و70به مدد نابخردي همين مسئولين از بدنه شهرستان رودان هرمزگان بدليل وجود منابع اقتصادي جدا و به استان كرمان تعلق گرفت.
      چندي پيش نيز قرار بود بخشي از شهر جاسك نيز به كرمان الحاق پيدا كند كه با موضع سخت مردم و مطبوعات استاني اين امر محقق نشد.
      مردم اين استان با وجود كشورهاي عربي خليج فارس همچنان با نان بخور و نمير خود نام كشور اسلامي مان ايران را با تمام وجود به بيگانگان فرياد مي زنند و به آتان گفته اند با همين كمترين امكانات و بي توجهي مسئولان شريف مي شود به خدا اميدوار بود و با نان و پنير و ماهي هم مي شود زندگي كرد و شريف و بااصالت ماند.
      مردم بومي و ساكن هرمز- سيري- هنگام -همورابي و تنبهاي بزرگ و كوچك و ابوموسي و لاوان و فارور هنوز با همان نان ساده ماهيگيري از تماميت ارضي ايران دفاع مي كنند و دست اجانب غربي و عربي را زدوده اند كه نمونه بارز آن سرداران شهيد استان در دوران دفاع مقدس بوده اند كه الحق و انصاف با كمترين امكانات به بهترين وجه به ابرقدرتها ثابت نموده اند كه درست است رنگ پوستمان مثل عربها است اما ايراني تمام عيار هستيم .
      آيا مگر نه اين است كه كيش جز هرمزگان است ولي در تقسيمات اداري جز فارس و تهران اداره مي شود و مردم هرمزگان اين امر را به روي مسئولين محترم آورده اند بلكه خواستند كه پيشرفت و تفريح در اختيار تمام هموطنان باشد.
      آيا در روزهاي تجاوز آمريكا به خليج فارس نمايندگان محترم استان فارس و لامرد كجا بودند كه از تماميت ارضي ايران دفاع نماينتد؟
      آيا اين نمايندگان روزهايي كه يك هواپيماي جنگي از روي هرمزگان عبور مي كرد ترس و اضطراب را در وجود خود احساس نموده اند؟
      آيا اين نمايندگان پديده كشن قرمز را در دريا و بوي تعفن را احساس نموده اند؟
      آيا اين نمايندگان شهيد دارا را با تنها يك قايق موتوري به جنگ ناوهاي آمريكايي رفته و جان شريف خود را تقديم انقلاب نموده مي شناسند ؟
      قطعاً خير ... پس دوست عزيز شما هم به نمايندگان استانتان بفرمائيد صرفاً بخاطر چند نفر پارسيان نما كه در جلسات آقاي قادري شركت نموده اند به اين امر پافشاري نكنند چون ديگر تجزيه اين استان بخاطر مردم فهيم و خونگرم اين استان مفهومي ندارد.

    • بدون نام

      جدا بسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج