اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۴۹۴
۱۶۵
۱۶۵
پ

دولت از خدمات خود فیلم و سریال تولید می‌کند!

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از تولید فیلم و سریال از اقدامات دولت خبر داد.

دیده‌بان ایران: سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از تولید فیلم و سریال از اقدامات دولت خبر داد. 

دولت از خدمات خود فیلم و سریال تولید می‌کند!

کارهای نمایشی در دولت سیزدهم تبدیل به یک روال شده و حالا دولتمردان خودشان هم باورشان شده باید به معنای واقعی فیلم بسازند.حالا سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی گفته دولت می خواهد ضعف خود را در زمینه اطلاع رسانی با تولید فیلم و سریال و نمایش جبران کند!

هر چند ضعف اطلاع رسانی و تبلیغات فقط مختص به دولت رئیسی نبوده و نیست و این موضوع ریشه در دولت های روحانی هم دارد اما اینکه قرار است مدیران و کارمندان دولت این بار در عالم واقع "فیلم بازی کنند" طنز تلخ جدید دولت است. سوال اینجاست که در این فیلم ها و سریال ها قرار است نقش اول و مکمل را کدام مدیران و کارمندان بازی کنند و اینکه کارگردان کیست؟!

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درباره میزان توجه دولت به فیلم و سریال به عنوان عرصه‌ای برای معرفی اقدامات دولت گفت: از سال گذشته کار‌های خوبی را شروع کرده ایم  ولی ورود به حوزه نمایشی مقداری زمانبر است و اگر امروز سریال و فیلمی را زمینه سازی کنید، حداقل یکسال زمان می‌برد تا به نتیجه برسد.

وی افزود: از زمستان سال قبل اقدامات مفصلی را شروع کردیم و همه ظرفیت‌های دولت، خدمات و کار‌هایی که در وزارتخانه‌های مختلف انجام می‌شود احصا و تبدیل به سوژه‌های متعدد شد و همکاری دستگاه را برخی از مجموعه‌هایی که امکان تولید فیلم و سریال دارند شروع کردیم.

خلجی با بیان اینکه علاوه بر صدا و سیما مجموعه‌های دیگری نیز امکان تولید آثار نمایشی را دارند، تصریح کرد: همه این ظرفیت‌ها را به خدمت گرفتیم و امیدواریم به مرور که به نتیجه می‌رسند و تدابیر پیش بینی شده برای دستگاه‌ها منتج به محصول می‌شود، شاهد پخش آنها از شبکه‌های مختلف باشیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج