۷۱۴۸۴۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

گلمرادی :

نقض برجام، فرجام خوبی نخواهد داشت

نماینده بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام گفت: آمریکایی‌ها عواقب و نتایج بسیار بدی را از بدعهدی خود شاهد خواهند بود و این مسأله باعث انزوا و بی‌آبرویی این کشور می شود.

خبرگزاری مهر: علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار در ارتباط با خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: هم مسئولان و هم ملت شریف ایران به نوعی واقف به این موضوع بودند که برجام نمی‌توانست یک سند معتبر و مؤثر و راهکاری مناسب برای حل مناقشات هسته‌ای دنیا با کشور باشد.

وی به سابقه بدعهدی آمریکا در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: نقض عهد در هیچ کجا و تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست و کشوری که از دم از حقوق بشر می‌زند و ادعای بزرگی می‌کند با خروج از برجام و نقض آن در حقیقت حقارت و خواری خود را به معرض نمایش گذاشت.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: این اقدام ترامپ لطمه به ملت آمریکا بود و آنها را نزد تمام ملت‌ها خوار و بی‌اعتبار کرد. البته انتظاری غیر از این نیز از ترامپ نمی‌رفت و از ابتدای ریاست جمهوری او بارها شاهد رفتارهای ناشایست و غیر مدبرانه این انسان بی‌خرد بوده‌ایم.

وی گفت: این اقدام ترامپ نه اولین و نه آخرین رفتار احمقانه و غلط او خواهد بود. ترامپ با نقض عهد ملت آمریکا را کوچک کرد و اندک اعتماد جهانیان به آمریکا را از بین برد. رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدا توصیه داشتند که نباید به آمریکا اعتماد کرد و مسأله اخیر یک امتحان بزرگ بود.

گلمرادی نقض برجام توسط آمریکایی‌ها را یک اتفاق خوب ارزیابی کرد و افزود: این اقدام هویت و ذات اصلی آمریکایی‌ها را به همه جهانیان نشان داد و این یک دستاورد بزرگ برای جهان اسلام است که در مقابل استکبار جهانی و شیطان بزرگ با هم متحد و هم‌عهد شوند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در خانه ملت خاطرنشان کرد: امروز کشورها و رژیم‌های سرسپرده به آمریکا و استکبار جهانی باید از این رفتار ترامپ درس گرفته و سردمدارانی که در دامان آمریکا افتاده و منابع و امکانات خود را در اختیار این کشور قرار داده‌اند باید در مقابل شیطان بزرگ بایستند.

وی با بیان اینکه بد عهدی و نقض برجام، فرجام خوبی برای آمریکا نخواهد داشت، گفت: آمریکایی‌ها عواقب و نتایج بسیار بدی را از این اقدام شاهد خواهند بود و این مسأله باعث انزوا و بی‌آبرویی این کشور در دنیا خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی متذکر شد: نقض برجام هیچ آسیبی به ایران نخواهد زد بلکه درس بسیار مهمی است برای اینکه بدانیم پیشرفت و توسعه کشور با اتکاء به غرب و آمریکا محقق نخواهد شد و برای پیروزی و اعتلای ایران اسلامی انسجام و همدلی و اتکاء به ظرفیت‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری و مردمی کردن اقتصاد تنها راه حل خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه شرایط ما چه با برجام و چه بدون برجام یکسان خواهد بود، اضافه کرد: باید به موضوع نقض برجام توسط آمریکا به یک فرصت نگاه کرد و چنانچه تهدیدی نیز وجود داشته باشد با ظرافت و تدبیر آن را به فرصت تبدیل کنیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم شدیم ملت شریف....
      تا دیروز خس و خاشاک بودیم و اغتشاشگر

    • بدون نام

      من نمی دونم چرا همش میگن. در آمریکا ضرر می کنه. این خدا کنه این جوری باشه. من یعنی آدم بی شعور تر وای با دل و جرات تر از ترامپ تو دنیا نیست. در ولی ترامپ رو برگ برنده نشسته. کشوری داره که بیشتر اقتصاد دنیا و سطح معاملات را از آن خود کرده. واسه همین هر چقدر هم آمریکا به خاطر ترامپ بد نام بشه. بعید نیست متاسفانه بازم ترامپ بتونه به اهداف خودش برسه. این قضیه خیلی پ پیچیدس

    • بدون نام

      نماینده ها برن دوغشون را بخورن.
      لغو برجام نوشداروی مردم ایرانه که این بار قبل از مرگ سهراب رسید.

    • بدون نام

      بله برای مردم ایران نتیجه خوبی نداره ولی اروپا ‌، امریکا و مقام ودولتمردان نظام با آقازاده ای خارج نشینشون که طوریشون نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج