۷۱۷۴۴۱
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

قاضی‌پور، وزیر بهداشت را به مناظره دعوت کرد

نماینده مردم در مجلس گفت:‌ انتقاد بنده از وزیر بهداشت درخصوص عدم توجه کافی وزارت بهداشت به استفاده از تولیدات داخلی است و در این راستا حاضرم با آقای قاضی زاده با حضور کارشناسان در مناظره تلویزیونی شرکت کنم تا مردم درباره موضوع قضاوت کنند.

خبرگزاری فارس: نادر قاضی‌پور با تاکید بر لزوم استفاده از کالاهای ایرانی گفت: وجود بحث رانت‌خواهی، رشوه و مسافرت خارجی برخی ها، از دلایلی است که مانع رشد صنایع پایین دستی شده و افزایش خام فروشی در کشور را در پی داشته است.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی باید با توجه به گران شدن قیمت دارو در مدت اخیر با متولیان بخش دارو در کشور و واردکنندگان و تولیدکنندگان جلسه مشترک برگزار کند تا اقدامات لازم برای تسهیل در ارائه دارو با قیمت مناسب به بیماران انجام شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش قیمت دارو در روزهای گذشته، بیماران و خانواده های آنان را با مشکلات جدی روبرو کرده است و در این راستا درخواست دارم با توجه به اهمیت موضوع جلسه ای نیز با حضور نوبخت رئیس سازمان وبرنامه بودجه و مسئولان ذی ربط در کمیسیون اصل ۹۰ تشکیل شود.

قاضی پور در خصوص شکایت قاضی زاده، وزیر بهداشت و درمان از وی، گفت: انتقاد بنده از وزیر بهداشت درخصوص عدم توجه کافی وزارت بهداشت به استفاده از تولیدات داخلی است و در این راستا حاضرم با آقای قاضی زاده با حضور کارشناسان در مناظره تلویزیونی شرکت کنم تا مردم درباره موضوع قضاوت کنند.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: اینکه وزیر بهداشت از بنده به قوه قضائیه شکایت کرده است مسئله خاصی نیست و بنده حاضرم دلایل خود را بیان کنم تا واقعیت ها روشن شود.

در این‌باره تنها عباس زارع نژاد مدیر روابط عمومی وزیر بهداشت دست به تکذیب زد و با رد اظهارات نادر قاضی پور نماینده مردم در مجلس گفت: هیچ گونه افزایش قیمت دارو خارج از روال قانونی در سطح توزیع نداشتیم و هرگونه تغییر در قیمت دارو باید در کمیته قیمت گذاری مصوب شود که این مسئله ارتباطی به نوسانات اخیر قیمت ارز ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قاضی زاده عزیز تو در مجلس دو کلمه حرف معمولی را نمیتونی بزنی هم خودت را میکشی هم شنونده را حالا با آدم فرهیخته و متشخصی مثل دکتر هاشمی میخواهی مناظره کنی واقعا که....................

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باسلام حداقل خبر رابهتر بخوان اقای قاضی پوراست نه قاضی زاده

    • بدون نام

      وزیر بهداشت ، فرد درست کار ی است و قدم های مهمی در خدمات بهداشتی برداشته ....

    • بدون نام

      خجالت دازه والله هیچ کس باهیچ نهاد ومسئولی که غیر مردمین کاری نداره همه یقه ی دولت رو چسبیده ب ه نظر ما بهترین کاری که دولت می تونه انجام بده همه اعضای هیئت دولت از دم همگی استفا بدن ببینیم ریئسی بیاد اوضاع درس میشه اونا فقط فقط می خوان با چالش کشاندن دولت به مردم دهن کجی کنن دیگه معتدل تر از روحانی کی می تونه باشه بقیه همشون جنگ طلب هستن همه ی آنها باعث بانی این همه مشکلات هستن که نمی خوان مردم روی خوش ببینن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج