۷۱۹۹۴
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

این عطرها شما را جوان می‌کنند

عطرهایی هم هستند که خاصیت‌شان غیر از رایحه‌ای خوش و به یادمانی زنده نگه داشتن حس و حال جوانی در شماست. اصلا یکی از وظایف‌شان این است که فارغ از هماهنگ بودن با فصل و حتی جدید یا قدیمی بودن‌شان نشاط و سرخوشی جوانی را در شما زنده نگه دارند.

این عطرها شما را جوان می‌کنند
مجله زندگی ایده آل: عطرهایی هم هستند که خاصیت‌شان غیر از رایحه‌ای خوش و به یادمانی زنده نگه داشتن حس و حال جوانی در شماست. اصلا یکی از وظایف‌شان این است که فارغ از هماهنگ بودن با فصل و حتی جدید یا قدیمی بودن‌شان نشاط و سرخوشی جوانی را در شما زنده نگه دارند. پیشنهادهای این شماره نگاهی است به همین عطرها؛ عطرهایی که آمده‌اند تا شما را جوان‌تر از همیشه به تصویر بکشند. عطرهایی که کافی است بويیده شوند تا نه‌ تنها به دیگران بلکه به خود شما هم جوان‌تر بودن را القا کنند!

رایحه جوانی

Burberry Body Eau de Toilette

این عطرها شما را جوان می‌کنند

«آمیزه‌ای از مدرنیزگی و قدمت سال‌های دور برند انگلیسی خوش‌آوازه بربری». این تعریفی بود که طراحان Burberry Body برای تولید تازه‌شان ارائه دادند. عطری با ترکیبی از رایحه هلو، گل رز، زنبق، چوب صندل، وانیل، مشک و عنبر. اتفاق اصلی در این عطر رسیدن به احساسی نشاط‌بخش است. همان فاکتوری که به شما اجازه می‌دهد برای زنده ماندن شور و نشاط جوانی، از همين حالا تا همیشه روی انتخابش حساب کنید.

جوانی در یک قدمی شما

La Vie EstBelleLancome

این عطرها شما را جوان می‌کنند

وقتی رایحه‌ گل‌های بهاری همیشه با شما همراه باشد حس جوانی هم در کنار شماست! La Vie EsteBelleLancome را به این دلیل به شما توصیه می‌کنیم که ترکیبی است از عطرگل‌های بهاری از زنبق گرفته تا شکوفه‌های پرتقال و یاسمن و زمانی که رایحه گل‌های بهاری همراه شما باشد جوانی هم درست در یک قدمی شماست. اما یادتان باشد اگر دنبال سرزندگی و نشاط این عطر هستید باید پاییزی و زمستانی بودن را فراموش کنید چون این مدل یک عطر کاملا تابستانه است.

جشن ستاره‌ها!

Guccipremiery by Gucci

این عطرها شما را جوان می‌کنند

وقتی قرار است عطری که انتخاب می‌کنيد به شما حس جوانی بدهد باید خودتان را از قید و بند جدید و قدیمی رها کنید. آن وقت می‌توانید با خیال راحت بروید سراغ عطر ‌ Gucci Premiere یا همان جشن ستاره‌ها که خیلی‌ها معتقدند مظهر قدرت، مهم‌تر از همه حس جوانی است. ترکیب عطر شکوفه پرتقال، ترنج، مشک و گل‌های سفید کمی هم چوب‌ صندل روی هم می‌شود عطری که با رایحه گرم و شیرینش حس شکوه و جوانی را با هم به شما هدیه می‌کند.

کاملا شرقی

Alien Essence Absolue

این عطرها شما را جوان می‌کنند

رایحه‌ای گرم و کمی تا قسمتی تلخ حاصل ترکیب عطر یاس با عطر چوب؛ نتیجه آن هم می‌شود عطری لوکس و کاملا شرقی. Alien Essence Absolue را با همه شکوه‌اش برای زمانی به شما توصیه می‌کنیم که قرار است یک شرقی تمام‌عیار و اتفاقا کم سن‌وسال در یک مراسم رسمی حاضر شوید. این عطر رایحه‌ای شیرین و دارد و ظاهر لوکس و پر زرق‌و‌برقش جلوه لازم برای همراه شدن با حس جوانی را به شما می‌‌دهد. برای تجربه حس جوانی البته از نوعی کاملا لوکس و پرزرق و برق حتما این عطر را امتحان کنید.

به مانند روزهای جوانی

eliesaab le parfum eau de toilet

این عطرها شما را جوان می‌کنند

اسانس شکوفه‌های درخشان پرتقالی همراه با عسل گل رز، کمی هم عطر گل‌های یلانگ یلانگ ( Ylang- yelang) می‌شود عطری که رایحه آن مساوی است با نشاط. وقتی کمی نعناع هندی و عنبر هم به آن اضافه شود حس نشاط با رنگ و بوی جوانی ترکیب می‌شود و اینچنین می‌شود که استفاده از این عطر شما را می‌برد به قلب جوانی. حسی هیجان‌انگیز درست مثل اولین روزهای ۲۰ سالگی. حسی آنچنان قوی که شما را مجبور مي‌كند فارغ از دنیای عطرهای پاییزی عطری با بوی خنک و شیرین انتخاب کنید که شاید برای روزهای گرم سال انتخاب مناسب‌تری است تا خنکای این روزها!

جوان، مثل همیشه

swarovski aura eau de toilett

این عطرها شما را جوان می‌کنند

وقتی به زیبایی ظاهری ادکلنی که انتخاب می‌کنید همانقدر اهمیت می‌دهید که به خود عطر، یعنی هنوز حس جوانی در شما زنده است! عطر Swarovski Aura یکی از ادکلن‌هایی است که قبل از رایحه، ظاهرش شما را شیفته می‌کند. رایحه دلنشین آن هم ترکیبی است از عطر گل سرخ با کمی فلفل صورتی، کهربا و مشک سفید. رایحه‌ای گرم و ملایم و در عین حال کاملا با شکوه! اگر شما هم بدون اینکه درگیر قاعده ماه‌های گرم و سرد شوید به امتحان کردن این عطر فکر کردید، شک نکنید که هنوز حس محبوب جوانی در شما زنده است!

جوان و مرموز!

shiseidozen secret bloom

این عطرها شما را جوان می‌کنند

با خیال راحت می‌توانید برای انتخاب این عطر برنامه‌ریزی کنید چون با رایحه گرم و تندش هم مناسب فصل‌های گرم ‌سال است هم مناسب شمایی که می‌خواهید جوان‌تر از آنچه که هستید به نظر بیایید. طرفداران Zen می‌گویند این عطر، عطری است منحصر به فرد، با رایحه گل‌های مرموز فریزیا و یاس، کمی تا قسمتی هم نعناع هندی. بوی گرم و تند این عطر حتی در سردترین روزهای سال هم شما را به شخصی پرنشاط و پر انرژی تبدیل می‌کند و همین ویژگی راز جوان‌کنندگی این عطر مرموز است.

عطر سخت‌پسندها!

valentiovalentinaassoluto

این عطرها شما را جوان می‌کنند

می‌گویند اين عطر، عطر سخت پسندهاست. عطری با رایحه‌ای شیرین و کمی تا قسمتی هم سنگین اما تا دل‌تان بخواهد تاثیرگذار. ترکیب رایحه هلو و ترنج، وانیل، گل یاس، مریم و در نهایت سدر و نعناع هندی، کمی هم خزه درخت بلوط می‌شود عطری که رایحه‌ای شیرین و ماندگار دارد و اتفاقا باب طبع کسانی که روحیه​اي شاد و جوان دارند. از قضا برای همین روزها هم می‌توانید روی آن حساب کنید چون عطری کاملا پاییزی است، البته اگر اهل عطرهای به روز نباشید!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آي كيو

      قيمتهاشون آدم رو به مرز سكته مي كشونن !!!

    • پرند

      یه قیمت میزدین!

    • بدون نام

      واسه مرد ها عطر نداشتید.کار دنیا برعکس شده

    • ندا

      احیانا عکسها رو جا یه جا گذاشتین ، مخصوصا دوتای آخر !

    • amir

      این عطرها جیب شمارا خالی میکنند

    • بشیر

      عطر ایفوریا ،بوگارد، یا درکا بخرید ،سانتی 200 تومن عالی . مخصوص ثروتمندان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج