اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۱۸۴۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

خبر جدید برای سپرده‎گذاران موسسات غیرمجاز

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از آغاز پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز تا سقف یک‌میلیارد تومان از هفته آتی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مسعود پزشکیان در تشریح نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری گفت: از هفته آینده پس از امضای رؤسای سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه، پرداخت مطالبات سپرده گذاران مؤسسات مالی و اعتباری تا سقف یک میلیارد تومان اصل سپرده‌ها آغاز می‌شود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از امضای رؤسای سه قوه حداکثر ظرف مدت یک ماه تمامی سپرده‌های تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت می‌شود، افزود: پرداخت این مبالغ شامل حال تمامی سپرده گذاران در مؤسسات مالی و اعتباری که دارای مشکل بوده‌اند، می‌شود چه سپرده گذارانی که پس از تشکیل کاسپین در این مؤسسه سپرده گذاری کرده‌اند و چه شامل حال سپرده گذارانی که در تعاونی‌های منحله سپرده گذاری کرده بودند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات این بوده که گروهی که در حال شناسایی اموال هستند باید با سرعت بیشتری این اقدام را انجام دهند تا بتوان منابع را تأمین کرد و مابقی سپرده‌ها نیز از این طریق پرداخت شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هیئت‌های تسویه بر روند پرداخت سپرده‌های تا سقف یک میلیارد تومان نظارت می‌کنند، به خانه ملت تصریح کرد: در حال حاضر بانک مرکزی مانع هر نوع مداخله‌ای در این حساب‌ها شده و هر نوع پرداختی با نظارت و همراهی کارشناسان بانک مرکزی انجام می‌شود و براساس منابع در این زمینه اقدام می‌شود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بانک مرکزی نحوه مراجعه سپرده گذاران به مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین اینکه سپرده گذاران به کدام بانک برای دریافت سپرده خود مراجعه کنند را اعلام می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه ی میلیارد که چیزی نیست پولی که از این ملت ما برده شده خیلی بیشتر از این رقمه ادم هست به تنهایی بالا دویست سیصد تومن سپرده اون تو گذاشته این پول به کی میرسه

    • اسد

      موسسات غیر مجاز میلیادر شدند اونم به دلار وحالا به ریال دارند پول ملتو پس میدن اونم بدون سود وقسطی خدایش دمتان گرم اختلاس به روش فوق جدید

    • بدون نام

      این شعار تاکی روی سایت شما است .................حرف بدون عمل.کم نشنیدیم از این شعارهها برای پرکردن خبرهای سایت های شما و اقسام شما

    • بدون نام

      پولهای بالای 200 میلیون چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .این قدردر بوق وکرنا کردید که دستور فروش اموال فرشتگان را صادر کردید اتا یک میلیادر تومان می توانند بگیرند .......

      پاسخ ها

      • یا س طیب

        ماکه سپرده واریم وتسهیلات کهربا گرفتیم پولمون ضامن شده پول ما چی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج