adexo3
۷۴۴۵۲۸
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

انتصاب ۲ بخشدار و ۴ مدیر کل زن در تهران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران از افزایش روند انتصاب بانوان در سمت های مدیریتی در استان تهران در ماه های اخیر خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران از افزایش روند انتصاب بانوان در سمت های مدیریتی در استان تهران در ماه های اخیر خبر داد.

ثریا شارقی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی اداری که حدود یک سال پیش به امضای رئیس جمهور محترم رسیده است، مقرر شده تا پایان برنامه ششم توسعه، نسبت مدیران زن در پست های مدیریتی تا ۳۰ درصد افزایش یابد، تصریح کرد: این مصوبه در راستای تحقق عدالت جنسیتی و بهره گیری از توانمندی زنان مستعد از سوی دولت ابلاغ شده است.

شارقی افزود: در راستای اجرای این مصوبه، استان تهران روند رو به رشدی را در انتصاب مدیران زن شاهد بوده است. استانداری تهران، به عنوان عالی ترین مرجع مدیریتی در این خصوص پیشگام بوده ، به طوری که در چهار ماه ا خیر، ۲بخشدار و ۴ مدیر کل زن در استان تهران منصوب شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین از سوی استاندار تهران، به فرمانداران و مدیران کل ادارات استان تاکید شده است تا در پست های مدیریتی شهرستان های تابعه استان تهران، از توانمندی بانوان بهره گیری شود.

شارقی در پایان خاطر نشان ساخت: مصوبه انتصاب ۳۰ درصدی زنان در پست های مدیریتی، گام بلندی در مسیر تحقق عدالت جنسیتی بود و امیدواریم بهره مندی از نتایج آن، موجب تسریع در رشد و توسعه کشور شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه فاید نداره دست وپا علکی نزنید آنور به دختر 17 ساله رحم نمی کنید اینور فیلم میاین ...

    • بدون نام

      امید وار باشید همه مشکلات حل شد

    • مهدی نوری

      مفت خور اضافه شد

    • زهی خیال باطل

      در مقابل افکار عمومی و حرف زدن از جنسیت یعنی پاک کردن اعتراف گیری و پلیس بازی تلویزیون !! عدالت جنسیتی ؟ برید دروغ نگید ! این دختر را ببرید تحت اموزش دینی قرار بدید و بهش اجازه فعالیت در جمع دختران داده بشه و شاید مانند چرخنده بشه، خدا را چه دیدید!! دیدگاه مسئولان به زن را درکفه ترازو بگذارید تامتوجه بشید شعارتا عمل خیلی فاصله داره وعینکتون رو باید عوض کنید تا متوجه واقعیت بشوید!!!

    • بدون نام

      وقتی جایی مدیر کلش خانوم انتخاب شد بدونین زیر دستاش (اقایون دور و بر) کیسه برای دزدی دوختن!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج