جاباما
۷۴۴۶۱۹
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

مطهری: صدا و سیما مرتکب جرم شده است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی پخش اعترافات یک دختر نوجوان در صداوسیما بدون دریافت حکم از دادگاه صالح و بدون اجازه متهم را مصداق ارتکاب جرم از سوی این سازمان عنوان کرد و گفت که باید با شکایت کسانی که در این ماجرا حق‌شان ضایع شده، فرصتی برای دفاع از آنها از سوی تلویزیون اختصاص یابد.

خبرگزاری ایسنا: علی مطهری در گفت‌وگویی اظهار کرد: پخش اعترافات یک دختر نوجوان از فعالیت خلاف اخلاق اینستاگرامی او با حالت گریه و بی‌پناهی از صداوسیما، عواطف مردم را به نفع او تحریک کرد. باید نبض روانشناسی جامعه در دست مدیران صداوسیما باشد تا نقض غرض نکنند. مردم همیشه طرفدار مظلومند هر چند کار او را و راه و فکر او را درست ندانند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه تحریک غریزه جنسی جامعه کاری مذموم و جرم و گناه محسوب می‌شود، گفت: در عین حال پخش اعترافات یک متهم درباره چنین موضوعی که لاجرم منجر به شناسایی او و گسترش موضوع در سطح جامعه می‌شود، مصداق اشاعه فحشا است که خود جرم محسوب می‌شود.

مطهری: صدا و سیما مرتکب جرم شده است

نایب رییس مجلس ادامه داد: علاوه بر این پخش این اعترافات در حالی که هنوز در دادگاه صالح حکمی دریافت نکرده است، بدون اجازه متهم از صداوسیما جرم دیگری است که این سازمان مرتکب شده است و البته صداوسیما ید طولایی در این رویه دارد. پخش صحنه‌هایی از زندگی خصوصی مرحوم سیدامامی فعال محیط زیست که متهم به جاسوسی بود یا پخش دادگاه‌های معترضان انتخابات سال ۸۸ در حالی که هنوز اتهام آنها ثابت نشده بود، مشتی از خروار است.

مطهری اضافه کرد: در عکس‌العمل‌هایی که در مقابل این اتفاق شاهد بودیم برخی استدلال‌شان این بود که با وجود این همه جرایم و نابسامانی‌های اقتصادی نباید به این مسائل پرداخت. این منطق، منطق درستی نیست. به معضلات مختلف اجتماعی باید به طور هماهنگ و همزمان و موازی پرداخت نه اینکه مثلا اول مشکل ارز را حل کنیم تا بعد سراغ یک ناهنجاری فرهنگی برویم زیرا فرصت از دست می‌رود.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت:‌ به هر حال کسانی که در این ماجرا حق‌شان ضایع شده است می‌توانند از طریق شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شکایت کنند تا بر اساس ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام به آنها فرصت داده شود تا دو برابر زمانی که به ضرر آنها صحبت شده است، از خود دفاع کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، باید از طریق انتخابات تعیین شود تا توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد سوال قرار گیرد .

    • علیرضا

      رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، باید از طریق انتخابات تعیین شود تا توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد سوال قرار گیرد .

    • بدون نام

      واقعا تبلیغ مجانی رادیو تلوزیون بی فکر و بی مغز برای این خانم بی سابقه و بی نظیر بود. من اصلا اسم این خانم را نشنیده بودم ولی حالا حداقل ده بار فیلم رقصش را دیدم. خدائیش خیلی قشنگ می رقصد.

    • بدون نام

      صداوسیمای مردم آزار الهی بگیری آززار

    • بدون نام

      دختر رو هم گفت مجرمه چرا فقط اینو تیتر کردی

    • بدون نام

      کاش یکم هم کارتون رو درست انجام میدادین

    • حمید معصومی نژاد

      این چی میگه...

    • بدون نام

      دلت خوشه ها کی برای شورای نظارت تره خرد می کنه!!!

    • بدون نام

      فقط تو خوبی !!

    • بدون نام

      شما به مشکلات اصلی مردم بپردازید.

    • بدون نام

      آفرین نظر آقای مطهری خدا پسندانه هست متشکریم

    • مانی

      ب فکر گرانی فقر وفحشا وجوانان معتاد واجاره خونه بالا و بی کاری و وهزاران هزار بدبختی ملت باشید این اقا زاده عقب افتاده خودش مشگله رقص ی نو جوان مهم یا اختلاس ودورغ و.....

    • بدون نام

      ای بابا از این غلطا صدا سیما زیاد کرده. اینم مثل خطاهای قبلیش ماست مالی میکنن بره!

    • بهلول

      آقای مطهری شما که با صدا وسیما سلام علیک دارید شما دیگه چرا.

    • بدون نام

      حالا چه گیری دادن همه به صداوسیما شما که میگید اصلا صداوسیما مخاطب نداره پس چتونه انقدر دعوا میکنید
      آه آها آها ببخشید یادم‌نبود خواستید ذهن‌هارو الکی منحرف کنید

    • بدون نام

      صدا وسیما باید بره به جهنم .

    • بدون نام

      درود بر مطهری

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      با اینکه بیشتر نظرات اقای مطهری را نمی پسندم اما این نظرش در باره صدا و سیما بسیار بجا و درست بود صدا و سیما باید محاکمه بشه ابروی شخصی را برده بدون محاکمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج