۷۴۵۹۱۱
۸۹ نظر
۷۳۱۹
۸۹ نظر
۷۳۱۹
پ

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

محمد حدید، متولد ۱۹۴۸، برج ساز اردنی-آمریکایی و اصالتا فلسطینی است. او بیشتر به خاطر ساخت هتل‌ های لوکس و عمارت‌ های بزرگ عمدتاً در محله های بل ایر و بورلی هیلز در شهر لس‌ آنجلس، شناخته شده ‌است. شیوا صفایی نامزد محمد حدید، یک مدل ایرانی ست که در سال ۱۹۸۰ در ایران متولد شد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: محمد حدید، متولد ۱۹۴۸، برج ساز اردنی-آمریکایی و اصالتا فلسطینی است. او بیشتر به خاطر ساخت هتل‌ های لوکس و عمارت‌ های بزرگ عمدتاً در محله های بل ایر و بورلی هیلز در شهر لس‌ آنجلس، شناخته شده ‌است. دختران او، جی جی حدید و بلا حدید، نیز از بهترین ستاره های دنیای مد و فشن هستند.

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

شیوا صفایی نامزد محمد حدید، یک مدل ایرانی ست که در سال 1980 در ایران متولد شد. او در کشور نروژ بزرگ شد و در سن 19 سالگی با خانواده اش به لس آنجلس مهاجرت کرد.

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

پس از ۲ ازدواج ناموفق حدید، تصور ما این بود که او دور عشق و عاشقی را آن هم در سن ۷۰ سالگی، خط بکشید اما گویا نظر او چیزی غیر از این است. او چند سالی ست که با شیوا صفایی نامزد و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

شاید برای شما هم عجیب باشد که این دو ستاره را به عنوان یک زوج در کنار هم ببینید. اگر دوست دارید با برخی از حقایق زندگی آنها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

ماجرای آشنایی

محمد حدید شیوا را در یک رستوران ملاقات کردند و با وجود اختلاف سنی زیادشان، از همان نگاه اول به او جذب شد. شیوا در این مورد می گوید: «من با یکی از دوستانم برای ناهار به یک رستوران ایتالیایی رفته بودم که محمد را ملاقات کردم. او نیز در انتظار یکی از دوستانش بود. نمی دانم چرا ولی در همان جا بود که ما به سمت هم جذب شدیم. او در همان روز به من پیشنهاد داد تا با او قراری بگذارم. همه چیز به خوبی پیش رفت و دلیلش هم این بود که ما در مکان و زمان مناسبی یکدیگر را ملاقات کردیم.»

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

33 سال تفاوت سنی

داشتن تفاوت سنی زیاد میان زوج ها هنوز برای خیلی ها جا نیفتاده اما برخی ها مانند ستاره هایی چون محمد جدید و شیوا صفایی، به سن اهمیتی نمی دهند.

با دیدن این زوج، اولین چیزی که به چشم دیگران می آید، تفاوت سنی بالای آنهاست. انگار که داغی این موضوع هیچوقت تمامی ندارد. اما این موضوع برای شیوا، که تنها یک سال از دختر بزرگ محمدکوچیک تر است، هیچ اهمیتی ندارد.

در یکی از مصاحبه ها، شیوا صفایی اعلام کرد که اختلاف سنی با همسرش را احساس نمی کند. به قول او: «من عقل بالغی دارم و او قلب جوانی» به نظر او سن تنها یک عدد است.

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

پیشنهاد ازدواج

2 سال پس از آشنایی شیوا و محمد، یعنی در سال 2013، آنها به جزیره رمانتیک بالی سفر کردند. پس از صرف شام، محمد خطاب به شیوا گفت که باید در مورد موضوعی با او صحبت کند. در آن زمان شیوا فکر می کرد که کار بدی مرتکب شده است، از این رو گریه اش گرفت. اما زمانی که او حلقه ازدواج را در دستان محمد دید، از شدت شوق گریه اش بیشتر شد. او می گوید: «من آنقدر گریه ام گرفته بود که درست حرف های محمد را نمی شنیدم اما یادمه که در جواب به او گفتم: بله! من دقیقا همین را می خواستم.»

پس از پیشنهاد ازدواج محمد به شیوا، همه فکر می کردند که به زودی به مراسم عروسی آنها دعوت می شوند اما نظر محمد چیز دیگری بود. در واقع محمد هنوز برای ازدواج آماده نیست و ترجیح می دهد که مدتی را نامزد باقی بماند.

شیوا می گوید که او هم مانند محمد رابطه های ناموفقی داشته که یادآوری شان عذابش می داد اما در نهایت توانست به کمک محمد تمام شان را فراموش کند. «محمد تکه های شکسته من را دوباره به هم وصل کرد. من واقعا خوشبختم که با همچین مرد مهربانی آشنا شده ام. او نه تنها قلب شکسته مرا التیام داد، بلکه به من یاد داد تا انسان کامل تری باشم.»

اما قبل از این که آنها را یک زوج کامل و بی عیب و نقص بخوانیم، باید به مشکلی که آنها را از ازدواج منع کرده، اشاره ای کنیم.

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

جشن عروسی

پس از نامزدی شیوا و محمد، همه خودشان را برای یک مراسم عروسی مجلل آماده کردند اما تاکنون خبری از ازدواج آنها نشد.

این طور به نظر می رسد که شیوا آمادگی ازدواج با محمد را دارد اما گویا موانعی بر سر راه محمد است که او را از این کار باز می دارد. شیوا صفایی در مورد مراسم عروسی اش می گوید: «من دوست دارم که این مراسم ساده برگزار شود. به نظر من سادگی نه تنها از مد نمی افتد، بلکه بسیار هم شیک و زیباست.»

این در حالی ست که محمد نظر دیگری دارد. او می گوید: «به نظر من ما قبلا با هم ازدواج کرده ایم. چیزی که مهم است، عشق میان ماست.»

سوالات زیادی در مورد این که چرا محمد نامزدی خودش با شیوا را وارد مرحله بعدی نمی کند، وجود دارد. آیا شیوا زن ایده آل او نیست یا این که محمد پس از ۲ تجربه تلخ اش از ازدواج می ترسد؟! تنها زمان پاسخگوی این خواهد بود!

آیا یک خیانتکار همیشه خیانتکار می ماند؟

شایعات زیادی در مورد رابطه های پنهانی محمد حدید با زنان دیگر وجود دارد. به عنوان مثال شایعه شد که او زمانی که هنوز همسر یولاندا حدید بود، با جوانا کروپا وارد رابطه شده است. البته محمد این موضوع را انکار کرد و همسرش نیز در جواب این شایعات گفت: «ما خیلی وقت است که با هم ارتباطی نداریم و تنها به خاطر بچه هایمان در کنار همیم.»

چند سال بعد از این ماجرا، شایعات بدتری از این که او به زنی تعرض کرده پخش شد. شیوا در مصاحبه ای درباره این موضوع گفت: «من تصمیم گرفتم که گذشته را کنار بگذاریم و به اتفاقات خوبی که در آینده برایم خواهد افتاد، بیاندیشم.»

ما نیز امیدواریم که او در کنار نامزدش برخی از رفتارهای خود را تغییر دهد.

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

تصمیم برای بچه دار شدن

محمد حدید از ازدواج های قبلی اش، 5 فرزند دارد. آلانا و ماریل از همسر اولش مری باتلر، و جی جی، بلا حدید و پسرش اوار از همسر دومش یولاندا می باشند.

اما شیوا هیچ فرزندی ندارد و بیشتر نقش یک نامادری را برای فرزندان محمد بازی می کند. او در حال حاضر تصمیمی برای بچه دار شدن ندارد اما شاید در آینده ای نزدیک نظرش را تغییر داد. شیوا در این مورد می گوید: «اگر من جای محمد بودم، دیگر بچه دار نمی شدم. کوچیک ترین فرزند او 18 سال دارد. من خودم هم حالا آمادگی مادر شدن را ندارم اما شاید در 3 سال آینده نظرم عوض شد.» خود حدید نیز می گوید: «بچه دار شدن در این سن برای من خودخواهی محض است. زیرا زمانی که فرزندانم بزرگ شوند، مطمئنا من در کنارشان نخواهم بود.»

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

خانواده مشهور حدیدها

محمد حدید و فرزندانی که از همسر قبلی اش، یولاندا، دارد، در حال حاضر یکی از قدرتمندترین خانواده های جهان به شمار می روند. آنها در کنار هم در مراسم مختلف و فرش قرمزها حضور می یابند و در زمینه های مختلف شغلی حامی هم هستند.

رابطه محمد با همسران قبلی و فرزندانش برای شیوا ناراحت کننده نیست و به قول خودش، دلیلی برای اعتماد نکردن به محمد ندارد. شیوا می گوید: «من با همسران قبلی محمد ارتباط خوبی دارم و فکر نمی کنم که این کار اشتباه باشد. همه ما دوست داریم که کانون گرم خانواده را حفظ کنیم. از این رو من هم نمی خواهم که فرزندان حدید از او دور باشند. ما در مراسم های مختلفی چون کریسمس، عید پاک و تولدها دور هم جمع می شویم و خوش می گذرانیم و این تاثیر منفی بر رابطه عاطفی من و محمد نمی گذارد.»

حقایقی درباره رابطه «محمد حدید» و «شیوا صفایی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرزو

      معلومه بخاطر پولش بوده وگرنه این پیرمردو میخواد چیکار؟!

      پاسخ ها

      • z

        نه پس عاشق پیشونی ه بلندش شده. غیب میگی شما

      • بدون نام

        نه اصلا. من خودم 22 سال با همسرم اختلاف سنی دارم. واقعاااا عاشقشم. واقعا به من کمک کرد ادم بهتری باشم.

      • نازنین

        شیوا خودشم خیلی پولداره

      • بدون نام

        مگه گدای خیابونی بوده؟عادت دارین هرکی پولداره بگین زنش بخاطر پولش اومده باهاش؟خودش پول داشته

      • بدون نام

        آدما هرچقدر پولدارتر میشن طمعشونم بیشتر میشه.
        کسی نمیگه گداست ولی صد در صد عاشق سن و سال و چشم و ابروش نشده.آخه چه دختری حاضره زندگیشو با یه پیرمرد تلف کنه؟!

      • بدون نام

        محمد حدیدی خیلی خیلی ثروتمند و معروفه و مطمینا زنهای زیادی وسوسه میشن باهاش باشن

    • بدون نام

      بسوزه پدر پول ..... ولی خداییش تحمل یک پیرمرد هر چقدرم پولدار و لمس او بعنوان همسر از طرف یک دختر جوان خیلی سخته ...اصلا یجورایی چندش هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بذار یه پولدار بیاد خاستگاریت میفهمی چندش معنی نداره

      • بی نام

        من خواستگار پیر پولدار تحصیلکرده داشتم خودمونم وضع مالیمون بد نبود ولی جواب منفی دادم الان با همسرم هشت سال تفاوت سنی داریم که اونم خیلی جوونتر از سنش میزنه ورزشکار و سرحال خیلی هم خوشبختم ادم فقط پول ذو نمیبینه بعد که بخوان بچه دار شن بچه نوجوون میشه پدر هفتاد ساله این خودخواهی نیستش؟ بچه توی اون سن احتیاج به پدر داره نه پدربزرگ

      • بدون نام

        با این زوج کاری ندارم ولی کلا تعداد زیادی از دخترا واقعا برای وجودشون و روحشون ارزش قایل نیستن؛ فقط به پول و مادیات فکر میکنن.

    • بدون نام

      رابطه اینا برای منم همیشه سوال. یعنی یه پسر پولدار جوون برای شیوا پیدا نمی شد که به حاطر پول با این مرتیکه ازدواج کرد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا تو زیاد ناراحت نشو

    • .

      بخاطر پــــــــول و شـــــــهرت!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عاشق چشم و ابروش شده !!!!!

    • بدون نام

      چرا محمد نامزدی خودش با شیوا را وارد مرحله بعدی نمی کند،..................چرا؟؟؟ چون قراره بعد استفاده مثل یک اشغال دور انداخته بشه و احتمالا دنبال جور کردن بهانه واس دک کردنش است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته دختر هم در هر صورت از این رابطه بی نصیب نیس و هم صاحب پول میشه و مهمتر از اون به عنوان یه مدل شهرت کسب میکنه

      • بدون نام

        یارو داره مثل یه ملکه زندگی میکنه و لذت میبره فکر کنم اونی که شبیه اشغال زندگی میکنه یکی دیگس

      • بدون نام

        بنظرت یه پیرمرو شصت ساله چیزیم داره که بخواد از کسی استفاده کنه؟!خیلی دوس داری مردارو زرنگ نشون بدی و با اصطلاحات احمقانه و سطح پایین درباره زنها حرف بزنی.اصلا تو چرا انقد حرص میخوری؟بتو چه؟

      • بدون نام

        لحن کلامت خیلی زشت و بی فرهنگانه و البته ابلهانست.
        حتی اگه جدا هم یشن؛ این دختر کلی سود کرده؛ بعد از رابطه با حدید کلی معروف شده و بعدا میتونه از این معروفیتش استفاده کنه برای ثروت و موفقیت

    • بدون نام

      در مورد اينكه عقل بالغي داره درست گفته اگه نداشت اينهمه براي اين ميلياردر صبر نمي كرد .

    • زهرا

      یعنی دختر به این خوبی چطوری اینو قبول کرد؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبی به قیافه نیست دوست عزیز و دلبندم

    • مریم

      خوش به حال شیوا

    • z

      کجا از دختر بزرگش یه سال کوچکتر هست؟؟ دخترای محمد یکیشون متولد 1995 و اون یکی 1996. ولی اونطور که نوشتین شیوا صفایی 1980 هست.

      پاسخ ها

      • نازنين

        احتمالا. از ازدواج اولش منظورشونه

    • امین خان

      این پیرمرد فقط یه چیز جذاب برای این دختر داره اونم پولشه

    • بدون نام

      آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ که این پووووووووووووووووول لعنتی چه کارا که نمیییییییییییییییییییییییکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      مخصوصا واس زن هاااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!همه ی زن ها.که عقلشون تو چششونه !!!!!!!!!!!!والسلاااااااممممم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو به خاطر اقامت حاضري هر كاري بكني پس دهنتو ببند

      • بدون نام

        بنظرت شما مردا اگه پول نداشته باشین زنها دقیقا بخاطر چی باید بخوانتون؟!! خوش خط و خالیتون؟!بعدم الان دخترا خودشون یاد گرفتن پول در بیارن و مستقل باشن بیکار نیستن بخاطر پول یه مردو تحمل کنن کمتر چرت و پرت بگین

    • بدون نام

      برا بعضی زنا فقط باید تاسف خورد مطمین باش دو روز دیگه میره سراغ یکی دیگه تو هم که نامزدی بیش نبودی فقط باهات خوش گذرونده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا جو نگیرت بخاطر خوشگذرونیش؟! دختره کلی پول و خونه و ویلا
        و امکانات از یارو میکَنه بارشو تا آخر عمر میبنده تو فکر کردی خود دختره میخواد زن این بشه ؟!معلومه لب چشمه تشنه نگهش میداره و میچاپش.یه جور میگی انگار مرده زرنگه نه برعکسه

    • بدون نام

      شوگر ددی :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

      • بدون نام

        :)))))))) یس

    • بدون نام

      همیشه اینطوری نیست. پول خیلیی خوبه . اما دلیل نمی شه فقط پول عامل باشه.

    • بدون نام

      قضاوت بد نكنين ما ايراني ها واقعا عاشق فلسطيني ها هستيم و هيچ كس هم از اين عشق يه طرفه سردرنمياره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یکی غلط بکنم عاشق فلسطینی ها باشم

      • ALIJB

        تو عاشق فلسطین و فلسطینی ها هستی
        ما ازشون متنفریم

      • بدون نام

        چقدر خنگيد والا! يادم باشه كامنت كنايه دار ديگه نذارم اينجا چون در سطح فهم شماها نيست

      • بدون نام

        00:05

    • بدون نام

      چرا به امل كلوني اينقدر بد و بيراه نمي گين كه چند سال ديگه ميره سراغ يكي ديگه؟

    • بدون نام

      همه تون حسودي تون ميشه دختراي ايراني كه سهله خيلي از ... هم حاضرن به خاطر پول و امكانات و حتي اقامت آمريكا همسر اين بشن ! متاسفم ولي حقيقت تلخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که هرکی کامنت گذاشته پسر بوده سوخته ازینکه شیوا به اون بله گفته متاسفم ولی همجنسات خیلی حسود و داغونن بیخود رو دخترا ننداز خخخخ

      • بدون نام

        من شخصا به عنوان یه دختر مجرد عمرا حاضر نیستم به خاطر پول و موقعیت با کسی ازدواج کنم

    • بدون نام

      میخواد بچه دار هم بشه‌؟ این پیر مرد تا چند سال دیگه زندست ؟ بعدش گی گفته باهاش میمونه؟ اونم وقتی که نمیخواد باهاش ازدواج کنه
      زنا بخاطر پول و مردا بخاطر زیبایی چه کارایی نمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردا بخاطره شهوت .تا آخر عمرم ادعا میکنن که میل جنسی خفنی دارن ولی همه میدونن که ۴۰ به بعد صددرصد دوره افته مرداس و با رابطه با دخترای جوون میخوان هنوزم احساس قدرت کنن و ادای جوونارو دربیارن

    • سید جلال

      عجب قدرتی داره ای لامذهب پول

    • بدون نام

      من مادرم بیست سال از پدرم کوچیکتره ولی زندگی عاشقانه ای دارن من که هیچوقت حتی دعواشونو ندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بحث پول نیست. بحث اینه که رفته زن یکی شده که بچه هاش همسن خودذشن و 2 تا زن داشته

      • بدون نام

        احتمالا به خاطر این دعواشونو ندیدید که مادرتون کاملا مطیع پدرتونه. درسته؟
        تو این ازدواجها رابطه برابر و دوستانه وجود نداره بلکه مرد از موضع بالاتر با زنش برخورد میکنه

    • بدون نام

      در این عکس واقعیت دنیا به تصویر کشیده شده
      پول و شهرت مساله این است
      نمونه داخلی از این دست هم کم نیست

    • ساها

      نام پسر محمد حدید انور است نه اوار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب باباش آواره که آوار میشه رو زندگی دخترای جوون

    • بدون نام

      خوب چتر و باز کرده فقط پول بوده فقط

    • د

      سعدی که خدا رحمتش کند، میفرماید:
      زن جوان را تیری در پهلو، به که پیری

    • بدون نام

      پیرمردای پولدار تو آمریکا هم از دست دخترای ایرانی در امان نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بجاش از دست مردای ایرانی در امان هستند غرب پرست

    • یه خانوم

      باورم نمیشه که باهاش ازدواج کنه بیشتر بخاطر هوسبازیه خانم ها تا می میخوان ساده لوح باشن و فریب بخورن

      پاسخ ها

      • یه خانوم دیگه

        دختره هم داره استفاده ای رو که میخواد میبره
        همچنین هم ساده لوح نیست

    • بدون نام

      فقط به خاطر پول و شهرت با این پیر مرد ازدواج کرده وگر نه که واقعا چندش اوره یک پیرمرد لمس کنه

    • نازی

      منم حدودا هم سن و سال اینم. 39 سالمه و فوق لیسانس دارم. از زیباییم چیزی ازین کم ندارم. اما شانس اینا اینه که تو خانواده های مرفه به دنیا اومدن و امثال ماها نه. منم جای این بودم قبول میکردم. درسته خودشم پول داره اما ثروت و شهرت آدمهایی مثل حدید هر زنی رو وسوسه میکنه. چه دنیای بدی شده. ما میمونیم رو دست پدر و مادر و اینا میرن اون بالا بالاها. تف به این دنیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جای بسی تاسف داره شنیدن این جملات از زبان یک بانوی جوان. ببینید چه بر سر مملکت اومده که امید مردم ناامید شده

      • بدون نام

        حرفای شما نشون از کمبود عزت نفستون داره نازی جان؛
        اینکه فکر میکنید بودن با یه پیرمرد ثروتمند معنیش رفتن به اون بالابالاهاست خیلی تاسف برانگیزه!

    • ALIJB

      این ازدواج اصلا بخاطر پول نبوده
      شیوا صفایی همون طور که گفته شده قبل از اینکه با محمد حدید اشنا بشه تو نروژ بزرگ شده و بعد با خانوادش رفتن امریکا همچنین قبل از اون خودش تو صنعت مدلینگ فعالیت داشته دلیل نداشته برای پول بیشتر باهاش ازدواج کنه...
      کلا این عادت ماها هستش که اگر اختلاف سنی یک زوج زیاد باشه میگیم حتما بخاطر پول بوده...!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه این چه فکر اشتیاهایی که فکر میکنید هر کی تو خارج زندگی میکنه پولداره؟ هزاران هزاران ایرانی تو اروپا و آمریکا زندگی میکنن که به زحمت پول زندگی روزمرشونو بدست میارن

      • بدون نام

        یعنی هر کی اول نروژ زندگی کنه بعد بره آمریکا پولداره؟
        تو میدونی مدلینگ چقدر در آمد داره مدل هر روز مثل علف سبز میشه برای کار داشتن باید هزار جور کار بکنن کدوم پول و ثروت

      • ALIJB

        شیوا صفایی خودش هم در یک خانواده پولدار رشد کرده و از نظر مالی هیچ مشکلی نداشته


        لطفا بدون اطلاع نظر ندید

    • بدون نام

      واقعا کار احمقانه ای کرده دختره.پیرمرد زبون بازو ببین تو عقل بالغی دهری من دل جوونی دارم مرده شور این استدلالشو ببرن اینا تو هر سنی یه جور خر میکنن آدمارو شیطان مجسم هستن مردا

    • بدون نام

      پيرمردهاي هفتاد ساله و بي پول در بهترين حالت سرنوشتي بهتر از خانه سالمندان نخواهند داشت. در حالي كه پيرمردهاي هفتادساله و پولدار تا پايان عمر در ميان دختران جوان و شاداب به خوشگذراني خواهند پرداخت و البته دليل آن فقط و فقط عشق ناب و پاك آن دختركان جوان به اين پيرمردهاي هفتاد ساله و پولدار هست. همان دختركاني كه حتي حاضر نيستند از جلوي يك خانه سالمندان عبور كنند.
      حقيقت تلخه. دنيا مال خوشگلا و پولدارهاست.

    • بدون نام

      جوونیشو داره پای یه پیرمرد هدر میده که حتی حاضر نیست باهاش ازدواج رسمی بکنه.علت اصلیش اینه که خواستگار نداشته اونجا که ایران نیست مردای جوون دیگه دنبال زن گرفتن نیستن زن خوش منظرم کم نیست همه جورش وجود داره به لطف عمل زیبایی و آرایش و ......

    • بدون نام

      باهاش ازدواج رسمی نمیکنه چون با این کار قسمتی از ثروتش قانونی مال دختره میشه.مگه عقلش کمه؟با این سن وسال زرنگ تر از این حرفاست با پول کمتر داره به مقصودش میرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هوشمندانه ترین کامنت
        آفرین
        در واقع با وجود بچه هایی که دیدیم و دیدید جرئت نداره ایشونو رسما" به همسری بگیره و قرارداد سنگینی بنام ازدواج امضا کنه

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      هیچ چیزی از زندگی محمد براش ناراحت کننده نیست خخخخخ
      جون مادرت نگو پولش نقشی تو این همه عشق نداشته

    • رویا

      نظرات شما خیلی جالبتره تا خود مطلب خخخخخخ

    • بدون نام

      خوشگلی بچه هاش به خودش رفته ،همه شون خوشگل اند

    • بدون نام

      پسری رو میشناسم که با یه خانم با 25 سال بزرگتر از خودش ازدواج کرده خانومه دوتا پسر داره اولی همسن این اقاست یعنی یه پسر داره همسن و سال خودش
      از این مسائل پیش میاد حالا دلیلش هر چی باشه به خودشون مربوطه

    • بدون نام

      چرا هیچ کس جرات نمی کنه بگه پیرمردهای عرب و مردای عرب زن های مارو می برن؟؟؟ کجا رفت غیرت؟؟؟ می دونید تو امارات چقدر دختر ایرانی جمع کردن برا سرویس دادن؟ بالای چند هزار دختر ایرانی که زن های عرب با سنگ می زننشون می گن برید گمشید!!! کی می خواد جلو این همه عربی که ده برابر ما جمعیت و کشور دارن وایسته؟؟؟ بذارید واقعیت رو بگم: اینا تو مشهد و قم خودمون به زن های ما رحم نمی کنن، تو عربستان به پسرهای ما تجاوز می کنن هیچ کی محکوم نمی کنه، هیچ کی فحش نمیده!!! چه برسه تو اروپا و آمریکا!!! عرب هستن دیگه خوش نژادن!!! ما هم فقط رجز خونی و فحش دادن و غریب کشی بلدیم تو میدون نیستیم!!! اونایی که بدرد می خوردن زمان جنگ مردن، خدا اونارو برد پیش خودش چون جاشون اینجا نبود....

    • بدون نام

      چی میگی !!!!!!!
      من خودم خوزستان زندگی کردم ،عرب ها خیلی خیلی با دخترهای غیر عرب و بخصوص کرد و لر ازدواج کردن فقط و فقط بخاطر بور و چشم رنگی بودنشون ،زن ها و دختر هاشون هم البته که ناراضی اند !!!!

      دوست خودم مثل عروسک بود ،شوهرش داغون !!!!!
      عین دیو و دلبر ،به این میگن اصلاح ژنتیکی ،خیلی جدی میگم ،، دختراشون اگر خواستگار خوب غیر عرب داشته باشن شوهر می کنند دوست خودم با پسر عمه ش مجبوری شوهر کرد ،

      امارات قانون گذاشته باید زن اول رو عرب بگیرید ،چون مردهاشون تمایل به زن های خودشون ندارند ،از این زاویه نگاه کن لطفا .

    • بدون نام

      آدما در کل زندگی به دنبال کسب احساس رضایت دورنی هستند و این احساس با بدست آوردن خواسته ها امکان پذیره قطعا هم شیوا و هم محمد متوجه شدن که میتوانند خواسته ها یکدیگر رو برطرف کنن برای همین با هم ازدواج کردن


      اما فهمیدن اینکه دو طرف این ازدواج به دنبال کسب چه چیزی بودن کار سختیه ولی به احتمال زیاد عشقی درکار نبوده

    • ناشناس

      ی پیرمرد خوشتیپ و شاد وسرحال و پولدار ک باشی کاملی ...دیگه یعنی همه چی.....

    • ناشناس

      ی پیرمرد خوشتیپ و شاد وسرحال و پولدار ک باشی کاملی ...دیگه یعنی همه چی.....

    • بدون نام

      فکر کنم جدا شدن ی مدته هیچ عکسی از شیوا و نامزدش تو صفحه اینستاشون نیست

    • سارا

      اگه میگه با همسرای قبلیش و بچه هاش مشکلی نداره چرا با اونا عکس ننداخته؟؟؟؟

    • شهرام

      خفه شین بابا ب شما چه رفته زن گرفته فضولین شما

    • بدون نام

      مردای حسود ایرانی

    • ضحا

      دوتا کثافت هرزه بدبخت شکست خورده ناکام درکنارهم بایه زندگی دسته جمعی مسخره!مثلا صفایی عاشق چیه این پیرمرد لک وپیس ابلق شده؟؟قدرت ونفوذش همین.

    • مونا

      جدا شدن و شیوا صفایی الان با یه پسره دیگس که اتفاقا خیلی خوش چهرس. از این پولشو میخواسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج