اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۸۵۷۸
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

هلاکت چند تن از عوامل پژاک در مریوان

فرماندار مریوان از هلاکت و زخمی‌شدن چندین تن از عوامل پژاک در مریوان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان از هلاکت و زخمی‌شدن چندین تن از عوامل پژاک در مریوان خبر داد.

محمد شفیعی با بیان اینکه شب گذشته تعدادی از افراد تروریست ضد انقلاب گروهک تروریستی پژاک به پایگاه دری از توابع شهرستان مریوان با شلیک از راه دور حمله کرده‌اند، اظهار کرد: انفجار از راه دور این گروهک موجب انفجار زاغه مهمات شده که متأسفانه طی این انفجار ۱۱نفر از نیروهای سپاهی و بسیجی بومی استان کردستان شهید و ۸ نفر زخمی شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این گروهک تروریست نیز به هلاک رسیده و تعدادی زخمی هستند، اضافه کرد: به دلیل سوق‌الجیشی بودن منطقه هنوز آمار دقیق کشته‌ها و زخمی‌های گروهک تروریستی پژاک در دست نیست، اما به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار مریوان خاطرنشان کرد:‌ تعدادی از این گروهک نیز بعد از درگیری متواری شدند که جستجو برای یافتن آنها از سوی نیروهای نظامی در منطقه به صورت جدی در حال انجام است.

شفیعی عنوان کرد: تمامی این شهدا بومی، کرد و اهل سنت هستند که برای دفاع از کیان اسلامی و مردم در این پایگاه خدمت می‌کردند، سؤال این است که کسانی که خود را مدافع حقوق بشر و حقوق کرد می‌دانند این ۱۱ جوان کُرد را با کدام گناه به شهادت رساندند؟

وی تصریح کرد: مردم انقلابی و شهیدپرور مریوان با محکومیت این اقدام انزجار خود را از این گروهک‌های ضد انقلاب اعلام و خواستار برخورد قاطع با آنها شدند.

فرماندار مریوان یادآور شد: ملت شهیدپرور ایران در آینده نزدیک خبرهای خوشی از انهدام این گروهک و به هلاک رساندن چندین برابری جدت آنها را خواهند شنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سنی یا شیعه مهم اینه که ایرانی بودن هرنیرو به مثابه سرمایه انسانی بودن که زدست رفتند

    • یا علی حیدر کرار

      وقتی رسانه های رسمی کشور گروهک تروریستی پ ک ک را که دست به عملیات تروریستی در ترکیه میزند با عنوان حزب کارگران کردستان معرفی میکند گروهک تروریستی پژاک نیز خود را شاخه ایرانی آن حزب منفور کودک کش میداند و دست به کارهای حزبی میزند!جای بسی تاسف است که یک گروهک تروریستی را که حتی اتحادیه اروپا و آمریکا تروریست میشناسد در رسانه های ایران حزب کارگران معرفی میشود در حالی که حزب جایش در مجلس است نه در کوهها و دره ها!

    • بدون نام

      شما درست میفرمائید.
      فقط بلدین تهدید کنین

    • بدون نام

      سلبریتی ها کجایند هشتک تسلیت ایران بگذارند؟ ...

    • بدون نام

      به این هم وطنان ایرانی برسین تورشیدبیادهمه جاخاموش بش همه توتاریکی میمونیم پس به هم وطنان برسین نه به این افغانیاکه بودجه ومنابع کشورمملکلت مردم میدین وهم شغلمون واین تعداددرسال باگفته مسولین له هرایرانی بالای۳۰۰ملیون ضرروزیان بااین بی ابی فقرنجومی بیکاری زیادکم بودجگی چه توجیحی دارین

    • بدون نام

      ترکیه خوب این تروریست ها به درک واصل میکنه ایران هم باید با ترکیه همکاری کنه

    • نظری

      درود بر مرزبانان و مدافعان وطن روحشان شاد یادشان گرامی باد از هر مذهبی و قومی و طایفه و دینی که هستند برای ما عزیز و گرامی میباشند روح همه شهدای عزیزمان شاد باشد و خداوند به جانبازان عزیز هم صبر عنایت بفرمایید انشاءالله

    • alinagi

      خدایا به سپاه ایران که شامل ارتش .بسیج .نیروی انتظامی .سپاه پاسداران..مرزدارن میشود قدرت مضاعف .سلامتی بیشتر عطا فرما خدایا این مرزبوم دشمنان زیادی دارد.یارویاور این نیروها باش...نیروهای مسلح باید همگی خودرا سپاه ایران بدانندو طرفدارحزبی نباشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج