جاباما
۷۴۹۶۲۲
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

ترابی: برای حضور در پرسپولیس لحظه شماری می‌کنم

مهدی ترابی به عنوان خرید نیم فصل دوم پرسپولیس لیگ را با شرایط ویژه‌ای دنبال می‌کند و با انگیزه بالا امیدوار به حضور در جمع سرخپوشان است.

ورزش سه: مهدی ترابی مهاجم ملی پوش سایپا که قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رسانده، بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه از جمع نارنجی‌پوشان جدا خواهد شد. او لیگ را با احساس جالبی آغاز خواهد کرد. انگیزه‌ای برای نمایش موفق در سایپا و بعد از آن حضور در پرسپولیس. ترابی در گفتگو با خبرنگار ما آمادگی کامل خود را برای بهترین نمایش فوتبالی خود در سایپا و زیر نظر علی دایی را اعلام می‌کند تا با بهترین خاطره این باشگاه را ترک کند.

وی در خصوص فصل جدید فوتبال ایران گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با بهترین شرایط آمادگی به دنبال این هستیم تا با سایپا لیگ را مقتدرانه آغاز کنیم. فصل گذشته بدشانس بودیم و می‌توانستیم رتبه بهتری را از آن خود کنیم اما در نهایت خوشحالیم که زحمات مجموعه نتیجه داد و توانستیم به سهمیه لیگ قهرمانان دست پیدا کنیم. بازی اول فصل ما با سپیدرود خواهد بود. تیمی که با حضور آقای خداداد عزیزی تیمی دست و پا بسته نیست و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا شروعی خوب در لیگ داشته باشیم.

ترابی در ادامه صحبت‌هایش گفت: انگیزه زیادی برای شروع لیگ دارم. نیم فصل در خدمت سایپا خواهم بود و مطمئن باشید بهترین نمایش فوتبالی خودم را برای این تیم و آقای دایی به جا خواهم گذاشت تا اینچنین از زحمات آنها تشکر کنم. در نیم فصل دوم هم به دنبال این هستم تا با پرسپولیس اتفاقات خوبی را ترتیب دهم.

وینگر با تکنیک سایپا که علاقه خاصی به پیراهن شماره ۹ دارد، درباره انتخاب پیراهن خود در پرسپولیس گفت: هنوز صحبت خاصی نشده است. خب من به شماره ۹ علاقه دارم و فکر نکنم مشکلی برای اینکه این شماره را داشته باشم نباشد. الان تمام تمرکزم روی سایپا است و بعد از آن درباره این مسائل هم حرف خواهیم زد.

ترابی: برای حضور در پرسپولیس لحظه شماری می‌کنم

ترابی درباره خاطرات خوبی که از پرسپولیس دارد نیز اینطور گفت: بهترین خاطره‌ام از بازی‌های پرسپولیس به برد 3 بر 2 آنها با هت تریک ایمون زاید مربوط است. خب آن زمان فوتبال را به شکل حرفه‌ای بازی نمی‌کردم و واقعا استرس زیادی داشتم. تیم هم 10 نفره شده بود و در نهایت یک برد بزرگ کسب کرد که از خوشحالی نمی‌دانستم چه کار کنم. فکر کن از اوج ناامیدی یک برد بزرگ را بخواهی جشن بگیری.

وی درباره اینکه برانکو ایوانکوویچ صحبتی با او در خصوص پستی که برای حضور در این تیم مدنظرش است داشته گفت: من هم توانایی بازی در پست وینگر و هم مهاجم را دارم. مشکلی وجود ندارد و هر پستی که آقای برانکو ایوانکوویچ یا هر مربی دیگری بخواهند را به بهترین شکل انجام خواهم داد.

بازیکن ملی پوش سایپا درباره مشکلاتی که با توجه به حضور در پرسپولیس او را تهدید خواهد کرد گفت: من خودم را برای همه چیز آماده کرده‌ام و سعی می کنم از تجربیات بزرگان هم برای اینکه بتوانم تنها عملکرد فنی مناسبی برای رضایت کادرفنی و هواداران داشته باشم سود ببرم. مشکلی وجود ندارد و خودم را برای یک چالش بزرگ آماده می‌کنم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس قادر خواهد بود نیم فصل بحرانی را با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات پشت سر بگذارد گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و همین الان هم بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند و آنها مدعی قهرمانی هستند. تیم خوبی دارند و مطمئنا در نیم فصل تلاش خواهند کرد تا همچنان مدعی اصلی قهرمانی باشند.

ترابی درباره اینکه آیا روزی قلی زاده هم با او هم تیمی خواهد شد یا خیر گفت: قلی زاده واقعا استعداد بزرگی است و برایش خوشحالم که راهی اروپا شده است. فعلا او باید در اروپا بدرخشد و پتانسیل این مساله را هم دارد. بعد از آن توکل به خدا و شاید قسمت شد به پرسپولیس بیاید.

وی درباره اهدافش در پرسپولیس گفت: موفقیت تیم در اولویت همه بازیکنان قرار دارد. من هم از این مساله مستثنی نیستم. دوست دارم بار دیگر قهرمان شوند و این تجربه را به دست بیاورم. در آسیا نیز موفق شوند و رویای هواداران را برآورده کنند. بازی های آسیایی و مقابل حریفان قدرتمند واقعا سخت است و تا همین جا هم کار بزرگی داشته‌اند و قدرت خودشان را در فصل گذشته هم با حضور در مرحله نیمه نهایی نشان دادند و بدشانس بودند. آنها توانایی عبور از الدحیل را هم دارند و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. پرسپولیس نام بزرگی است و هر حریفی با ترس مقابل آن قرار می‌گیرد حتی اگر نامش الدحیل باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اَی تف به ذاتت تربچه

    • بدون نام

      آفرین باغیرت

    • بدون نام

      لنگ رو سفت ببند یه وقت نچایی

    • سعید

      تو فعلا سربازی و پات گیره باقالی

    • بدون نام

      این روزا همه دنبال پولن شما چطور؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آی گفتی. قرمز و آبی و تعصب و دردسر و جگر خونیش و زجرش برای ما هواداران هست.

    • بدون نام

      فکر میکنه میخواد تو بارسلونا بازی کنه بابا تیمت لنگ بفهم لنگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بوی بد سوختگی همه جا را فرا گرفته بابا اب رو بریز اونجا که سوخته اب رو جای دیگه چرا میریزی یادش بخیر مموتی میگفت حالا فهمیدم منظورش کیسه ها بوده خخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج