جاباما
۷۵۷۴۴۶
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

انهدام دو تیم تروریستی در شمال غرب کشور

سردار پاکپور از شناسایی و انهدام دو تیم تروریستی دیگر در مناطق عمومی سروآباد و اشنویه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

خبرگزاری فارس: سردار پاکپور از شناسایی و انهدام دو تیم تروریستی دیگر در مناطق عمومی سروآباد و اشنویه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

در پی تلاش های مذبوحانه اخیر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی به منظور رخنه در خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی و متعاقباً شناسایی و انهدام یک تیم ۷ نفره از تروریست ها در شامگاه جمعه (۱۸ خرداد)، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: در روز های اخیر شاهد برخی تحرکات و تلاش های اشرار و تروریست های ضد انقلاب در مناطق مرزی غرب و شمال غرب کشور با هدف نفوذ به عمق بودیم.

که اشراف اطلاعاتی و رصد کامل و دقیق رزمندگان نیروی زمینی سپاه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)، این گروهک های تروریستی در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

وی افزود: همان گونه که به استحضار ملت شریف و انقلابی ایران رسانده شد ، شامگاه جمعه (۱۸ خرداد) یک تیم تروریستی در حال نفوذ به منطقه عمومی اشنویه در دام رزمندگان قرارگاه حمزه گرفتار و طی یک درگیری به طور کامل منهدم و ۷ عضو آن کشته و زخمی شدند.

سردار پاکپور در ادامه از وقوع دو درگیری دیگر طی ۲۴ ساعته گذشته در مناطق عمومی سروآباد و اشنویه خبر داد و افزود: همچنین دو تیم تروریستی از اشرار ضد انقلاب تلاش نافرجامی برای نفوذ به خاک کشورمان داشتند که با رصد اطلاعاتی و شناسایی دقیق محل عبور آنان، رزمندگان قرارگاه حمزه توانستند پس از درگیری در مناطق عمومی سروآباد و اشنویه، این تیم های تروریستی را نیز منهدم و ۶ تن از تروریست ها را به هلاکت رسانده و ۳ نفر از آنان را زخمی کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات از تروریست ها کشف و ضبط گردیده است، تاکید کرد: رزمندگان غیور نیروی زمینی سپاه با آمادگی کامل و اشراف همه جانبه تحرکات ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی ، هرگونه اقدام آنان در به خطر انداختن امنیت ایران اسلامی رابا پاسخ قاطع و کوبنده رو به رو خواهند ساخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر تمام نیروهای مسلح ایران

      پاسخ ها

      • ایران

        درود بر مردان گمنام نیروی زمینی سپاه که سرتاسر مرز کشور تحت مراقبت ویژه ی آنهاست و لی درنهایت مظلومیت به ادامه دفاع از این خاک پاک ادامه میدهند

    • بدون نام

      درود بر سبز پوشان همیشه هوشیار

    • ناشنلس

      از کجا معلوم راست میگید؟فیلمش کو

      پاسخ ها

      • AAAAA

        همین که زن و بچه هایت را رها میکنی و سر کار میروی وشب همه آنها را سلامت و خندان میبینی خودش گواه بر ادعا است.

    • انامنتقم الحسین ع

      درودخدابرهمه ی سپاهیان سبزپوش گمنام امام زمان عج درنیرو زمینی سپاه،سپاه قدس،وبچه های سازمان اطلاعات سپاه که همیشه هوشیاروآماده هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج