۷۵۹۱۱۸
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

لطفی: استقلالی که ما بردیم، پُرمهره‌تر بود

مدافع میانی تیم پارس جنوبی جم می گوید که تمام بازیکنان این تیم با تمرکز بالا آماده دیدار برابر استقلال تهران هستند.

ورزش سه: مجتبی لطفی مدافع تیم پارس جنوبی جم در خصوص بازی فصل گذشته این تیم برابر استقلال تهران که با پیروزی جمی ها به پایان رسید و مقایسه تیم منصوریان با تیم شفر عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و طبیعتا تیم های بزرگ بازیکنان با کیفیتی دارند.

تیم استقلال هم با توجه به بردی که هفته پیش برابر تراکتورسازی به دست آورد، برد خوب و روحیه بخشی به دست آورد ولی خب در بازی رفت سال گذشته فکر می کنم استقلال تیم پرمهره تری بود و بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان، سرور جپاروف و روزبه چشمی را داشت؛ ما توانستیم سال گذشته آن تیم پر مهره را در شهر جم شکست دهیم؛ امیدوارم امسال هم مانند سال گذشته از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم و امتیازات این بازی را بگیریم.

لطفی: استقلالی که ما بردیم، پُرمهره‌تر بود

مدافع میانی پارس جنوبی جم در مورد شرایط پارس جنوبی جم پیش از این دیدار توضیح داد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در بازی قائمشهر هم یک امتیاز گرفتیم؛ شرایط خوبی داریم و بچه ها با روحیه کار خود را ادامه می دهند و مطمئنا برای این بازی آماده هستیم و فکر می کنیم پارس جنوبی نشان داده که مقابل تیم های بزرگ دست و پا بسته نیست و امیدوارم بازی خوبی را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

مجتبی لطفی در مورد کار سختی که مدافعین پارس جنوبی برابر مهاجمان استقلال خواهند داشت نیز اظهار داشت: قطعا بازی سختی است. با توجه به اینکه با استقلال بازی داریم و این تیم همیشه بازیکنان بزرگی داشته است. ولی خب ما هم به اندازه کافی برای این بازی تمرکز کردیم و تمام تیم با آمادگی کامل وارد بازی می شوند و امیدواریم از این بازی با دست پر خارج شویم.

مدافع پارس جنوبی جم در پایان در مورد این سوال که با شکست استقلال آنها بار دیگر می توانند مانند سال گذشته لقب شگفتی سازها را یدک بکشند، بیان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته ما در اولین حضور در لیگ برتر نتایج خیلی خوبی گرفتیم، انتظارات از ما بالا است و فکر می کنم به امید خدا با برد در این بازی می توانیم لقب شگفتی ساز را به خودمان اختصاص دهیم.

شما می بینید که تیم ما چیزی کمتر از پارسال ندارد؛ بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوب سال گذشته را تکرار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلالی

      شتر بیند درخواب پنبه دانه

    • کامبیز

      اون جوجو را لو لو برد!پنجشنبه معلوم می شودمگر داور به دادتون برسه هفته قبل نقی زاده ازتراکتور هم همین حرفها را زد شب دراز است وقلندربیداربه خاطر همین لیدرتون ترسیده چرت وپرت میگه وخودتان هتل توشهر اجاره نمی دهید اینهاهمه نشانه ترس هستند.

    • حسین

      جم هم تیم پرمهره تری بود آی کی یو

    • حسین

      جم هم تیم پرمهره تری بود آی کی یو

    • بدون نام

      زنگت میزنم . شماره ات همون قبلی است

    • کریمی

      حتما بازی برگشت یادت رفته چهار تا‌خوردی چند تا نخوردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج