adexo3
۷۸۴۱۴۳
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

بازی با اسپانیا به درد ایران نمی‎خورد

اگرچه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امکانات مالی فدراسیون را در حد برگزاری مسابقات با تیم های بزرگ نمی داند اما مشخصا از انجام همین دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفته شده راضی است.

ورزش سه: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه روز گذشته خود یک بار دیگر تئوری قدیمی خود در مورد بازی های دوستانه تدارکاتی را تکرار کرد. کی روش قبلا و پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ در دیدار با سردبیران ورزشی اعلام کرده بود مسابقه با تیم های قدرتمندی مثل برزیل، آلمان و ... هیچ سودی برای تیم ملی ندارد و تنها باعث کاهش اعتماد به نفس و پایین آمدن ضریب هماهنگی در تیم خواهد شد.

او در آن جلسه به بازی ایران مقابل برزیل در ابوظبی اشاره کرد و گفت این مسابقه هیچ آورده ای برای تیم ملی فوتبال ایران نداشت و البته تیم ملی پس از شکست ۳ بر صفر مقابل برزیل اعتماد به نفس خود را از دست داد.

او مشابه این حرف ها را روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی عراق مقابل آرژانتین تکرار کرده و می گوید: می‌خواهم جواب فوتبالی مستقیم به شما بدهم، من بازی عراق و آرژانتین را تماشا کردم. فکر می‌کنید برای عراق تمرین بود؟ ۹۰ درصد بازی را در اختیار نداشتند و در نهایت بازی را واگذار کردند. بازیکنان وقتی مسابقه تمام شد تمام اعتماد به نفسشان از بین رفت.

بازی با اسپانیا به درد ایران نمی‎خورد

کی روش همچنین تاکید دارد برای دیدارهای تدارکاتی اولویتش تیم هایی است که ایران بتواند مقابل آنها کنترل توپ را در اختیار داشته باشد. او می گوید: دوست دارم به مصاف حریفانی برویم که بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و یاد بگیریم چطور به پیروزی برسیم.

این هدفی است که در جام ملت‌ها به دنبالش هستیم. اگر بخواهیم مقابل اسپانیا تمرین کنیم و 90 درصد توپ در اختیار اسپانیا باشد این مسئله به ما کمکی نمی‌کند که مقابل یمن پیروز باشیم.

به این ترتیب و بنابه نظر سرمربی تیم ملی ایران به نظر نمی رسد ایران پیش از جام ملت های آسیا مقابل حریف قدرتمند و صاحب نامی به میدان برود.

برخی از کارشناسان عقیده دارند نگران باخت در بازی های تدارکاتی بزرگ و از دست دادن صدرنشینی رنکینگ آسیاست اما در عین حال با هر شیوه ای او موفق شده با همین بازی های تدارکاتی ضعیف ایران را در دو تورنمنت از 3 تورنمنتی که در آن شرکت کرده به موفقیت نسبی برساند.

البته این ترس وجود دارد که ایران به همین دلیل در جام ملت های آسیا که قرار نیست با شیوه دفاعی و فوتبال واکنشی به میدان برویم، نتواند نتایج لازم را به دست بیاورد. در این باره تنها زمان داوری خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره چون پاداش نداره باخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا که به بازیای تدارکاتی پاداش نمیدن.دوما کیروش کاملا درست میگه ماقراره توی جام ملتها قراره با تیمایی بازی کنیم که مالکیت دراختیار ما نه اونا.

    • کارشناس فوتبال

      با نظر جناب کى روش موافقم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب کارشناس یعنی به نظر تو وجناب کیروشت ژاپن وکره جنوبی واسترالیا وعربستان قراره توپ ومیدون رو بدن به ما وماهم تو هر بازی یه ۴تا۵تایی به اونا بزنیم چون بالاخره اونا اسیایی هستن وما مقابل اسپانیا یه گل خوردیم ومقابل پرتغال با پنالتی نادرست مساوی شدیم وباگل به خودی مراکش رو بردیم دقیقا یادمون رفته ژاپن جزء ۸تیم جام رفت وکره بدون بازی دفاعی ۲بر صفر قهرمان قبلی جهان تیمی که ۷تا به برزیل در خونه زد رو برد خوب این نتیجه کارشناسی تو وجناب کیروشه امیدوارم موفق باشید اما این نظرات وحرفها دردی از فوتبال ما رو دوا نمیکنه که با تیمهای قوی بازی نکنیم چون ممکنه ۴گل یا ۵گل بخوریم خوب راهش این نیست مطمعنن راهش اینه که اینقدر بازی کن که نه ترسی داشته باشی ومطمعنن با بازی زیاد نتیجه هم میگیری نمونه زیاده مثل عربستان وژاپن ووکره وغیره

    • بدون نام

      حق با کی روش هست حرف منطقی زده وقتی توپ دست حریف است به چه درد برنامه هی شما میخورد....
      مخصوصا توی جا ملتها که باید به فکر پیروزی باشیم

    • فاطمه

      کی روش عشقی من با مرفش موافقم
      ایشالا با گل های سردار جام ملت ها قهرمان میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج