۷۸۵۹۹۱
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

آقای استیلی؛ با فدراسیون بجنگ نه کی‌روش

کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مثل همه آدم ها و مثل همه مربیان دارای نقطه ضعف هایی هم هست. چه در بخش رفتار اجتماعی و چه در بخش فنی. اما انتخاب با ماست که روی نقطه ضعف هایش دست بگذاریم یا روی خوبی هایش.

ورزش سه: درست در روزهایی که کادر فنی تیم امید به کمبود امکانات معترض و خواهان بهره گیری از امکانات ساختمان پک شد به جای مکاتبه با فدراسیون فوتبال و حتی دیدار با کی روش به تیم ملی حمله کرد و دستاورد این حمله هم جز تنش چیز دیگری نبود و در نهایت البته حمید استیلی بر تعامل با تیم ملی تاکید کرد و خواستار بازی دوستانه با شاگردان کارلوس کی روش شد.

حق تیم امید است همانند تیم ملی از بهترین امکانات استفاده کند و ساختمان پک متعلق به همه تیم های ملی است نه فقط تیم ملی. اما آیا این قطعیت وجود دارد که فدراسیون فوتبال ساختمان پک را به تیم امید و دیگر تیم های ملی نمی دهد؟ آیا درخواستی به صورت مکتوب از فدراسیون فوتبال برای استفاده از ساختمان پک شده و فدراسیون فوتبال هم در پاسخ گفته ساختمان پک تنها برای تیم ملی است؟

قطعا نه و تنها یک ذهنیت وجود دارد که ساختمان پک برای کارلوس کی روش است و او ساختمان پک را به دیگر تیم های ملی نمی دهد؟ همین ذهنیت که نشات گرفته از تصورات است کار را خراب می کند و بی خود و بی جهت سبب ایجاد تنش و درگیری می شود. اینطور گفته شد تیم ملی از روی عمد در هتل آکادمی که قبلا مورد استفاده تیم امید بوده اردو زده تا تیم امید نتواند در هتل آکادمی اسکان یابد و نتواند در زمین شماره یک تمرین کند!

این در حالی است که تیم ملی در هتل آکادمی که چسبیده به زمین شماره دو کمپ است اردو زد تا برای تمرین راحت باشد و از سویی زمین شماره یک کمپ تیم های ملی بنا به گفته بهزاد آزاد، مدیر اجرایی تیم امید آماده میزبانی از امیدها بود اما کرانچار گفت بهتر است تیم امید در این زمین تمرین نکند چرا که کیفیت خوبی ندارد.

ایراد اصلی از فدراسیون فوتبال است که در همه این سال ها نتوانسته چند زمین تمرین برای تیم های ملی مهیا کند. با وجود همه درآمدهای ارزی خوبی که داشته. در همه دنیا در زمینی که تیم ملی تمرین می کند دیگر تیم های ملی تمرین نمی کنند. تصور کنید در زمین شماره یک هم تیم ملی تمرین کند. هم تیم امید، هم تیم جوانان و هم تیم نوجوانان. از سویی به این ها تیم های بانوان را اضافه کنید. آیا دیگر چیزی از این زمین باقی می ماند؟

تیم ملی بعد از ۸ سال صاحب یک زمین تمرین خوب شده و درست بعد از بهره برداری از زمین شماره دو کمپ تیم های ملی فدراسیون فوتبال زمین پژوهشگاه که پیش از این در اختیار تیم ملی بوده را برای امیدها در اختیار گرفت و البته خطاب به حمید استیلی در استفاده از ساختمان پک هم گفت: اولویت در استفاده از این ساختمان با تیم ملی است اما دیگر تیم های ملی هم درصورتی که برنامه اشان با تیم ملی تداخل نداشته باشد می توانند از پک استفاده کنند.

کارلوس کی روش در راستای ایجاد امکانات برای تیم خود با فدراسیون فوتبال می جنگد و طبیعتا بهتر است مربیان دیگر تیم ها به جای ایراد گرفتن از کارلوس کی روش همانند این مربی برای بهتر شدن شرایط تیم خود بجنگند. آنها با کارلوس کی روش مبارزه می کنند و کارلوس کی روش با آنها و در این بین فدراسیون فوتبال مدیریت می کند!

در حالی که ایراد اصلی را باید به فدراسیون فوتبال گرفت. چرا همه تیم های ملی ما فقط باید یک زمین تمرین خوب داشته باشند؟ چرا ما نباید چند ساختمان مثل پک در تهران داشته باشیم؟

نه فقط تیم امید، بلکه تیم ملی هم با کمبود امکانات مواجه است. دو فیفا دی را از دست داده. ساختمان پک و زمین شماره دو هم بعد از ۸ سال جنگیدن کی روش و در آستانه رفتن این مربی از تیم ملی برای او مهیا شده!

نکته مهم دیگر فاصله گرفتن مربیان باشگاهی و تیم ملی ما از کارلوس کی روش است. درست در همان روزهای بازی با بولیوی سه مربی در تمرینات تیم ملی حاضر شدند. حسین لطفی از مربیان قدیمی و سازنده فوتبال تهران. غلامرضا عنایتی که تازه وارد جرگه مربیان شده و مسعود مقیم مربی سابق تیم های ملی پایه.

کی روش برای هیچ یک از این ها دعوتنامه نفرستاده بود اما با همه این ها به گرمی رفتار کرد. بهتر است مربیان تیم امید هم به جای انتقاد از کارلوس کی روش در رسانه ها به تمرین تیم ملی بروند و حتی اگر انتقادی دارند چشم در چشم کی روش به او بگویند. حاصل این رفتار یا متقاعد کردن کی روش است یا متقاعد شدن خویش. آنچه که مسلم است اگر استیلی به دفتر کی روش برود بین آنها دعوا و بزن بزن نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داش عباس

      حالا همه شدن طرفدار استیلی پاچه خوار واقعا ملت عجیب غریبی هستیم..

      پاسخ ها

      • رضا

        کیسه کش بدبخت توسوزت ازجای دیگه است .

      • ایرانی.

        اندشعوری!.

      • TNT2

        اخه نفهمی دیگه چون عقده ای هستی حتی واقعیت و هم قبول نداری.. ببند دهنتو بی چشم و رو

      • بدون نام

        این کجاش طرفداری از استیلی هست تو اصلا متن رو خوندی نگارنده مطلب یا عادل فردوپوس هست یا نوچه ای عادل چون داره خودشو جر میده که از کیروش طرفداری کنه وبه استیلی مظلوم بتازه نگارنده هوادار کیروش خود استیلی گفت ما نامه رسمی زدیم به فدراسیون ولی جوابی به ماندادن در ضمن کیروش در چند مورد دیگر اجازه به بازیکنهای رده ملی فوتسال وفوتبال ساحلی رو نداده بود حالا تو خود فروخته این وسط چه غلطی میکنی

    • بدون نام

      عقلش نمیرس عقل بچس

    • ایرانی.

      چراشروورمینویسی؟مگه استیلی نگفت حداقل دوباربافدراسیون برای استفاده تیم امیدازپک مکاتبه کردن وبه هیچکدوم جواب ندادن.تونویسنده ی بی انصاف وکیروشی پورچراالکی به استیلی تهمت میزنی که به کیروش جمله کرده؟کجای حرفای استیلی حمله به اربابت کیروش بوده؟چراننوشتی اون مک میمون عوضی اجنبی که هیچ جایگاهی درفوتبال ایران نداره باوقیحانه ترین وجه به هموطنت توهین کرده؟که البته بچه هم میدونه پشت پرده ی بی ادبی اون میمون غربتی همیون اربابت دلال موزامبیکیه؟اجنبی پرستی تااین حد؟.

    • علی

      کاش دوستانی که چیزی از فوتبال نمیدونند نظر نمیدادند ، چون امثال همین افراد در فدراسیون مسئولند که فوتبال رو به این روز انداختند
      استیلی بدون هماهنگی و کسب مجوز به ساختمان پک رفته درست ، ولی چه کسی مسئول برخورد با آنهاست ، آیا فدراسیون باید برخورد کنه یا کیروش و دستارش؟
      اصلا کیروش و دستیارش حق توهین به استیلی رو دارند ؟

      کیروش حقشه از بهترین امکانات استفاده کنه و هیچکس هم نمیخواد باهاش بجنگه و برعکس این کیروشه که خودش رو همه کاره فوتبال ایران میدونه ، بی احترامی میکنه ، اخراج میکنه ، واسه باشگاهها تصمیم میگیره ، واسه لیگ تصمیم میگیره ، در مورد سرمربیان باشگاهها اظهار نظر میکنه ، ساختمان پک میسازه و...
      کیروش فقط فقط سرمربی تیم ملیه و باید در چهارچوب اختیاراتش عمل و اظهار نظر کنه نه بیشتر

    • سیاوش

      چقدر نویسنده این متن پاچه خواری کیرتوش را انجام داده!!!
      اصلا اینهمه پاچه خواری سرمربی تیم ملی نوبرانه است.
      جمله ««کیروش با فدراسیون برای زمین تمرین می جنگد و استیلی و تیم امید هم باید برای زمین بجنگند »»
      خیلی مسخره و مضحک است
      مگر میدان جنگ است یا جنگل است یا بحث زوردار و بی زور است
      واقعا متاسفم

    • فردوسی

      چرا اراجیف نوشتی آخه کی‌روش با خودشم درگیره اون منطق حالیشه اصلا اون کسی رو آدم حساب میکنه تو هم یکی از جیره خور ای کی‌روش هستی خجالت بکشین با این مطلب نوشتنتون

    • بدون نام

      استیلی بایدقبلش بافدراسیون هماهنگ کن مثل کیروش بجنگه

    • بدون نام

      واقعا حیف این قلم افتاده وست کسانی نه لیاقتشودارندنه قدواندازشو اینقد از این مربی حتاک ووستیارانشون که له همه ملت توهین میکنند پشتیبانی نکنید

    • بدون نام

      نویسنده پاچه خار مگه فدراسبون هم رئیس داره؟مگه تاج ابدارچی کیروش نیست؟وقتی کیروش همه کاره فوتباله استیلی یا هر کس دیگه باید چه گلی تو سر بگیره؟چرا همه شدید پاچه خار این دلال که هیچکاری واسه فوتبال ما نکرده
      من موندم اخه فوتبال کثیف اتوبوسی چیه که اقایان شدن مدافعش!
      ی زمانی ما بحرین و مسخره میکردیم الان .....

    • بدون نام

      لنگیها دارن میسوزن که باندشونو کیروش از تیم ملی درو کرده ودمشونو چیده ،،اب بریزید اونحایی که میسوزه

      پاسخ ها

      • سیاوش

        باو بنیشه بانی.....کیسه تن حمامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج