adexo3
۷۸۵۵۵۵
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای کی‌روش شما چرا اتحاد را به وجود نمی‌آورید؟

کارلوس دلخور است که چرا اتحاد برای حمایت از تیم‌ملی وجود ندارد.

خبرآنلاین: روزهایی را به یاد داریم که کارشناسان علیه کی‌روش بودند ولی او با صبر و شکیبایی، باعث می شد تا فوتبال ایران متحد شود. وقتی حتی ایران به جام جهانی رفت، کی روش علاقه ای برای حمله به منتقدانش نداشت چون می گفت وقت اتحاد است.

حالا کارلوس کی روش توقع دارد دوباره این اتحاد به وجود بیاید در حالی که خودش به مسایل حاشیه ای دامن می زند. کی روش می توانست بعد از جام جهانی آن مصاحبه را علیه برانکو نکند تا آن جو به راه بیفتد. اگر حتی حمید استیلی اخیرا اشتباه کرد، کارلوس می توانست نرم تر برخورد کند اما وقتی آن مصاحبه از میک مک درموت روی کانال تیم ملی منتشر شد، دوباره خیلی ها علیه تیم ملی شدند.

چه دلیلی داشت وقتی او خودش درباره استیلی حرف زده، مک درموت چنین مصاحبه ای کند؟ چطور ممکن است چنین حرف های عجیب از قول میک منتشر شود و فردای آن روز کارلوس بگوید بعضی ها می خواهند به اتحاد ما ضربه بزنند؟ کاش به ۳،۴ سال قبل برگردیم. به روزهایی که کارلوس کی روش صبورتر بود و حتی مقابل تندترین انتقادات واکنشی نشان نمی داد چون به دنبال اتحاد بود.

کی روش دیشب هم شاکی بود که می خواهند همه را علیه تیم ملی کنند ولی جلوتر از مخالفان، خود کارلوس ایستاده که مصاحبه ها را خوب مدیریت نمی کند. البته بعید می دانیم او از عواقب بعضی اظهارات خبر نداشته باشد.

مثلا نداند مصاحبه میک دردسرساز می شود، شاید هم او آگاهانه به مربی بدنسازش گفت چنین حرفی بزند. اگر آگاهانه بوده، پس چرا باید از دیگران بخواهد به نفع تیم ملی اتحاد کنند؟ با این روش مشکلات زیاد خواهد بود و ای کاش کارلوس کی روش دوباره تبدیل به همان مرد صبور شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیروش به فدراسیون نشینها هم حمله کرده و باعث برکناریشون شده به همه با شدیدترین وجه حمله میکنن انتظار اتحاد دارن .فکر کنم دیروز فهمید چه خبره رو سکوها و این دستاورد بزرگ خود کیروش با رفتار زننده اش بود که همه علیه او باشن

    • بدون نام

      این دلال باید بفهمه اون چنتا هوادار اندک هم که رفتن تشویق تیمش اکثرا پرسپولیسی بودن . پس با این تیم بزرگ دشمنی نکن‌ تا مجبور نباشی دست ب دامن اونایی بشی که با وجود داشتن بیشترین بازیکن نلی کمترین حمایت از او و تیمش میکنن

    • بدون نام

      این دلال باید بفهمه اون چنتا هوادار اندک هم که رفتن تشویق تیمش اکثرا پرسپولیسی بودن . پس با این تیم بزرگ دشمنی نکن‌ تا مجبور نباشی دست ب دامن اونایی بشی که با وجود داشتن بیشترین بازیکن نلی کمترین حمایت از او و تیمش میکنن

    • محمدی

      یادش بخیر ی زمانی مربی پرسپولیسی بود همی پرسپولیسیا دعوت میشدن ویا استقلالی بود همی استقلالیا ..تعداد شهرستانیا خیلی کم بود هرکی میخاست ب تیم ملی دعوت بشه باید جز یکی از این دو تیم بود...و امدن مربیان فهیمی ک این رسم و رسوم را پایان دادن و گفتن تیم ملی مال تمام مردم ایرانه و دست خیلیها کوتاه شد...تیم کیروش خیلی با انگیزس و کار خودشو با قدرت انجام میده کارنامه این مربی خیلی درخشان هست..ولی خیلیا دنبال فوتبال علی اصغری هستن و حاشیه درست میکنن .هر وقت ب این مسعله تونستیم از پایین ب بالا نگاه کنیم میفهمیم باید با ب کیروش احترام بزاریم و اختلاف نندازیم ن کیروش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه اشغری خودشو ناراحن نکن!

    • بدون نام

      کیروش هیچ موفقیتی تو این 8سال نداشته تو فوتبال ایران و صعود کردن به جام جهانی با این همه اختیارات و لژیونر افتخار نیست قبلا با نصف این اختیارات و امکانات هم جام جهانی رفتیم برای همین کیروش باید و باید برای خودش دشمن و مخالف درست کنه که اگر تو جام ملتها هم نتیجه نگرفت که نمیگیره هم بهونه داشته باشه.

    • بدون نام

      فقط این بنده خدا گلایه می کنه فقط

    • بدون نام

      اره شما همه تون خانوادگی وکلونی بر علیه کیروش مصاحبه کنید وانواع اتهامات مثل دلالی وغیره رو با هم نثارش کنید ولی کیروش دنبال اتحاد باشه آخه مگه با افرادی که چشمشون دنبال جایگاه کیروشه میشه متحد شد؟ شماها خودتون برا خودتون وافراد همگروه تون متحد باشین کیروش منظورش با شماها نبود با طرفداران ودوستداران تیم ملی ایران بزرگ بود نه با خیانت کاران.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرحبا لایک داری

      • سیاوش

        نه جانم
        این دلال داره با زیرکی شلغم و چغندر دور و بر خودش جمع میکنه
        هوادار واقعی همانها بودند که دیشب توی استادیوم آزادی سیدجلال رو به راستی تشویق کردند
        هر وقت فهمیدی یعنی از دسته چغندر و شلغم خارج شدی

    • بدون نام

      فقط شما به مخالفان کیروش نگاه کنید همشون پرسپولیسی هستن این واقعا اتفاقیه بدون تعصب بگید درخشان کریمی میناوند ذولفقار نسب مایلی کهن برانکو ووووو بجز اینا از تیمهای دیگه وپیشکسوتان دیگر تیمها ببینید کسی علیه میروش هست یا نه بخدا فقط نیتشون مله مردن مربی تیم ملیه چون نونشونو احر کرده وباند باز نیست

    • میلاد

      دوست عزیز چشماتو باز کن همه ی اونایی که فوتبالو میفهمن می‌دونن این آقا گند زده به فوتبال این مملکت نه مثل بعضی از شما عشقه فوتبالا که نمی‌دونید فوتبالو چطور میتوان رو هوا و بدون دلیل از یه اجنبی طرفداری میکنید که تمام افتخارش کمک بودن تو منچستر ورئاله.عربستان اون موقع که فرانک ریکارد مربی بهترین تیم اروپا بارسلونا بود با بازیکنانی زیر دستش مثل رونالدینهو .ژاوی....خیلیا دیگه به خدمت گرفت ولی وقتی نتیجه نگرفت با لگد پرتش کردن بیرون نگفتن مربی بارسلونا بود همینجوری تو کفش بمونن ازش تعریف کنن .هشت ساله نفسمونو بریدید یه بازی قشنگ از تیم ملی ندیدیم .

    • بدون نام

      مردک دلال موزامبیکی

    • بدون نام

      شما خودت خر تشریف داری یا مردمو گرفتی؟ میشه بفرمایید کارلوس کی صبور و متین بوده؟چرا مهمل میبافی #مزدور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج