۷۸۷۹۵۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فریبا: استقلال تشنه برد بود، حالا سیراب شد

عضو کمیته فنی استقلال گفت: حالا روحیه‌ای که تا پیش از این در تیم کشته شده بود، بار دیگر زنده شده است.

خبرورزشی: بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی استقلال از بردی که این تیم در مصاف با سایپا به دست آورد، ابراز رضایت کرد و گفت: «استقلال یکی از بازی‌های سخت خود را با موفقیت پشت‌سرگذاشت. این دیدار از جمله مسابقاتی بود که کسب امتیاز کامل در آن هم اهمیت داشت و هم به راحتی به دست نمی‌آمد».

او گفت: «سایپا جزو تیم‌های جوان، دونده و از نظر بدنی قدرتی لیگ برتر است که برای هر تیمی دردسرساز شده و تا اینجای فصل هم نتایج خوبی به دست آورده بود، اما استقلال با تکیه بر توان بالای جوانانش که به میدان رفته بودند، توانست به خواسته اش برسد».

فریبا درباره گل زودهنگام سایپا به خبرورزشی گفت: «با توجه به تغییرات ساختاری در ترکیب خط دفاع استقلال عدم هماهنگی بین نفرات باعث شد تا بازیکن دریبل‌زن سایپا با موقعیت‌شناسی بالا از برهم ریختگی تیم در خط دفاعی استفاده کرده و به گل برسد. البته اتفاق بهتر برای استقلال این بود که تیم به بازی برگشت».

او گفت: «از خصوصیت‌های خوب بازیکن جوان این است که طاقت باخت را ندارد و دیدیم که صیادمنش و قائدی و دیگر بازیکنان تیم مانند علی کریمی یا دانشگر اینقدر تلاش کردند که کمی بعد توانستند گل خورده را جبران کنند. البته استقلال در این دیدار ۲ گل زد ولی حداقل ۴ گل را هم نزد. فکر کنم دو بار توپ را به تیر دروازه زدند و می‌شد این دیدار را با نتیجه‌ای بهتر تمام کرد».

فریبا گفت: «با این برد از رده هفتم به پنجم آمدیم و استقلال می‌تواند در دیدار رودررو با سپاهان و پدیده، باقی‌مانده امتیازات از دست داده در ابتدای لیگ را جبران کند. این کار با این جوانان با انگیزه سخت و غیرممکن نیست. ضمن اینکه حالا روحیه‌ای که تا پیش از این در تیم کشته شده بود، بار دیگر با این سه برد پیاپی زنده شده و همه باور دارند که می‌توان مقابل هر تیمی برنده از زمین خارج شد. استقلال تشنه این روحیه بود».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سيراب شد رفت؟ دوباره شيش تايي نشي سيرابييييي. خخخخخ

    • بدون نام

      خدایا اینا چقدر بی جنبه اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج