جاباما
۸۰۵۸۷۳
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

آخرین نسل پورشه ۹۱۱ به طور رسمی معرفی شد

در داخل خودرو نیز تغییرات ملموسی را می‌توان پیدا کرد. خطوط کشیده در قسمت‌های مختلف دیده می‌شوند و طراحی صفحه آمپر نیز تغییر کرده است. اما مهم‌ترین تغییر مربوط به سیستم اطلاعات و سرگرمی می‌شود که صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی بزرگ آن در وسط خودرو نظرها را به سمت خود جلب می‌کند.

وبسایت دنده 6: پورشه ۹۱۱ جدید از راه رسید و طبق معمول تغییر زیادی را در طراحی جلوی خودرو نمی‌توان حس کرد. اما پورشه موارد جدیدی را به لیست تکنولوژی‌ها اضافه کرده، موتور سری کاررا S را بهبود داده و یک شاسی تمام آلومینیومی را برای نسل هشتم سری ۹۱۱ در نظر گرفته است.

آخرین نسل پورشه ۹۱۱ به طور رسمی معرفی شد

نسل جدید که با کد 992 شناخته می‌شود، از همان فرمولی استفاده می‌کند که برای دهه‌هاست که در ساخت سری 911 استفاده می‌شود. فعلا تنها از مدل‌های کاررا S و کاررا 4S رونمایی شده است که در هردو آن‌ها موتور تخت شش سیلندر سه لیتری وظیفه تامین قدرت را بر عهده دارد. قدرت خروجی این موتور به 443 اسب بخار افزایش داده شده است که به نسبت نسل قبل پیشرفت 23 اسب بخاری را نشان می‌دهد.

آخرین نسل پورشه ۹۱۱ به طور رسمی معرفی شد

پورشه می‌گوید که کاررا S که محور عقب است می‌تواند طی ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. در عین حال مدل ۴S با استفاده از چهار چرخ متحرک خود می‌تواند در ۳.۶ ثانیه به این سرعت برسد. درواقع نسل جدید ۰.۴ ثانیه سریع‌تر از نسل پیشین است. همچنین با انتخاب پکیج Sports Chrono، می‌توان ۰.۲ ثانیه نیز می‌توان شتاب را بهبود داد.

گر در طراحی خودرو دنبال پیدا کردن تغییرات هستید، می‌توانیم به عریض‌تر شدن ۹۱۱ اشاره کنیم که ۴۵ میلی‌متر بیش‌تر از قبل است. طراحی جدید چراغ LED جلو، خطوط عمودی بر روی کاپوت که یادآور نسل اول ۹۱۱ هستند و طراحی جدید چراغ‌ها در انتهای خودرو از دیگر تغییرات در طراحی ۹۱۱ جدید به حساب می‌آیند. سپر عقب نیز عضلانی‌تر از قبل شده است و دو سر اگزوز بزرگ در دو سمت پلاک قرار گرفته‌اند.

آخرین نسل پورشه ۹۱۱ به طور رسمی معرفی شد

در داخل خودرو نیز تغییرات ملموسی را می‌توان پیدا کرد. خطوط کشیده در قسمت‌های مختلف دیده می‌شوند و طراحی صفحه آمپر نیز تغییر کرده است. اما مهم‌ترین تغییر مربوط به سیستم اطلاعات و سرگرمی می‌شود که صفحه نمایش 10.9 اینچی بزرگ آن در وسط خودرو نظرها را به سمت خود جلب می‌کند.
در مقابل راننده با اینکه درجه نمایش دور موتور باقی مانده، اما در دو سمت آن دو صفحه نمایش اضافه شده است که اطلاعات جانبی را به راننده می‌دهند.

آخرین نسل پورشه ۹۱۱ به طور رسمی معرفی شد

فعلا خبری از گیربکس دستی در نسل 992 نیست و همه مدل‌ها با گیربکس دو کلاچه هشت سرعته به فروش خواهند رسید. البته پورشه می‌گوید که در آینده یک گیربکس با قابلیت تعویض دنده توسط راننده اضافه خواهد شد که امیدواریم در آن موقع شاهد گیربکس 7 سرعته دستی 911 قبلی باشیم.

آخرین نسل پورشه ۹۱۱ به طور رسمی معرفی شد

قیمت ۹۱۱ کاررا S مدل ۲۰۲۰ از ۱۱۳۲۰۰ دلار آغاز می‌شود که در صورت انتخاب مدل ۴S، این مقدار به ۱۲۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. امکان سفارش دهی این مدل‌ها از الان وجود دارد ولی تا تابستان سال آینده خودروها تحویل داده نخواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج